XXL Nutrition

Hallo Allemaal !

Bezoekers in dit topic

D.Jones

Novice
Lid geworden
10 nov 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
20%
Hai ben Djones en nieuw op dit forum heb al vaak mee gekeken wat hier allemaal gebeurt en gevraagd word wil me gewoon ff voorstellen en lees jullie berichten vaak aandachtig door. Ben zelf al weer een maand of 6 serieus aan het sporten 4 tot 5 keer per week en boek zeker vooruitgang toen ik begon woog ik 87 kg met 26% BF ( niet dat ik daarvoor niets gedaan hebt ) en wil ook serieus bezig blijven ben nu meer gemotiveerd dan in me vorige jaren. Ik trainde wel maar altijd maar een maand of 2/3 en dan was het weer klaar geen tijd zin je kent het wel. Wil nu zeker goed bezig blijven komt mede ook dat ik echt een leuke sportschool gevonden heb. Vandaar mijn aanmelding op dit forum omdat ik hier ook gemotiveerd van word van alle verhalen en tips en tricks die ik hier kan vinden.

Mijn doel is eerst nog wat BF verbranden door toch veel cardio voor en na mijn kracht training te blijven doen en dan over op de fase bulken zoals dat hier genoemd word ( toch ?) heb me eten nu aardig onder controle en eet dan ook om de twee drie uur.
Kan jullie hulp goed gebruiken zie dat hier wel mensen zitten die hun ervaringen toch graag delen en ben er zeer benieuwd naar.

Voor de rest heb ik me al aardig ingelezen op dit forum over vragen maar als ik vragen heb ga ik ze zeker stellen voorlopig blijf ik lekker een tijdje zo door trainen omdat ik goede stats boek vind ik zelf.

Dus bij deze hallo allemaal.
 
Back
Naar boven