AndroidHealthClinic

Hallo beste mensen, ik ben bas. Van 150kg naar 87kg

Bezoekers in dit topic

FatTuna

Novice
Lid geworden
10 mrt 2022
Berichten
21
Waardering
14
Lengte
1m92
Massa
87kg
Vetpercentage
21%
Aangenaam beste mensen, mijn naam is Bas. Ik kamp sinds mijn jeugd al met zwaar overgewicht op het hoogst 150kg. Ik ben toen ik 17 was begonnen met kracht training. In de loop der jaren aardig wat kilo's kwijt geraakt maar helaas ook weer aangekomen. Het afgelopen jaar is er een knop omgegaan en is het mij gelukt om weer af te vallen en dit ook te behouden. Mijn huidige gewicht is 87.3kg bij 1.92m. Ik ben 28 jaar.

Mijn doel is om een BF% rond de 12/15 te behalen en vanuit daar een lean bulk te beginnen. Alleen is het vrij lastig om een accuraat percentage te berekenen omdat ik flink wat los vel rond mijn buik heb.

Mijn motivatie is enorm en het is echt een hobby geworden om gezonder te leven en hard te trainen. Ik heb enorm veel informatie op gedaan de afgelopen jaren op het gebied van fitness en voeding. Ik ben zelf chef kok geweest dus ik maak er ook een ding van om ook echt te kunnen genieten van eten niet alleen maar droge rijst met kip en broccoli.

Ik track dagelijks mijn calorieën en macro's. Op dit moment 2600 calorieën 50% carbs 20% vet en 30% eiwit. Ik val 0.5kg tot 1kg per week af. Ik kijk er naar uit om straks te beginnen met een lean bulk. Zelf denk ik dat ik kan beginnen rond de 80kg. Wel weer huiverig om dan weer teveel in vet aan te komen dus ik ga het echt rustig aan doen dacht zelf aan 0.5kg per maand aankomen.

Op dit moment ben ik bezig met een trainings schema van Jeff nippard 5x per week full body waar ik eerst vrij sceptisch over was qua herstel maar dit bevalt mij zeer goed.

Hier onder voor en na: 112kg / 87.3kg

Groet,

Bas
IMG_20220311_114430.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20220311_114334.jpg
    IMG_20220311_114334.jpg
    103,8 KB · Weergaven: 112
  • Like
Waarderingen: ak
Wel weer huiverig om dan weer teveel in vet aan te komen dus ik ga het echt rustig aan doen dacht zelf aan 0.5kg per maand aankomen.
Welkom, leuk verhaal, goed bezig!
Bovenstaande is logisch, je bent je er van bewust dus dat komt wel goed. Bulken mag best iets meer, een kilo per maand gaat je geen vet opleveren als je de rest goed doet. Succes!
 
Back
Naar boven