Fitness Seller

Hallo iedereen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ralou

Novice
Lid geworden
22 jul 2020
Berichten
28
Waardering
16
Lengte
1m69
Massa
79kg
Vetpercentage
22%
Dag iedereen,

Ik ben al een jaar passief lid op het forum en ben aangemoedigd door mijn man/coach :) om actie te ondernemen vermits ik recent besloten hebben om volgend jaar mee te doen aan een wedstrijd.

Even kort. Mijn naam is Milou , ik ben 33 jaar oud en ben nu een kleine tien jaar bezig met 'sportief zijn' om het zo te noemen. Als in ik doe graag aan inlineskaten, mountainbiken, snowboarden, zwemmen, ... ik voetbal soms, soms eens basket en je kunt me ook altijd vinden voor een boswandeling. Maar vooral fitness.... :D Ik heb daarvoor nooit echt iets van sport gedaan en heb het geluk gehad mijn man tegen te komen. Hij is van opleiding fysiotherapeut/kinesist en heeft ook van zijn 16 als fitnessbegeleider/personal trainer gewerkt, daarnaast heeft hij ook aan bodybuilding gedaan. Via hem heb ik heel veel geleerd en over de jaren heen in ups en downs bezig geweest met fitness. Altijd in eigen kelder / bos / gewoon buiten / openbare trainingsparkjes / in de woonkamer :D.

Ik heb ooit (toen ik 26 was) wedstrijd ready gestaan, maar was toen ongekend onzeker en ben toen compleet omgeslagen.
Nu terug er volledig voor aan het gaan, maar er zitten nog wat haken en ogen hier en daar (m.n. zelfsabotage :') ) vandaar dat ik het hier neerzet en af en toe hoop iets motiverends tegen te komen, tips te lezen, of af en toe eens een schema of foto te kunnen posten voor feedback. :)

Ik train 6 of 7 dagen per week (soms valt er een dag weg en dan is dit een actieve rustdag)
Ik train gemiddeld anderhalf uur per keer, op mijn actieve rustdagen doe ik sowieso ook nog een half uur core training. (sinds kort komen daar soms nog kortere fitness momenten bij van een uurtje vermits ik samen met een vriendin train, dit tel ik echter niet mee als echte trainingen. Wel super gezellig!)

Ik ben 169 en ben een twee maand geleden gestart op 85 kilo (ik woog veel te veel)

Ik ben bij voorkeur een planteneter :D (daarom geen vegetariër) , maar doordat ik vooral continuïteit wil eet ik momenteel ook vis (dit is gemakkelijk en snel)

Dit was misschien niet even kort, maar aangenaam en ik heb er zin in :D
 
Welkom en succes, als je het eerder al hebt gedaan lukt het makkelijk nog eens.
 
Welkom en succes!!
 
Welkom, pics please. Pescotariër dan denk ik ?
 
Welkom en zet hem op 💪🏼
 
Welkom en alvast heel veel succes met de voorbereidingen!
 
Welkom, pics please. Pescotariër dan denk ik ?
Ja zo zou ik het inderdaad nog het meeste benoemen. Hoewel ik hoop op termijn toch te kunnen minderen vermits het vrij veel is momenteel. Foto's volgen nog :)
 
Bedankt voor alle aanmoediging :D Ben blij om te merken dat het hier best actief is :)
 
Back
Naar boven