AndroidHealthClinic

Hallo! Even voorstellen + wat vragen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

koulouri

Novice
Lid geworden
25 mei 2017
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m57
Massa
64kg
Vetpercentage
23%
Hallo!

Ik stel mezelf even voor en deel mijn verhaal met jullie! Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden en misschien wat motiveren ;)
Ik ben 27 jaar, 157cm, 63,8 kg en ben sinds begin november bezig met cutten. Tot nu toe gaat het goed (al zeg ik het zelf). Het meten van de centimeters staan bij mij centraal, kilo's niet zo zeer. Meten doe ik iedere laatste zaterdag van de maand (anders maak ik mezelf helemaal gek).

Mijn voeding: Qua voedsel heb ik geen strict schema. Het enige wat ik doe is geen/zo min mogelijk rotzooi eten (zoals frisdrank, snoep, chips etc). Ik hou mijn macro's niet bij, daar word ik intens verdrietig van en heb gemerkt dat dit bij mijn vorige cut-pogingen niet motiverend heeft gewerkt. Ik zorg er wel voor dat ik eiwitrijk eet.

Sport: 2-3 per week CrossFit.

Progressie:
Sinds november verlies ik iedere maand 1 cm op mijn buik. Dat gaat dus onwijs goed, vind ik zelf. Ik word slanker en zo voel ik me ook. Maar mijn armen, benen en billen gaan erg traag. Sinds november ben ik maar 1 cm kwijtgeraakt op mijn bovenarmen. Hoe kan dit? Fijn hoor, slanker worden op je buik! Maar die andere lichaamsdelen mogen nu ook wel aan de gang.

Hieronder mijn resultaten van november vs. april.
Vet%: 23.3 (was 29.6)
Kilo vet: 14.9 (was 20.3)
VVM: 48.2 (was 48.9)


Hier mijn vragen voor jullie:
1) Is 1 cm verliezen op je buik per maand oke? Ik heb geen maatstaf...
2) Heeft iemand enig idee wanneer mijn armen en benen slanker worden? Ik snap dat in verhouding 1cm op een arm veel is in vergelijking met een buik, maar voor mijn gevoel worden ze never-nooit slanker. Wie heeft hiermee ervaring? Moet ik gewoon wat meer geduld hebben?

Hopelijk kunnen jullie me helpen!
 
Laatst bewerkt:
Je resultaten zullen verre van optimaal zijn zolang je voeding dat ook is.

Je wilt dit niet horen, maar voor het meest optimale resultaat moet je tellen. Elke dag.

Onderhoud berekenen, iets eronder gaan zitten met juiste e/k/v.
 
Haha, nee dat is inderdaad niet wat ik wil horen. :D Maar thanks voor je comment. Ik moet er toch aan gaan geloven denk ik!
 
Haha, nee dat is inderdaad niet wat ik wil horen. :D Maar thanks voor je comment. Ik moet er toch aan gaan geloven denk ik!

Zolang je niet telt ben je aan het gokken.
Weinig eten is niet de oplossing.
Verstandig eten wel ;)
 
Back
Naar boven