Fitness Seller

HALLO!!! Hoe doe ik het?

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Pseicho
senks!!

Trainingsschema:
Ik gebruik het schema dat Geoffke op de 2e pagina van deze thread gepost heeft, maar ik doe ruwweg genomen bij elk lichaamsdeel 1 set minder.
Ik heb ook de dagen een beetje veranderd, ik doe nou:
  • Maandag: Borst en buik
  • Dinsdag: Rug, shrugs en bi's
  • Donderdag: Schouders, shrugs en tri's
  • Vrijdag: Benen
Met benen hebbik nog een beetje problemen doordat ik pijn in m'n onderrug krijg als ik squats doe

Voedingsschema:
Van die 8 weken had ik 3 weken vakantie en tentamens, in die weken hoefde ik niet vroeg op te staan en miste ik dus altijd de eerste maaltijd en soms ook de 2e. Daarbij komt nog dat ik met carnaval 4 dagen uitgegaan ben en alcohol gedronken heb waardoor ik afgevallen ben van 92 tot onder de 85 kg.
Nu zit ik weer op de 88,5 kg.

  • 7:00: soepkop brinta en dubbele boterham met ei
  • 11:00: 6 boterhammen: 2 met kaas, 1 met vlees, 1 met ei, 2 met pindakaas
  • 13:00: hetzelfde als om 11:00
  • 17:30: gewoon avondeten
  • 20:00: 450 gram vruchtenkwark na het trainen
  • 22:00: 4 boterhammen met pindakaas + soepkop brinta

Dit kan dus nog veel en veel beter, wordt ook aan gewerkt. Maar ik wordt hier thuis nogal tegengewerkt.

Ik heb nou ook een bak whey gekocht, hopen dat dat ook een beetje helpt.

k heb het schema overgenomen van ne pro...
Toen ik hier mijn eerste foto's postte gebruikte ik een ander schema.
Ik ben op korte tijd zo enorm vooruitgegaan met dit schema, niet te geloven.
Zo te zien werkt het bij u ook! Wat een vooruitgang.
Maar je voeding kan nog heel wat beter.

En wat dat tegenwerken van thuis betreft...
Mijn moeder gooit mijn supplementen weg, scheld me uit als ik een tweede bord eet.
Scheld me uit voor opgefokte stier, vetzak, dikzak , abnormale zot... en nog veel meer.
Als ik naar school ben schept ze mijn wheypot halfleeg, ze stopt mijn druivensuiker weg, stopt al het fruit weg...

Maja, 'k blijf toch doorgaan, wat ze ook probeert.
Als ik 100kg weeg staat mijn vallies klaar en moet ik het huis verlaten...
En dat meent ze echt, ze is een gestoord mens.
:mad:
 
Laatst bewerkt:
gewoon met de weegschaal gaan kloten zodat deze 10 kg lichter aangeeft. ;)
 
Originally posted by Geoffke


k heb het schema overgenomen van ne pro...
Toen ik hier mijn eerste foto's postte gebruikte ik een ander schema.
Ik ben op korte tijd zo enorm vooruitgegaan met dit schema, niet te geloven.
Zo te zien werkt het bij u ook! Wat een vooruitgang.
Maar je voeding kan nog heel wat beter.

En wat dat tegenwerken van thuis betreft...
Mijn moeder gooit mijn supplementen weg, scheld me uit als ik een tweede bord eet.
Scheld me uit voor opgefokte stier, vetzak, dikzak , abnormale zot... en nog veel meer.
Als ik naar school ben schept ze mijn wheypot halfleeg, ze stopt mijn druivensuiker weg, stopt al het fruit weg...

Maja, 'k blijf toch doorgaan, wat ze ook probeert.
Als ik 100kg weeg staat mijn vallies klaar en moet ik het huis verlaten...
En dat meent ze echt, ze is een gestoord mens.
:mad:

oefs maak je een grapje of is je ma echt zo?
 
hehe wanneer zien we je in het park slapen :D ?
 
Ok wat kan ik precies verbeteren aan m'n voeding?

Ik wil ook wel eens wat anders dan boterhammen...

Maar het moet dus makkelijk klaar te maken zijn en liefst iets wat we zo hebben liggen ofzo....
 
je moet meer eiwitten eten man.
blikjes tonijn op waterbasis, potten kwark, kip,
en meer warm eten.als je een magnetron ter beschikking hebt op je werk zou ik kip en rijst klaarmaken of voor mijn part thuis opwarmen en in folie wikkelen.
Als ontbijt zou ik genoeg nemen met de Brinta en de boterhammen skippen en daar in plaats van meer eiwitten nuttigen.
Daarbij geef je aan op je brood vlees te doen, maar wat is dat voor vlees?
verder zou ik je maaltijden qua voedingswaarden beter verdelen over de dag. even een indicatie van je huidige eettijden:

7:00:
11:00: hier zit 4 uur tussen zonder een maaltijd
13:00:
17:30: hier zit 4,5 uur tussen zonder een maaltijd
20:00:
22:00:

onderstaand voorbeeld lijkt me beter, maar ik weet niet of bovenstaande tijden pauzes zijn waarin je tijd hebt om te eten ofzo, dus je kan improviseren, maar ik beveel je ongeveer aan:

7:00
9.30
12.30
15.00
17.30 (zit je aan vast, neem ik aan)
20.00
22.00

alhoewel, dat zijn toch 7 maaltijden waardoor je metabolisme nog sneller werkt en dat volgens mij, niet echt voordelig werkt op massatoename.

en ik weet niet of je na t trainen nog een shake naar binnen giet, maar ik zou na t trainen een andere maaltijd nemen. Die vruchtenkwark zal wel vol suikers zitten wat op zich na t trainen en pre is, maar als je ook nog een shake neemt dan zou ik meer gaan voor een warme maaltijd met veel eiwitten. vlak voor t slapen gaan kan je t best langzaam verterende eiwitten nemen. een pot kwark is dan een goede keuze maar dan wel de magere variant. niet met toegevoegde suikers.

je geeft aan dat je om 17.30 eet en daarna traint. hoeveel tijd zit er tussen die maaltijd en t eten. Normaal zou je een uur, anderhalf uur na die maaltijd trainen, dat komt dus uit op ong. 18.30 a 19.00. uitgaande dat je een uur traint ben je om 19.30 a 20.00 klaar. neem dan een shake en een half uur tot een uur later die eiwitrijke maaltijd waar ik t over had.
dan zou ik dus zoals gezegd vlak voor t slapen een kleine maaltijd nuttigen bestaande uit grotendeels trage eiwitten.
maar je snapt wel waar ik heen wil hoop ik



waar t dus op neer komt: meer proteine nuttigen.
 
Laatst bewerkt:
He dandyman, wanneer krijgen we es een pic van jouw te zien..
 
Originally posted by Bracke
He dandyman, wanneer krijgen we es een pic van jouw te zien..

lukt niet. aangezien ik een glazen oog heb reflecteert dat in de foto, met als resultaat dat je niks ziet.:D

nee maar ik zal binnekort s kijken wat ik kan doen, ben wel benieuwd naar alle kritieken...;)

ps. ook nog geen fotos van jouw gezien
 
Originally posted by dandyman


lukt niet. aangezien ik een glazen oog heb reflecteert dat in de foto, met als resultaat dat je niks ziet.:D

nee maar ik zal binnekort s kijken wat ik kan doen, ben wel benieuwd naar alle kritieken...;)

ps. ook nog geen fotos van jouw gezien

Ben veel te verlegen.. gniffel, gniffel.. Als jij het doet.. Doe ik het ook.. En rob G, die moet het ook doen... Weet je.. We doen het tezamen.. :D
 
Originally posted by Bracke


Ben veel te verlegen.. gniffel, gniffel.. Als jij het doet.. Doe ik het ook.. En rob G, die moet het ook doen... Weet je.. We doen het tezamen.. :D

aha oke dan kom ik ook foto maken :D
 
Ziet er allemaal goed uit Pseicho! Zo te zien heb je dezelfde lichaamsbouw als ik. Ik groeide in t begin ook erg snel, maar dat zakt wel wat af. Gewoon eten, eten, eten!
Suc6!
 
Ik zit nog op school, en ik vindt het moeilijk om iets anders mee te nemen dan boterhammen (ik neem nu al 2 broodtrommels mee), dus als jullie daar nog iets op weten...
 
Originally posted by Pseicho
Ik zit nog op school, en ik vindt het moeilijk om iets anders mee te nemen dan boterhammen (ik neem nu al 2 broodtrommels mee), dus als jullie daar nog iets op weten...

shakes, proteinerepen, potten kwark,alleen kalkoenfilet voor op brood
 
Sjo Damn Rico!!!....je bent echt volop breed...hoef niets meer aan te gebeuren
 
Back
Naar boven