Fitness Seller

Hallo allemaal!

Bezoekers in dit topic

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
1.008
Waardering
1.917
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Na 5 jaar niks meer gedaan te hebben..... Toch weer hard nodig om aan m'n lichaam te gaan werken! Het BF% is wat uit de hand gelopen... Zie enkel nog de bovenste blokjes....
Tijd dus om weer te knallen, m'n schouders en biceps terug te krijgen, die lijken het hardst achteruit te zijn gegaan.

Nu weer 18 dagen bezig, voel me gelukkig al weer wat fitter worden. Hopelijk spoedig dus ook weer zichtbare resultaten :)

See you around!
 
Veel plezier. Bijna een nieuw jaar, dus nieuwe gains ;)
Wat zijn je stats nu, en waar hoop je naar toe te werken?
 
Veel plezier. Bijna een nieuw jaar, dus nieuwe gains ;)
Wat zijn je stats nu, en waar hoop je naar toe te werken?
Thanks!

Stats nu:

173cm - 81kg (was 18 dagen geleden 83.7kg, toen begonnen).

vetpercentage gemeten dmv een goedkope weegschaal, erg onnauwkeurig...Kon mijn huidplooimeter na al die jaren niet meer terugvinden dus heb een nieuwe besteld.

ik schat zelf zo ergens tussen de 18-20%, daar mag wel wat vanaf :) Deze winter eerst maar eens flink aan het bulken slaan...
 
Welkom en succes!!
Ga je nog een logje bijhouden?
 
Welkom en succes!!
Ga je nog een logje bijhouden?

heb een hele log in m’n notities staan. Had als start een schema gemaakt voor 12 weken, zit nu net in week 4. Vind het persoonlijk altijd zo onoverzichtelijk in topics van niet-afgemaakte logs of waar je door 20 pagina’s moet scrollen voor je resultaten kan vergelijken met pagina 1.... Dus ik post hem in 1x inclusief foto’s en stats, waarbij ik om de twee weken stats vast leg en foto’s maak :)

Duurt nog even, maar hoop dan ook een ware toevoeging te plaatsen voor het forum.
 
succes :) je gaat nu dus bulken op 18%?
 
succes :) je gaat nu dus bulken op 18%?

Nouja, meer een clean bulk. Maar neem even mee dat ik hiervoor totaal geen goed eetpatroon had (zeg maar 4x per week uit eten, vaak niet ontbijten, lunchen altijd op kantoor uit de kantine, ‘s avonds veel chips en veel alcohol..). Of ik nu boven of op m’n behoefte ga zitten maakt denk ik nog weinig uit, dit is al een soort crash zijn voor m’n lichaam. Zit in m’n schema op trainingsdagen 350 boven m’n behoefte qua eten, de andere dagen (wel cardio) zit ik op caloriebehoefte.

Massa pakken is nu eerst even de focus, in februari lekker starten met het er af werken van het zwembandje :)
 
Back
Naar boven