Fitness Seller

half rack , rogue sml2 of atx half rack.?

Bezoekers in dit topic

bedankt iedereen ik heb deze op het oog . ga hem normaal morgen ophalen .`

Panatta Power Rack + Olympische Stang ,120 kg Gewichten - Te koop
deze moet normaal wel goede keuze zijn ..?

Waarom niet gegaan voor een rack van fitness seller?
Vind dit rack voor gebruikt wel duur, geen monkeybar of opbergsysteem aan het rack. Catchers zullen hopelijk geen vervelend geluid geven als je ze wisselt qua hoogte. Hij ziet er wel robuust uit, maar niet mooi is mijn mening. Verder zullen alle racks doen waar ze voor gemaakt zijn dus als de keuze van deze details af moet hangen is dit mijn bijdrage.
 
Waarom niet gegaan voor een rack van fitness seller?
Vind dit rack voor gebruikt wel duur, geen monkeybar of opbergsysteem aan het rack. Catchers zullen hopelijk geen vervelend geluid geven als je ze wisselt qua hoogte. Hij ziet er wel robuust uit, maar niet mooi is mijn mening. Verder zullen alle racks doen waar ze voor gemaakt zijn dus als de keuze van deze details af moet hangen is dit mijn bijdrage.
Het staat nog steeds te koop dus misschien is de koop niet doorgegaan.
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Niet alleen veel meer aandacht, maar ook veel irritatie. Je staat met je snuffer op het rack voor een (min of meer) veilige squat. Na uit racken is een stap achterwaarts niet mogelijk (spotters helpen dan niet meer).

Heb je ruimte gebrek dan kan het niet anders, maar imo geeft het schijnveiligheid.

Is geen kritiek naar bovenstaande posters, maar een tip ter overweging voor TS.

Ik heb spotters van 33 cm,nog nooit problemen gehad met deze korte spotters qua veiligheid.
Maar langer mocht van mij wel. Maakt het wel wat handiger. Iets minder bezig zijn met u juist te positioneren.
 
Je komt pas tekort als je het nodig hebt...
 
Op youtube is voldoende te vinden om degelijke spotters aan te raden. En of dat dan spotters zijn van Panatta of bv Technogym of van een rack verkocht door Fitnesseller is mi om het even.
 
Om te squaten zou ik zo'n halfrack ook niks vinden denk ik met korte spotters. Al is het maar voor je gevoel rekening te moeten houden met de afstand. Daar wil je niet mee bezig zijn met een zwaar setje. Ik zou per definitie ook al niet thuis gaan trainen als je geen ruimte hebt waar niet eens een volledig power rack kan staan of er anders geen meter meer over blijft.
 
Niet elk half rack heeft korte spotters.
Een volledige cage heeft het voordeel dat je de barbell ook op de spotters valt als je achterover stuikt tijdens een squat. Voor de rest is er volgens mij geen verschil met een goed half rack.
Persoonlijk zou ik liever voor een goed half rack gaan dan voor dezelfde prijs een full rack te moeten kopen dat minder qua specs en afwerking is.
 
Back
Naar boven