MuscleMeat

Gezocht Half rack met pulley lager dan 208 cm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.882
Waardering
3.596
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Teneinde een extra doel te hebben zoek ik een half rack met pulley' die lager is dadan 208 cm. Een full rack mag ook. Maar liefst een halfrack. En ook op zoek naar een verstelbare bench om de incline bench wat te trainen. Niet zwaar belastbaar...is jammer genoeg voorlopig niet meer nodig. Iemand een idee waar je een dergelijk rack kan vinden? 5uur rijden kon me vroeger niet schelen maar dat lukt me nu even niet...Op simpleproducts.de zijn er een paar. Misschien iemand die daar ervaring mee heeft. En op zoek naar een kettlebell. 20 kilo denk ik of is dat te weinig?
 
 
Inderdaad, die heb ik al een tijdje in het oog maar ze zijn niet meer in voorraad dacht ik
 
Staat hier niets tussen?
 
Staat hier niets tussen?
Jip, de pivot heeft ook een lat pulley optie maar jammer genoeg te hoog.
De bodycraf f430 met pulley zou passen maar ik vind de catches en safetybars niet zo praktisch
 
Je bent echt goed ziek, ik had een partij gevloek over helisports verwacht, :D
 
Jip, de pivot heeft ook een lat pulley optie maar jammer genoeg te hoog.
De bodycraf f430 met pulley zou passen maar ik vind de catches en safetybars niet zo praktisch

Deze is gewoon prima, heb 'm al 10 jaar nu. Juist de catches en safety's maken het een plus. Te verstellen zonder dat eerst al het gewicht er af moet, ideaal.
 
Inderdaad, die heb ik al een tijdje in het oog maar ze zijn niet meer in voorraad dacht ik
Gewoon bestellen dan sta je op de wachtrij. Anders ga je miss nog langer moeten wachten voordat ze voorradig zijn
 
ik heb die ATX 610 voor 515 euro. Echt moeite waard, staat heel stevig en afwerking is echt heel goed.
 
Back
Naar boven