MuscleMeat

Hallo Jongens! (& Meisjes) :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
HEyzz Y'All

Sorry dat ik de laatste tijd er bijna niet meer ben, ik kijk af en toe nog even op het foum, maar het komt omdat ik het erg druk heb.
Ik werk even 2 maanden full time 6 dagen in de week en ben pas laat thuis dus zit bijna nooit achter me computer omdat ik er weinig tijd voor heb, Maar I'll Be Back! Ik ga weer zeker posten, want ik mis het erg, voor het geval dat jullie het neit weten ik was bezig met droog trainen, maar niet al te streng want ik ben naughty geweest om de laatste paar weken niet te cardioen en ben het zat vind het wel welletjes ben van 104 kg naar 95 kg gegaan en zit nu aan de 12 % vet (gister gemeten) En krijg nu weer de neiging om te willen groeien dus ik ga weer knallen.

Dames!! Tot snel!! en jullie weten, keep on eating, keep on training, keep on growing. :p
 
Hey dude! Goed dat je r nog bent! Suc6 met je nieuwe school, en groei ze! Groeten!!!
 
hehe, we hadden je al afgeschreven. goed dat je toch bezig bent gebleven man. en bulk ze he..heb onderhand ook al genoeg van dat gedieet. wil verdomme weer lekker onbezorgd kunen eten maar goed, ander verhaal.

succes man en we horen nog wel t een en ander van je
 
he bro je bent er nog, gewoon dat pak quaker havermout opentrekken en jezelf laten gaan :)
 
haha kijk me 1e goede tip heb ik al binnen van Man-Mountain :D hehe.. Maar gaat allemaal goed komen :D
ff allemaal poedertjes uit proberen jullie horen het wel.
Ik bedoel allemaal soort eiwitten glutamine, creatine speciale koolydraten etc, heb een leuk adresje gevonden :D
julie horen van me!!
 
Aaah dat verklaart een boel, ik vroeg me al af wie jij nu was op de sport school, het foute kapsel, de homo studentjes (oh nee dat zijn er twee), baby-face, de kreunende lesbo's (oh nee jij had een y chromosoom), het wasbordje ........ sorry ik verzin graag bijnamen ;)
 
Originally posted by Shadum
Aaah dat verklaart een boel, ik vroeg me al af wie jij nu was op de sport school, het foute kapsel, de homo studentjes (oh nee dat zijn er twee), baby-face, de kreunende lesbo's (oh nee jij had een y chromosoom), het wasbordje ........ sorry ik verzin graag bijnamen ;)

whuh ???

He Elmar welkom terug.. enne nog gefeliciteerd met je diploma!! Ik heb hem ook gehaald gelukkig. Kep je niet op de diploma uitreiking gezien man!

groetuh..
 
@ KaLe: Hey KaLe jij ook gefeliciteerd, heb je in de verte gezien maar toen ik naar iedereen toe liep zag ik je neit meer. Maar goed eindelijk van die K*T sgool af :P

@ Shadum: ???????? Zit je nu ook op koster of niet? En ik snap je reactie er niet echt op. Maar goed wel lief van je dat je toch een reactie geeft :P
 
Laat Maar .... 't is zomer en nu ben ik niet depresief maar hypo-maan.

Ja ik zit ook bij Koster(avdl laan) nu sinds 2.5 week. Goeie sport school moet ik zeggen alleen wat weinig ruimte bij de vrije gewichten
 
hehe Kewl, wat is je echte naam dan ga ik ff vragen! :D
ik sport ook bij aart van de leeuwenlaan, nooit op de simon straat. Tof dus ik zie je vast wel :D zit er toch bijna elke dag :D vanaf 17:15/17:30 uur.. See Ya
 
Shadum zei:
Laat Maar .... 't is zomer en nu ben ik niet depresief maar hypo-maan.

Ja ik zit ook bij Koster(avdl laan) nu sinds 2.5 week. Goeie sport school moet ik zeggen alleen wat weinig ruimte bij de vrije gewichten

Klopt, maar vind het een fijne school omdat ik er veel aardge gasten ken. Altijd wel naar me zin. Maar ik leef me wel uit hoor. Alleen de laatste tijd niet het is TE warm daar. Word snel moe Ik kan moeilijk eten met dit weer. Ik ben weer slecht bezig nu let neit echt op mjin voeding krijg geen tonijn of koolvis meer weg alleen nog magere kwark. Maar moet nog 2 weken werken dan ga ik weer aan een schema bouwen "uiteraard BULK" want ben het zat wil weer groeien. Ik sla een heleboel poeders KH en eiwitten op en ik koop creatine. Weer ff goede start voor de winter maken. Ik hoop dat mijn roosters van mijn nieuwe school relax zijn zodat ik nog goed door kan gaan met de sportschool.
En dan volgend jaar april, mei Toch stiekem te denken om maar te gaan beginnen met een spuitje te nemen :) Maar dat is doel wat ik wil bereiken ik ga eerst kijken wat ik in de winter er van bak. WIl weer even op me niveau zitten, want heb nu zo iets na 3 reps at ik moe ben en het opgeef. |Heel slecht maar ben verrot hoeveel ik ook eet. Alleen werk overdag nog best veel en hard dat doet ook wel wat. Maar goed jongens was mijn levensverhaal weer over 2 weken hebb ik vakantie en dan kom ik weer wat meer op het forum. Want DAMN!! ik mis jullie!

:P Ciao!!
 
Elmar zei:
Klopt, maar vind het een fijne school omdat ik er veel aardge gasten ken. Altijd wel naar me zin. Maar ik leef me wel uit hoor. Alleen de laatste tijd niet het is TE warm daar. Word snel moe Ik kan moeilijk eten met dit weer. Ik ben weer slecht bezig nu let neit echt op mjin voeding krijg geen tonijn of koolvis meer weg alleen nog magere kwark. Maar moet nog 2 weken werken dan ga ik weer aan een schema bouwen "uiteraard BULK" want ben het zat wil weer groeien. Ik sla een heleboel poeders KH en eiwitten op en ik koop creatine. Weer ff goede start voor de winter maken. Ik hoop dat mijn roosters van mijn nieuwe school relax zijn zodat ik nog goed door kan gaan met de sportschool.
En dan volgend jaar april, mei Toch stiekem te denken om maar te gaan beginnen met een spuitje te nemen :) Maar dat is doel wat ik wil bereiken ik ga eerst kijken wat ik in de winter er van bak. WIl weer even op me niveau zitten, want heb nu zo iets na 3 reps at ik moe ben en het opgeef. |Heel slecht maar ben verrot hoeveel ik ook eet. Alleen werk overdag nog best veel en hard dat doet ook wel wat. Maar goed jongens was mijn levensverhaal weer over 2 weken hebb ik vakantie en dan kom ik weer wat meer op het forum. Want DAMN!! ik mis jullie!

:P Ciao!!

oi bud!, lang niet gezien..
nog niet aan spuitje beginnen hoor! je zit nog lang niet op je naturele max..
 
Pffff ..... gewoon doen wat je boelt dat juist is ! Eerst je natuurlijke max vinden is (mijns inziens) de weg van de minstste winst (maar ik ben gek)
 
Shadum zei:
Pffff ..... gewoon doen wat je boelt dat juist is ! Eerst je natuurlijke max vinden is (mijns inziens) de weg van de minstste winst (maar ik ben gek)
neej, dat is juist!@
 
CQ_Demolisher zei:
oi bud!, lang niet gezien..
nog niet aan spuitje beginnen hoor! je zit nog lang niet op je naturele max..

Nee ik wil ook eerst me natuurlijke max bereiken ik vind zelf 1.5 jaar trainen nog lang niet goed 0om daar aan te beginnen maybe volgend jaar maar ik wil weer ff knallen!! En nix droog trainen heb ik nu wel weer gehad gewoon groeien! :P

Komt wel goed hoor! :D wel relax trouwens had weekje rust en ben sterker geworden! :D doe nu 105 kg 6 reps met Military Press
ben ik wel weer trots op.

Maar goed ik wou dat ik elek dag ff weer op het forum kon blijven maar meot nog ff wachten :) CU!
 
Shadum zei:
Pffff ..... gewoon doen wat je boelt dat juist is ! Eerst je natuurlijke max vinden is (mijns inziens) de weg van de minstste winst (maar ik ben gek)


Wel de weg van de winst die het langste blijf plakken!
 
Dat geloof ik graag ! maar je moet eerst eens bij jezelf te raden gaan wat je precies wilt bereiken. Voor mezelf ; het is niet realistisch te denken dat ik ooit in de buurt van Arnold Schwarzeneggert kom. Ik doe het dan ook van wege het plezier dat ik er zelf aan beleef. Dat overwegende komt de balans heel anders uit.
 
Back
Naar boven