AndroidHealthClinic

Peanuthead

Bezoekers in dit topic

Wat is je totaal? Qua vrouwen dan
Heb dat nooit echt bijgehouden. Ben niet de persoon die iedere keer een streepje zet in z'n notitieboekje. Grove schatting op zo'n honderd. Alhoewel ik diezelfde schatting zo'n 2 jaar geleden ook al maakte bij éénzelfde vraag volgens mij, nu ik er zo over na denk. Sinds toen heb ik seks met willekeurige vrouwtjes ook op een lager pitje gezet.

Lang verhaal kort en om je antwoord te bevragen, laten we het houden op 110 ofzo. Zo om en nabij. Of 109,5 want dat laatste ding was een blond geval van klein maar fijn.
 
En ze doen het allemaal uit medelijden met je?


Hoeveel soa's kan je afstrepen? Hoeveel kinderen heb je ter wereld gebracht?
 
En ze doen het allemaal uit medelijden met je?


Hoeveel soa's kan je afstrepen? Hoeveel kinderen heb je ter wereld gebracht?
Ik doe het uit medelijden met ze, omdat ze Camelus de Challenge Winner niet kunnen strikken.

1 soa en hopelijk nul maar vraagt het me over een paar jaar nog eens
 
Ik doe het uit medelijden met ze, omdat ze Camelus de Challenge Winner niet kunnen strikken.

1 soa en hopelijk nul maar vraagt het me over een paar jaar nog eens

Heb je ook vrouwen van het forum gewiept?
 
Ja enkele maar ik ga geen ouwe koeien uit de sloot halen en in detail treden :roflol:

Wens niets meer dan alle liefde naar de dames in kwestie toe.
 
wie dannnnn
 
Zijn ze nog actief? Moest je ervoor betalen?
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Zijn ze nog actief? Moest je ervoor betalen?
Forum is nogal leeggebloed, dus lijkt me sterk. En mocht t wel zo zijn, dan weten ze zelf dat het over hun gaat en zijn ze welkom me zwart te maken als daar nood aan is. Persoonlijk denk ik dat een negeroideteint me wel staat. En als ze die drang niet hebben, krijgen ze van mij de warme groenten


Het enig wat ik kwijt was, was m'n zakgeld. If you catch my drift
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven