Fitness Seller

Hallo, hier is Gerrit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
14 jun 2019
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
105kg
Hallo ik ben dus Gerrit en ik ben nu sinds 4 maanden weer terug aan het Body Builden/Fitnessen.
Ik was dus tot een jaar of 4 terug redelijk fanatiek bezig, maar door hardnekkige rug blessures en nekklachten helemaal gestopt met krachttraining.
Heb in het verleden wel eens een kuur gedaan, dus ook daar weet ik iets van. :yes:
Wel conditie bijgehouden met fietsen en zwemmen.

Sinds 4 maanden ben ik weer helemaal terug en ik mag wel zeggen dat de resultaten mij (en mijn omgeving) verrassen.
Ik had niet gedacht dat het zogenaamde spier geheugen nog zo aanwezig zou zijn, maar ik ga nu lekker.
Ik train wel anders dan vroeger, vooral niet meer zo zwaar, maar meer tegen de verzuring aan zeg maar.
Wat wel een probleem is, dat is mijn vetpercentage, dat is nog veel te hoog naar mijn zin.
Ook daar wordt aan gewerkt, maar massa aanzetten en toch vet kwijtraken is vreselijk moeilijk, zo niet onmogelijk.
Dit was mij bekend dus ben ik eerst 10 kilo afgevallen, voordat ik ging bouwen.

Voeding daar weet ik iets van, en dat helpt mij nu natuurlijk ook, zit weer ouderwets op 220 gr Eiwitjes.
Stats zijn: 186cm 107 kilo vetpercentage: te hoog, maar ik kan met goed poseren m,n eerste abs al tevoorschijn toveren haha.

Het plan is om zo door te trainen tot december/Januarie en dan weer eens flink te cutten.

Ik ga hier lekker m,n kennis weer opfrissen, maar eerst uitvinden hoe het hier allemaal werkt.

Vragen staat vrij!
Gr.
Gerrit Gordijnstok
 
Heet je echt gordijnstok?
 
Haha wat denk je zelf?
Nee niet echt natuurlijk, ik ga zo anoniem mogelijk over het internet, vandaar deze nick.
 
Ben je echt een vrouw???
 
Is op pumps lopen echt zo moeilijk als ik denk dat het is?
 
Gerrit welkom a niffooo
 
Wat een kneuzen hier. ik heb het weer gezien
De mazzel he!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
de mazzel he dikke
 
Doe de groetjes aan oom Tapijt.
 
Ik ben 1.89 en weeg 82kg en hoe goed ik mijn best ook doe, abs zijn ver te zoeken.. Hoe doe jij dat?
 
Ik vindt de naam 'Gordijnstok' nog wel meevallen als ik kijk naar veel andere gebruikersnamen hier. Niks mis mee eigenlijk ! :D
 
Gedeelde eerste plaats ben ik bang
 
Team on 3

1 2 3 #teameffort
 
Back
Naar boven