MuscleMeat

hallo een vraag

Bezoekers in dit topic

johan1974

Novice
Lid geworden
6 nov 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Vetpercentage
16%
ik ben johan 43 jaar misschien denken jullie raar maar ik heb een vraag en misschien hebben mensen advies!
ik train iedere dag vandaag weer gewogen, en ik blijf kampen met dat ik niks aan spier omzet! en ik snap er niks van ben zelfs gezakt met spiermassa! vanwege mij ex zit ik in schuldsanering dus als iemand een leuk schema of mij tips kan geven graag!

ik zal erbij zetten wat ik eet!

ik begin in de ochtend met een bord havermout
na het trainen neem ik een shake daar en ga ik bij de winkel een banaan halen en neem ik een icecoffee
tussen de middag eet ik bruinbrood volkoren vaak met kaas of ham! ik eet dan 3 boterhammen
het avond eten is nasi bami of een andere pasta daarnaast neem ik als toetje kwark gewoon witte kwark
voor dat ik naar bed gaat neem ik een appel en een bak kwark!

ik loop ook veel met me hond ik train meestal 1 spiergroep per dag omdat ik 5 dagen train

ik hoop dat iemand mij advies of hulp kan bieden groet johan
 
ik ben johan 43 jaar misschien denken jullie raar maar ik heb een vraag en misschien hebben mensen advies!
ik train iedere dag vandaag weer gewogen, en ik blijf kampen met dat ik niks aan spier omzet! en ik snap er niks van ben zelfs gezakt met spiermassa! vanwege mij ex zit ik in schuldsanering dus als iemand een leuk schema of mij tips kan geven graag!

ik zal erbij zetten wat ik eet!

ik begin in de ochtend met een bord havermout
na het trainen neem ik een shake daar en ga ik bij de winkel een banaan halen en neem ik een icecoffee
tussen de middag eet ik bruinbrood volkoren vaak met kaas of ham! ik eet dan 3 boterhammen
het avond eten is nasi bami of een andere pasta daarnaast neem ik als toetje kwark gewoon witte kwark
voor dat ik naar bed gaat neem ik een appel en een bak kwark!

ik loop ook veel met me hond ik train meestal 1 spiergroep per dag omdat ik 5 dagen train

ik hoop dat iemand mij advies of hulp kan bieden groet johan
Begin met je eten een keer te loggen in MyFitnessPal of zo. Zo zegt het niet zo heel veel.

Zoek eens naar Phat (5daags) of UB/LB(4daags). Als natty heb je weinig aan een 5 daagse split. Je zult meer resultaat zien als je elke spiergroep minimaal 2x per week traint.
 
Dankje moet ik ff gaan zoeken waar ik.dit kan vinden. Wel tof van je dat je een reactie geef
 
Google eens op:

PHAT Layne Norton
UB/LB Dynobet (er zijn honderden UB/LB varianten, dit is maar een voorbeeld)
 
Hoe heb je gemeten dat je zakt in spiermassa? Als dat via zo'n weegschaal is gedaan dan kan ik zeggen dat het niet accuraat is. Je kan in jouw geval beter de spiegel aanhouden om te kijken of je resultaat ziet.

Wil je spieren bouwen dan zal je iets meer moeten eten dan je aan energie verbruikt op een dag. Wil je wat afvallen, dan zal je iets minder moeten eten dan je verbruikt.
 
Back
Naar boven