AndroidHealthClinic

Half jaar hard getraind!

Bezoekers in dit topic

Patrick94

Cool Novice
Lid geworden
23 mei 2012
Berichten
55
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
79kg
In de zomer ben ik op fitness gegaan
Vanaf de zomer volg ik ook een goed voedingsschema, alleen in het weekend hou ik me daar niet aan.
Voor afgelopen zomer deed ik zelf thuis aan fitness, ongeveer een jaar lang een beetje aan rommelen, stelde niet veel voor. Tot die tijd ook veel aan hardlopen gedaan maar werd steeds magerder ook mijn spieren. In de zomer van 2012 dus besloten om op fitness te gaan en alleen vollebak krachttraining te doen op fitness + volle bak bulken. Hier de pics!

Betere foto's heb ik op dit moment niet.
Mijn vraag, nog meer gaan bulken of eerst gaan cutten?

Maart 2012 70 kg 1.88 m. lang (17 jaar)
29ffd6r.jpg

Juli 2012: 68 kg 1.88 m. lang (18 jaar)
2ag4zlc.jpg

Januari 2013: 81 kg 1.88 m. lang (18 jaar)
34ni6hh.jpg
 
Bulken bro, clean bulk
 
cleanbulk, rare houding in je nieuwste foto trouwens
 
Valt weinig te zeggen over die nieuwe foto, over die oude eigenlijk ook weinig. Beetje rare pose en lichtinval.. Maar 13kg sinds juli 2012? Op het eerste gezicht vooral vet, want je borst lijkt nog precies hetzelfde. Als je denkt verder te kunnen bulken en je vetpercentage onder controle kan houden (licht overschot aan kcal), dan gewoon daar mee door gaan.
 
poses en fotos zijn idd nogal foktop.
Ook zie je heel vak topics waar mensen met een laag VP vragen; BULKEN OF CUTTEN???????

Je hebt nog niet heel veel massa en zou na een cut niet veel puur spierweefsel overhouden.
Als je dit ook niet wil maar je gewoon een laag VP wil, of je jezelf te vet vindt, ga dan cutten.

Wil je graag groter worden, ga dan nog maar eerst een hele lang tijd bulken en daarna een paar mandjes cutten.


maar nogmaals; met die foto's kun je ook niet echt een oordeel maken. Zie ook geen benen en wat ik wel zie zijn geen poses maar gewoon spiegel foto's die mijn hele monitor bedekken...
 
Back
Naar boven