AndroidHealthClinic

Half jaar transformatie (113Kg-94Kg)

Bezoekers in dit topic

rosbeef

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2011
Berichten
132
Waardering
7
Lengte
1m91
Massa
89kg
Beste allemaal,

Omdat ik op mijn vorige post veel kritiek heb gekregen over de foto's heb ik hierbij (hoop ik!) een paar betere, nieuwe foto's.

Wat heb ik gedaan & waarom?;

Januari 2012; Ik kwam tot de conclusie dat mijn huidige opleiding gewoon totaal niet mijn ding is, en had eindelijk de knoop doorgehakt dat ik toch als vervolg opleiding moest en zou gaan naar het Korps Mariniers.
Echter, met mijn toenmalig fysiek was mij dit absoluut niet gelukt; Geen conditie, 113kg met een BF% van zo'n 25-26%, en constant bureau werk aan het doen.

Met maar een ding on my mind heb ik besloten mijn levensstijl helemaal om te gooien, alle slechte dingen uit mijn leven en keihard te trainen. Geen alcohol meer, niet of nauwelijks meer uitgaan in het weekend, en 5 keer per week kracht + conditie training.

Een klein half jaar heb ik getrained en zat ik in de cut. Echter kwam ik op een plateau terecht en viel niet meer af. Ik ben dus sinds een kleine 3 weken begonnen met IF (intermittent fasting) en begin onderhand in de spiegel al resultaat te zien. Helaas heb ik me sinds ik begonnen ben en tussen door niet meer gewogen.

Ik wil deze post gebruiken om andere 'beginners' ook te motiveren, en om zelf opbouwend kritiek te ontvangen. Ik ben namelijk nog lang niet bij mijn uiteindelijke doel.


Before; 1e afbeelding, Info-dag Korps Mariniers. Niet erg duidelijk, maar ik had helaas geen andere. Hopenlijk geeft het een indruk van before. (113kg BF% 25-26%)
After; Alle andere afbeeldingen na het opstaan genomen, lichtelijke flex. (93-94KG BF% ??)

IMG-20120412-00001.jpg


bb 006.jpg


bb 008.jpg


bb 007.jpg


bb 009.jpg


bb 023.jpg


bb 025.jpg


bb 016.jpg


bb 017.jpg
 
Laatst bewerkt:
knap gedaan!, ga je wel nog voor Het Korps Mariniers?
 
Bedankt! Ja, uiteraard ik wil ik niets liever. De sollicitatie brief + aanmelding is al de deur uit, nu nog wachten totdat ik wordt opgeroepen voor de keuringen.
 
Bedankt! Ja, uiteraard ik wil ik niets liever. De sollicitatie brief + aanmelding is al de deur uit, nu nog wachten totdat ik wordt opgeroepen voor de keuringen.

Ik hoop dat je wordt aangenomen!! Erg goed gedaan. :D
 
Goed werk, keep it up.

Edit: Hoe lang ben je?
 
Netjes hoor. Daarvoor nooit getraint? Je ziet er goed uit voor iemand die pas een half jaar bezig is :)
 
Goed werk man, je moet er in kleren zeker breed uit zien:D

Voor wat voor functie ga je bij de Marine?
 
Netjes hoor. Daarvoor nooit getraint? Je ziet er goed uit voor iemand die pas een half jaar bezig is :)

Bedankt!
Nee, daarvoor nooit echt getrained ik heb ongeveer 2 jaar geleden een maand getrained, oefeningen totaal verkeerd natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 10:57 ----------

Goed werk man, je moet er in kleren zeker breed uit zien:D

Voor wat voor functie ga je bij de Marine?

Bedankt, haha ik zou het niet weten eerlijk gezegd. het valt me zelf eigenlijk helemaal niet zo op dat ik toch al gauw een 20kg kwijt ben.

Ik wil voor Marinier algemeen (onder officier) gaan, en als het mogelijk is door groeien.

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 10:58 ----------

Super knap! Hopelijk kom je er door! :thumbsup:
Keep us posted!

Thank you!
 
die kracht stats na een half jaar cutten ???

Wat is daar zo vreemd aan als ik vragen mag?
Ik ben niet veel in kracht vooruit gegaan sinds ik begonnen ben, heb zelfs een tijdje op een plateau gezeten.
 
ik kan in je topic nergens uit opmaken dat je voor het cutten al aan het trainen was, of wil je zeggen dat je 8x90 bp uit het niets doet?
 
zo te zien heb je onzettend veel aanleg
 
ik kan in je topic nergens uit opmaken dat je voor het cutten al aan het trainen was, of wil je zeggen dat je 8x90 bp uit het niets doet?

Ik ben met het cutten en krachttraining gewoon tegenlijk gestart. Zat ergens rond de 50-60Kg aan het begin. Iedere week weer +-2,5kg erbij aan gewicht.
 
goed bezig

ennuhh... die squat en bench zonder goed te hebben getraind ? jelly
 
Even een kleine update van mijn kant.

Ondertussen weer 5KG lichter, en droger. Ik weet ondertussen ook al wat meer over mijn toekomst bij defensie. En mag hopelijk in April 2013 beginnen met de EVO als ik door de fysieke keuringen kom.

Ik zal ook nog wat recentelijkere foto's posten, wellicht een paar van tijdens het trainen.
 
Back
Naar boven