MuscleMeat

Halflife: Counterstrike (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Ik speel weleens het spel Counterstrike. Zat vandaag op een server en ik zat een beetje reclame te maken over dbb.com ;), vraagt er opeens iemand: hee wie ben jij dan van dbb.com? Was het Zoutzak :D Wie van jullie speelt het spel weleens?? :cool:
 
Ben jaren verslaafd geweest aan Unreal Tournament. Conterstrike is iets te tacties en realistisch voor mij. Doe mij maar instant action en over de top geweld!!!

Trouwens, ik heb dit forum ook leren kennen door een gozer van dit forum. Ik was dus lekker aan't fraggen zie ik iemand die Jay Cutler heet. Dus ik verander mijn naam naar ronnie coleman en zo is het balletje gaan rollen.

Unreal tournament is gewoon ZOOOOOOOOO wreed.... zucht....
 
Originally posted by Rob G
Ben jaren verslaafd geweest aan Unreal Tournament. Conterstrike is iets te tacties en realistisch voor mij. Doe mij maar instant action en over de top geweld!!!
precies waarom ik CS wel speel en UT niet :)
 
Jezus ik heb echt zin in weer een potje te fraggen. Wij hadden zelfs een eigen clan en die heeft nog aardig hoog gestaan in de ladder van clanbase (WSM; weed smokin' maniacs) We zijn zelfs naar rotterdam geweest om daar te meeten met 2 andere clans. Helemaal gekke kerels die rotterdamse gozers! Echt kewl want we hadden toen al ongeveer een jaar op hun forum rondgehangen en veel geschat met die gasten. Om ze dan in levende lijven te zien was echt super lachen. Hun hadden daar een stuk of 10 computers naast elkaar staan en we hebben daar lekker een dagje zitten fraggen en blowen. Zal het nooit vergeten, zeker niet toen ik ze daar 1 potje helemaal af aan;t maken was. Je krijgt echt een adrenaline kick van die spelletjes jonge!
 
Urban Terror (Mod van Q3) roelt!!!!
 
Speel nu nogal wat uurtjes per week AA (America's Army), valt te pruimen dat spel..en vooral..GRATIS :D
 
Originally posted by KaLe
Urban Terror (Mod van Q3) roelt!!!!

Ik vind dat quake nooit de speelbaarheid heeft gehad van UT!!! Heb het ook wel eens gespeeld maar die gastjes lopen gewoon niet zo lekker. Bovendien kan je met UT dodgen (2 keer snel achter elkaar naar links of rechts drukkken en je maakt een sprongetje naar rechts of links) wat super fijn is tijdens het spelen. En met UT heb je het shock rifle waar je combo's mee kan maken (dankzij alternative fire wat Q3 ook niet heeft), en dat is het mooist wapen ooit :)


Mooi aan Q3 vind ik het arcade gahalte, ziet r lekker uit en de commentaar stemmen zijn vet!
 
Originally posted by FraGGo
eej Rob G, een keer 1on1?

Jah lijkt me tof!!!

Ik heb alleen UT niet meer op mijn computer. Is een keertje gecrashed en had toen geen zin meer het opnieuw te intalleeren en al mijn instellingen terug te zetten (had ook onder elke toets een zinnetje staan, kon je ergens in je user.ini of zo invullen). Maar ik wil het wel weer een keertje installeren for old times sakes! Dan wil ik best een potje 1on1'en, moet natuurlijk wel ff inkomen! :)

Mijn fav. maps zijn (weet ik nog nog uit mijn koppie :))
-deck 16
-stalwart XL

deze ook relaxed:
-Curse ][
-Liandri


Naja, ik heb nu UT2003 op mijn pc maar dat is een illigale versie, dus die kan ik niet over internet spelen. Daardoor ben ik het spel ook stukken minder gaan spelen en uiteindelijk speel ik het nu dus helemaal niet meer. Heb het de laatste tijd ook te druk dus het zal r niet snel van komen. Maaruh, ik ga ff proberen een versie van UT te krijgen en dan kennen we een keertje fraggen!

Yeehaaaawwwwww!!!!!!!
 
aight :D
wat d8 je van ehm..
LSM, Deck 16, NW?
 
Ik heb vroeger het spel echt veel gespeeld.
Ik heb bij de clan ufod (voornalig nypd) gezeten en was clanleider van mgsf. Zelfs bij ufod stonden we in de top 10 kwa score maar dat is al lang geleden dat ik het heb gespeeld
 
Counterstrike vind ik gaaf, ben er aan verslaafd :(
 
Originally posted by FraGGo
aight :D
wat d8 je van ehm..
LSM, Deck 16, NW?

Uhhh,

LSM? Bedoel je dan Last man standing?

NW? No, uhhhh weapons?


Weet ff niet meer wat dat betekend...:scratch:


Ik had eerst altijd een vaste 2on2 maat, dat was echt relaxed, 2on2 vind ik het leukste. Kun je lekker samenwerken en zo!
 
Originally posted by Rob G
Ben jaren verslaafd geweest aan Unreal Tournament. Conterstrike is iets te tacties en realistisch voor mij. Doe mij maar instant action en over de top geweld!!!

Trouwens, ik heb dit forum ook leren kennen door een gozer van dit forum. Ik was dus lekker aan't fraggen zie ik iemand die Jay Cutler heet. Dus ik verander mijn naam naar ronnie coleman en zo is het balletje gaan rollen.

Unreal tournament is gewoon ZOOOOOOOOO wreed.... zucht....


unreal tournament RULED !!! kep t bijna 3 jaar gespeeld. waarvan 2 jaar online active in clans etc... t ging fort zo hard dat ik tegen pro's ging spelen...
ennuuhh UT kan ZEKER zo tactisch zijn als CS... tis maar net hoeveel aandacht jij+team eraan besteed.

nu ben ik gestopt door BB + kickboxen.... jammer maar waar..bb heeft me leven echt veranderd..

online gamen kost ook geld en vooral veel tijd als je t goed wilt doen (2 uur per dag oefenen minimaal )
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Rob G


Uhhh,

LSM? Bedoel je dan Last man standing?

NW? No, uhhhh weapons?


Weet ff niet meer wat dat betekend...:scratch:


Ik had eerst altijd een vaste 2on2 maat, dat was echt relaxed, 2on2 vind ik het leukste. Kun je lekker samenwerken en zo!


NW = normal weapons

LSM = LMS a.k.a last man standing idd :)

mijn favo maps waren Liandri en Deck16][
vooral in teamverband was t leuk om in echte wars te vechten om wie de top kan controllen op deck16. ik was altijd de mini whore van onze clan :D

miss dat we es een keertje als BB-ers onderelkaar kunnen gaan UT-en tegen/met elkaar? alleen t zal moeilijk een goede server te vinden :( want publics zuigen en mijn clan waarin ik speelde speelt nu alleen UT2k3 met UT2k3 servers.... maar ik zal er denk geen zak meer van kennen :) heb t zoo lang niet meer gespeeld.. en laatst es een online matchje gespeeld... omg ben weer newbie :)

ow ennuuhh cs .. tja da heb ik ook fftjes gespeeld alleen dan wat publics. nooit echt serieus. wel een best leuk spel alleen ik vind er nu niets meer aan jammergenoeg. mijn broertje speelt t nog wel es af en toe.

maar cs is ook verdoet door de groot aantal cheaters/hackers en irritante kinderen die een grote bek hebben tegen iedereen :(
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Frenkpie



unreal tournament RULED !!! kep t bijna 3 jaar gespeeld. waarvan 2 jaar online active in clans etc... t ging fort zo hard dat ik tegen pro's ging spelen en soms nog wel es kon winnen !
ennuuhh UT kan ZEKER zo tactisch zijn als CS... tis maar net hoeveel aandacht jij+team eraan besteed.

nu ben ik gestopt door BB + kickboxen.... jammer maar waar..

online gamen kost ook geld en vooral veel tijd als je t goed wilt doen (2 uur per dag oefenen minimaal )

Helemaal gelijk in! Had het niet mogen zeggen :(

Het is zeker tactisch en helemaal met team deathmatch!!! Maar ik bedoelde te zeggen dat CS meer wachten en ambushen is en zo. UT speeld veel sneller en het komt toch vaak neer op het close contact blasten voor je leven. Maar als je in een grote map 2on2 speeld dan ken je lekker snipen en shocken en dan komt de tactiek meer om de hoek kijken!
 
Originally posted by Rob G
Ben jaren verslaafd geweest aan Unreal Tournament. Conterstrike is iets te tacties en realistisch voor mij. Doe mij maar instant action en over de top geweld!!!

Trouwens, ik heb dit forum ook leren kennen door een gozer van dit forum. Ik was dus lekker aan't fraggen zie ik iemand die Jay Cutler heet. Dus ik verander mijn naam naar ronnie coleman en zo is het balletje gaan rollen.

Unreal tournament is gewoon ZOOOOOOOOO wreed.... zucht....

haha, dat was ik geloof ik :), alleen heette jij Ronnie Coleman en veranderde ik mijn naam in Cutler :p
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Rob G


Helemaal gelijk in! Had het niet mogen zeggen :(

Het is zeker tactisch en helemaal met team deathmatch!!! Maar ik bedoelde te zeggen dat CS meer wachten en ambushen is en zo. UT speeld veel sneller en het komt toch vaak neer op het close contact blasten voor je leven. Maar als je in een grote map 2on2 speeld dan ken je lekker snipen en shocken en dan komt de tactiek meer om de hoek kijken!


yep je hebt daarin ook wer beetje gelijk ;)

tis soms leuk om es lekker als een gek gaan RAGGEN op een public en alles neermaaien wat je tegenkomt.. gewoon verstand op 0 en KILLEN !! :D

maar aan de andere kant ... je kan ook heel tactisch spelen.. zoals idd met Team DM.. maar wat ook VEEEL tactiek en skills vereist is 1on1... daar zijn zoveel truukjes om je enemy te ambushen etc. en je kan bv. de F1 knop binden aan een knop dicht bij je vingers zodat je de shieldbelt en armor etc. kan timen door op de tijdklok te kijken en rekenen..

ik had een professional cup gezien op een lanparty.. der waren gasten bij.. die waren zoo goed.. dat ze amper iets miste met de snipe.. alles met de F1 knop konden timen zodat ze altijd de shield/armor hadden etc. en je bijna altijd wisten te voorspellen...

dat is ZOO cool om te zien.. maar t kost zoveel tijd en energy EN je moet er aanleg voor hebben... op een rare manier is t toch ook te vergelijken met sporten.. zoals BB :)
 
Back
Naar boven