AndroidHealthClinic

half jaar vooruitgang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CedricA

Cool Novice
Lid geworden
31 aug 2012
Berichten
31
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
94kg
Ben nu ongeveer 6 maand bezig met een trainingschema. (ervoor gewoon altijd wat zitten aanklooien in de fitness)

Ik heb nu onlangs een foto getrokken, en hier het resultaat met een dik jaar geleden.

Kan ook iemand een gokje wagen op het vetpercentage dat ik nu zou hebben? En dat van toen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zit niet heel veel verschil qua vet % het is ander licht, denk 17-21 ergens
 
Zit niet heel veel verschil qua vet % het is ander licht, denk 17-21 ergens

geloof me :p het is een verschil :p mn borst heeft nu ook meer vorming en mn buik is verminderd.

Vroeger had ik ook nix van tricep, nu wel, maar dat zie je niet op de foto.
 
Spiervorming ja heeft voor de rest niets met vet % te maken, dit is iig mijn mening voor hoever je het kan zien op deze fotos
 
Nette progressie wel, je lijkt wel een stuk ouder op de 2e foto :roflol:

Zou wel op je vet% letten, zeker niet laten stijgen en over paar maandjes gaan cutten voor de zomer :p
 
Nette progressie wel, je lijkt wel een stuk ouder op de 2e foto :roflol:

Zou wel op je vet% letten, zeker niet laten stijgen en over paar maandjes gaan cutten voor de zomer :p

sowieso moet er nog meer cardio in mn schema komen, en wat meer op mijn voeding letten.

Ik kan je 100% garanderen dat die linkse foto maar een jaar oud is :p wat een kappersbeurd en wat fitness al niet met een mens kan doen!
 
?? Zo hoog is het vp toch nog niet...
 
sowieso moet er nog meer cardio in mn schema komen, en wat meer op mijn voeding letten.

Ik kan je 100% garanderen dat die linkse foto maar een jaar oud is :p wat een kappersbeurd en wat fitness al niet met een mens kan doen!

Is het nu 6 maanden of 1 jaar progressie? ;P
 
je ziet duidelijk dat je lichaam "meer" vorm heeft gekregen, dus progressie is er zeker wel...gewoon door blijven gaan en wellicht nog wat puntjes op i zetten, half jaar had meer in kunnen zitten als je naar je voor en na foto kijk...
 
je ziet duidelijk dat je lichaam "meer" vorm heeft gekregen, dus progressie is er zeker wel...gewoon door blijven gaan en wellicht nog wat puntjes op i zetten, half jaar had meer in kunnen zitten als je naar je voor en na foto kijk...

Half jaar meer in kunnen zitten? Zo'n nutteloze opmerking.

Goede progressie.
 
Laatst bewerkt:
Goeie progressie hoor, meer spier minder vet en zonnebankje? XD
 
Is het nu 6 maanden of 1 jaar progressie? ;P
de foto's schelen 1 jaar, maar ik trainde 6 maand, de andere 6 maand gewoon wat zitten aanklooien in de fitness zonder echt te weten wat ik dee.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 23:34 ----------

Goeie progressie hoor, meer spier minder vet en zonnebankje? XD
perfecte combo toch? :p

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 23:34 ----------

Half jaar meer in kunnen zitten? Zo'n nutteloze opmerking.

Goede progressie.
thnx ;)
 
Goeie progressie, zeker omdat je 1m93 bent duurt allemaal wat langer om goed te kunnen zien op de foto's :) Keep it up
 
Wow! Welke gym zit je? Zo te zien wordt je bruiner door trainen, dat wil ik ook!!


Geen idee welke progressie normaal is voor een (half) jaar. Maar het licht is totaal anders op beide foto's waardoor je best een vertekend beeld hebt.
 
Wow! Welke gym zit je? Zo te zien wordt je bruiner door trainen, dat wil ik ook!!


Geen idee welke progressie normaal is voor een (half) jaar. Maar het licht is totaal anders op beide foto's waardoor je best een vertekend beeld hebt.
don't know if sarcastic or...?

En het licht is idd anders. Zal in de toekomst met het zelfde toestel trekken en zelfde licht omgeving, zodat er geen twijfel mogelijk is.
 
Ik zie zeker wel progressie en goede ook. Lichaam ziet er een stuk massiever uit dan het ronde lichaam op de 1e foto. Armen en chest zijn ook duidelijk gespierder. Ik denk dat je VP rond de 15/16% ligt. Succes kerel!
 
Ik zie zeker wel progressie en goede ook. Lichaam ziet er een stuk massiever uit dan het ronde lichaam op de 1e foto. Armen en chest zijn ook duidelijk gespierder. Ik denk dat je VP rond de 15/16% ligt. Succes kerel!
ik denk dat 15 a 16% wat te laag is, ik denk zelf ook dat het eerder rond de 20% nog ligt.

Ik zit nog steeds met een hoop vet aan de zijkant vn mn buik en ook nog wat vanvoor. 15% zou te mooi voor woorden zijn vind ik :p
 
Mooie progressie! Doe daar nog maar eens 6 maandjes serieus trainen en eten bij. Ben benieuwd naar de resultaten.
 
Mooie progressie! Doe daar nog maar eens 6 maandjes serieus trainen en eten bij. Ben benieuwd naar de resultaten.
ik denk nog 4 maand hard doortraine, en dan cutten voor de zomer. Ook eerst nog eens wat info over opzoeken hoe ik het best ga cutten.
 
toen 18/19, nu 17/18 schat ik
 
Back
Naar boven