Fitness Seller

Hallo, wat vinden jullie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sergee

Cool Novice
Lid geworden
19 mei 2011
Berichten
36
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
65kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Ik ben net nieuw hier en leer elke dag enorm veel hier op dit forum.
Ik ben benieuwd wat jullie van mij vinden.

Mijn stats:
19 jaar
1.83
65kg
Vetpercentage: 8.5
BMI: 19.3
Vetverdeling: 0.74

Ik begon in maart met een gewicht van 59Kg.

Ik train sinds 1 maart 2011 dit doe ik 4x per week (bij weinig tijd 3x)
Mijn trainingsdagen zijn maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
Ik train elke dag 2 spiergroepen. Buikspieren doe ik niet.

Ik train:
Biceps-Rug
Triceps-Borst
Schouders-benen.

Ik train of rug en biceps of triceps en borst 2x per week.
De rest 1 keer.

Voeding:
Ik probeer zo veel mogelijk te eten en dan ook zo vaak mogelijk.
Ochtend eet ik meestal Brinta met een beetje melk. Dit zal zo'n 70 gram Brinta zijn. Elke dag ik ik 250 gram rijst. Eieren eet ik ongeveer 9-12 per week. Als tussendoortjes eet ik regelmatig een handje cashewnoten. Avond eten is altijd vlees/vis of kip. Ik drink vooral veel Green Tea, water en ontbijtdrank. Fris drink ik nauwelijks. In het weekend drink ik zaterdag wel veel alcohol. Geen bier maar vooral veel mix.

Supplementen:
Elke dag neem ik 5 gram creatine. Eiwitshake na elke training en op een trainingsdag wanneer ik zin heb.


Wat vinden jullie als ervaren BBs hier nou van?
Ik weet dat er veel te winnen valt in de voeding.

35bfkee.jpg

28vqgp1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind je bruut:D

nee OT: Ga is heel snel eten.
 
Gaat helemaal goed komen. Als je geen zin hebt om een voedingsschema te maken doe het dan ook niet want dan ga je je er toch niet aan houden. Maar zonder voedingsschema zorg er dan wel voor dat je gewoon frequent (om de 2-3 uren) eet, en ook voldoende eet. Wat betreft het trainen, gewoon elke sessie knallen, alles geven. Ik volg precies dezelfde indeling dus dat komt wel goed.
 
Ik probeer gewoon steeds meer te eten. Dit lukt alleen het beste door steeds op te bouwen. Ik heb altijd erg weinig gegeten voordat ik trainde. Geen ontbijt en dergelijke. Dit gaat ook goed komen, kost alleen wat tijd.
 
meer eten marja dat ging je al doen, voor de rest niet slecht.
 
gewoon rustig door trainen en veel eten :) dan komt het vanzelf, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd ;)
 
gewoon rustig door trainen en veel eten :) dan komt het vanzelf, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd ;)

Zozo wijze woorden :p
maar ja gewoon flink door blijven
eten en ook lekker trainen natuurlijk.
De een komt makkelijker aan dan de andere,
heb zelf ook dat ik niet zo goed aankom
 
ziet er niet slecht uit, suczeven
 
Gaat lekker, 6kg in 4 maanden is een mooi resultaat. Je hebt geen vet aangezet dus hoeveelheid vreten is precies goed. evt kun je nog wat meer naar binnen werken maar zou het niet overdrijven anders ben je net als ik was, na een jaar enthousiast bulken ook vettig en dan kun je dat er weer af gaan cutten voor je weer verder kan.

als je nog wat meer wil eten doe dan meer proteine, wordt meestal onderschat door beginners, s'avonds een extra bak kwark, dan ben je snachts ook weer voorzien van proteine en daar zit nu nog een gat als ik het goed heb.

Je komt er wel zo
 
Bedankt voor de reacties. Fijn om te horen dat het me ook wel lukt zonder een voedings schema. Zal ook nog wel wat meer eiwitten proberen te eten. Probeer vaak in de pauze op werk Beef Jerky te eten, erg lekker en aardig wat eiwitten.

Zou het verstandig zijn voor mij om van Power Supplements weight gainer te bestellen met oats erbij voor meer voeding?

Bedankt
 
65 kg is voor 1.83 en 19 jaar nog steeds erg licht.. misschien als je voor het beachboy fysiek gaat (droog met een klein beetje meer spierontwikkeling dan gemiddeld) dat je weg komt met je huidige voeding, maar als je serieuze massa wilt aanzetten dan zul je toch een fatsoenlijk voedingsschema moeten hanteren.

Het zou gewoon echt zonde zijn om hard te trainen terwijl je lichaam niet de stoffen heeft om er van te groeien.
 
Laatst bewerkt:
Na de fitness eet ik meestal 500gr magere kwark en wat stokbrood of brood.

Je kan beter de kwark vlak voor je slapen gaan innemen, en je kan beter een shake direct na het sporten nemen.
 
Inderdaad gewoon s'ochtends en na t trainen een shakie. En dan s'avonds ECHT voordat je gaat pitten een bak kwark weglepen gewoon lekker met niks erin. Je gaat het vanzelf lekker vinden.
 
Kwark idd voordat je gaat slapen, zijn langzame eiwitten. Dan heb je dus voor wanneer je aan het slapen bent constant eiwitten :) En je moet idd echt meer gaan eten man!
 
Gelukkig neem ik kwark ook voordat ik ga slapen :)
Ik fitness altijd na mijn werk, dat is zo rond 20:15u. Rond 23u eet ik meestal mijn kwark en rond 3u slaap ik altijd wel.
 
rond 3 uur slaap je zeg je?
das niet echt een normale tijd he, slaap is ook belangrijk.
en als ik jou was zou ik proberen te stoppen met alcohol:)
 
Klopt. Ik heb dit jaar ook elke dag om 11-12u uit bed kunnen gaan omdat ik een tussen jaar van school had en ik altijd pas om 13u begon met werk. Binnekort weer school dus ga dan letten op slaap. 8u per dag zou voldoende moeten zijn
 
Het meer eten gaat nu steeds beter. Dag bij dag eet ik meer.

Iemand nog tips?
 
Laatst bewerkt:
Begin post aangepast.

Omdat het aankomen niet echt lekker gaat ga ik nu echt goed bijhouden wat ik over een dag eet aan calorien.

Zal vannacht posten wat ik vandaag precies gegeten en gedronken heb. :)
 
Gisteren:

Koffie 2x
3 gekookte eieren
Fruit ontbijt drank 200ml
Rijst 50gr
570 kcal

Shake whey 35gr
Melk 350ml
300 kcal

2 kaassouffles van Mora
500 kcal

30gr cashewnoten
Drinkonbijt 200ml
280 kcal

Maaltijd kip en rijst
850 kcal

Kwark 400gr
200 kcal

Totaal: 2700 kcal
 
Back
Naar boven