AndroidHealthClinic

half jaartje

Bezoekers in dit topic

Fleurtje

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2008
Berichten
388
Waardering
0
Mijn vorderingen van het afgelopen half jaar.
Het gaat niet erg snel, omdat ik rustig train met dumbbells om de dag. Ik let wel goed op mijn voeding en.

In een half jaar heb ik het wel voor elkaar weten te krijgen om ongeveer 3 kilo aan te komen. Ik ben nu bijna 51 kg en ik ga minimaal voor de 53! Ik ben nu dus halverwege op mijn voorlopig gestelde doel, leek me wel een goed fotomoment :).

voor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

na:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mooie slanke buik.
 
ziet er erg mooi uit keep up the good work :)
 
Super!!
Ziet er erg goed uit! Ga zo door!
 
Wow! wat snel al allemaal berichtjes :D Bedankt allemaal!
 
Ben blij dat er wat meer aan zit dan voorheen..
 
Wat is je doel? Uit een bb perspectief vind ik dat je er meer uit had kunnen halen, maar ik weet niet of het je doel is om goede abs te kweken.
 
Netjes hoor!:)
 
ik vind het wel sexy:)
alleen ik kan het nog even niet bevatten dat een vrouw wil aankomen:P
 
:hitit:

Moet wel eerlijk bekennen dat ik weinig verschil zie tussen de eerste en tweede pic.
Maar zoals Ryu al zei, het ligt een beetje aan je doelen of dit een goed resultaat is.
 
2e foto ziet er een stuk beter uit. Pic 1 zie ik teveel bot zitten ;)
 
je ziet er al voller uit, maar misschien kan het ook optisch bedrog zijn, omdat de foto wat closer is genomen. maa verder netjes hoor, ga zo door.
 
Mja niet echt veel te zien op de foto's. Je lijkt me wel een prima lijntje te hebben, maar of je glutes de gewenste vorm hebben is me nog een raadsel. Dus na deze teleurstellende foto sessie verwacht ik over een half jaartje wel wat betere pics, iig eentje waar je een bijzettafel balanceert op je rockhard buttocks.
 
Wat is je doel? Uit een bb perspectief vind ik dat je er meer uit had kunnen halen, maar ik weet niet of het je doel is om goede abs te kweken.

Ik wil niet heel gespierd worden, ik wil een gezond gewicht met een atletisch figuur :D
Spieren wegen ook meer dan vet, dus op een goed gewicht komen gaat ook sneller met het opbouwen van extra spiermassa.

Dankjulliewel voor de reacties! :)
 
Mja niet echt veel te zien op de foto's. Je lijkt me wel een prima lijntje te hebben, maar of je glutes de gewenste vorm hebben is me nog een raadsel. Dus na deze teleurstellende foto sessie verwacht ik over een half jaartje wel wat betere pics, iig eentje waar je een bijzettafel balanceert op je rockhard buttocks.

Komt voor de bakker ;)
 
vindt het wel goed het resultaat ziet er zeker beter uit zo
ga zo door
 
Back
Naar boven