MuscleMeat

Hallo aangenaam! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Janou

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2006
Berichten
10
Waardering
0
Hai
Ik ben nieuw hier, mijn doel is om een lager vetpercentage te krijgen en een lager bmi!
Ik ben een leek op het gebied van fitness, heb wel in een sportschool getraint maar that's it!
Wat hier soms word geschreven snap ik niets van maar het begint te komen :D

Bijdeze dus ook voorgesteld in het vrouwens gedeelte! ;)

Doei!
 
alweer welkom :D
 
Welkom en succes! Vet% is belangrijker dan bmi. Als je een tijdje krachttraining doet is dat niet meer relevant.
 
oke dan weet ik dat!
ja ben een leek op dat gebied, maar het gaat me ook vooral om om zo droog mogelijk te worden. Maar ik wil niet te gespierd worden ;) dus doe vooral cardio.
 
Janou zei:
oke dan weet ik dat!
ja ben een leek op dat gebied, maar het gaat me ook vooral om om zo droog mogelijk te worden. Maar ik wil niet te gespierd worden ;) dus doe vooral cardio.
gespierd word je niet snel, kunt gewoon kracht training doen :)
 
Jonko zei:
gespierd word je niet snel, kunt gewoon kracht training doen :)

Ja dat snap ik, was meer bedoeld als beeld wat ik ong. wil.
Krachttraining is voor mij erg lastig omdat ik daar simpel weg de tijd niet voor heb (naar de sportschool, trainen en weer terug).
Ik ben dan minder tijd kwijt als ik ff ga fietsen of rennen. ;)
 
Hehe snap ik, maar kunt net zo snel een lager vet% behalen met krachttraining [meer spiermassa=meer verbranding] en het is leuk natuurlijk :D

maargoed, succes met trainen en je vet% verlagen :) en op het forum natuurlijk
 
Ik ben dan minder tijd kwijt als ik ff ga fietsen of rennen.

Dat valt nog te bezien als je op een gegeven moment niet meer vooruitgaat en er achterkomt dat het sneller gaat wannneer je een combinatie doet van cardio en (intensieve) krachttraining. En tijd is imo geen excuus. Tijd moet je maken. Ook krachttraining kan snel en effectief.

welkom
 
opnieuw welkom hehe
 
Welkom en veel succes met het behalen van je doelen
 
ded.cop zei:
Dat valt nog te bezien als je op een gegeven moment niet meer vooruitgaat en er achterkomt dat het sneller gaat wannneer je een combinatie doet van cardio en (intensieve) krachttraining. En tijd is imo geen excuus. Tijd moet je maken. Ook krachttraining kan snel en effectief.

welkom

Ik heb thuis geen halters en dat soort dingen, dus is ben ik mij persoonlijk véél minder tijd aangezien ik nog student ben veel moet studeren en dus niet veel tijd heb.
Ik rij paard (en alles wat daarbij komt kijken), na zomer begin ik weer met hockey, studentenvereniging etc etc.
Voor mij is dit dus de beste oplossing :D

Bendankt allemaal voor het warme welkom!
 
Hee Janou.. Druk, druk, weet er alles van .. leuke hobby he die paarden? Ja ook ik heb naast mijn training (4x per week) een eigen paard en dat wil ik beslist niet missen!! Heel veel succes en mischien spreek ik je nog wel eens groetjes Lady D
 
Lady D zei:
Hee Janou.. Druk, druk, weet er alles van .. leuke hobby he die paarden? Ja ook ik heb naast mijn training (4x per week) een eigen paard en dat wil ik beslist niet missen!! Heel veel succes en mischien spreek ik je nog wel eens groetjes Lady D

wat leuk nog een paarden mens :D jij ook succes!

bedankt allemaal!!!
 
Back
Naar boven