XXL Nutrition

Halflife: Counterstrike

Bezoekers in dit topic

Nee jongens, action quake is het spel :P
 
Ja bij CS zitten idd veel ventjes met een grote bek... Kheb nu zo'n bind zinnetje:'Wie breed wil worden kijk op Dutchbodybuilding.com, alles over training, voeding, supplementen en as" en dan zeggen al die ventjes dat ze al breed zijn, of dat bodybuilders lomp en stijf zijn etc... :p
 
Originally posted by Frenkpie



NW = normal weapons

LSM = LMS a.k.a last man standing idd :)

mijn favo maps waren Liandri en Deck16][
vooral in teamverband was t leuk om in echte wars te vechten om wie de top kan controllen op deck16. ik was altijd de mini whore van onze clan :D

miss dat we es een keertje als BB-ers onderelkaar kunnen gaan UT-en tegen/met elkaar? alleen t zal moeilijk een goede server te vinden :( want publics zuigen en mijn clan waarin ik speelde speelt nu alleen UT2k3 met UT2k3 servers.... maar ik zal er denk geen zak meer van kennen :) heb t zoo lang niet meer gespeeld.. en laatst es een online matchje gespeeld... omg ben weer newbie :)

ow ennuuhh cs .. tja da heb ik ook fftjes gespeeld alleen dan wat publics. nooit echt serieus. wel een best leuk spel alleen ik vind er nu niets meer aan jammergenoeg. mijn broertje speelt t nog wel es af en toe.

maar cs is ook verdoet door de groot aantal cheaters/hackers en irritante kinderen die een grote bek hebben tegen iedereen :(

:) Ik was dus de combo-whore...

Regels die je noemt zijn ok! (geen redeemer, kanke ding, ben je bijna onstuppeble en dan word je gewacked door een newbie's zijn redeemer :()

ik heb ook gehoord ja dat r bijna geen ut servers meer zijn, iedereen speeld ut2003. Naja, je kan ook altijd op je eigen ip spelen (heb je meteen ping 0 :))
 
bf1942 en dan de desert combat mod die is echt meersterlijk
 
post anders IP-adressen van servers waar je op speelt voor CS, UT whatever.... zal binnekort ff wat IP's posten van servers waar ik op speel..
 
Ik zit in de top van NL met het spel Quake 3 Arena . Ik speel de mods OSP tdm (team death match) en OSP duel (1v1) :D
 
Originally posted by Frenkpie



yep je hebt daarin ook wer beetje gelijk ;)

tis soms leuk om es lekker als een gek gaan RAGGEN op een public en alles neermaaien wat je tegenkomt.. gewoon verstand op 0 en KILLEN !! :D

maar aan de andere kant ... je kan ook heel tactisch spelen.. zoals idd met Team DM.. maar wat ook VEEEL tactiek en skills vereist is 1on1... daar zijn zoveel truukjes om je enemy te ambushen etc. en je kan bv. de F1 knop binden aan een knop dicht bij je vingers zodat je de shieldbelt en armor etc. kan timen door op de tijdklok te kijken en rekenen..

ik had een professional cup gezien op een lanparty.. der waren gasten bij.. die waren zoo goed.. dat ze amper iets miste met de snipe.. alles met de F1 knop konden timen zodat ze altijd de shield/armor hadden etc. en je bijna altijd wisten te voorspellen...

dat is ZOO cool om te zien.. maar t kost zoveel tijd en energy EN je moet er aanleg voor hebben... op een rare manier is t toch ook te vergelijken met sporten.. zoals BB :)

Jeps met het timen van shield en zo, dat waren nog eens tijden!

Damnit, ik ga het echt weer installeren en weer spelen! Gaan we een war organiseren tussen ons bb'ers :) Ikke met Reinier ;):D
 
ehhhhh iemand die vaak Medal of Honor speelt????
 
Hey ****ing ecto en rob g, volgens mij zat ik toen bij jullie in die CS server :S. Die zooi met die nicknames was precies zo als ecto het beschreef. Best wel freaky, zoveel servers en dan net wij bij elkaar... misschien "moest het zo zijn". :D
Volgens mij was dat een jaartje geleden ofzo, kan dat?
 
Laatst bewerkt:
Uhhh Fraggo, dat was een UT server :)
 
ik speel geen ut :D, maar kan best wel zo zijn. Ik speel niet zo vaak cs, maar ik heb dan meestal wel een naam dat met bb te maken heeft...
 
Mijn nick was altijd

{WSM}~anni]-[ilator~

en ik annihilate iedereen!!!
 
heb zo een 3 jaar actief gecsed op top niveau, ook diverse prijzen gewonnen enzo :) met b4m vet lang op nr 1 gestaan op de clanbase nl ladder, daarna met Mc. ook op nummer 1 in de nl ladder met 31 wins en 0 losses :) maar speel et nu eigenlijk bijna niet meer.
 
Ik speel het weer sinds kort! :D Ben benieuws naar Condition Zero. Maarre ik heeette altijd Morpheuz nu Syncronism!

speel op Xs4all, Demon, Gamepoint en Wanadoo.
 
Back
Naar boven