AndroidHealthClinic

Hallo

Bezoekers in dit topic

Gielie

Novice
Lid geworden
16 dec 2022
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Hallo iedereen. Mijn naam is Giel-Jan, 36 jaar oud/jong. Ik ben eigenlijk een zuiderbuur, maar dat zal wel niet zo veel uitmaken, hoop ik.
Een tweetal jaar geleden woog ik nog 104 kg ( mijn lengte is 1m73, dus ik zag er wel wat rond uit). Op een gegeven moment had ik besloten dat het tijd was om een beetje af te vallen.
Ik ben dan bij een coach begonnen met een eetschema én een trainingsschema. Daardoor ben ik op een vijftal maanden van 104 naar 87kg afgevallen. Een jaartje rond de 87kg geschommeld en dan ook mijn focus van gewichttraining naar BBJ gewisseld.
Om voor een competitie op gewicht te raken, ben ik van 87kg naar rond de 83kg afgevallen, maar ik vond me er esthetisch niet goed uit zien.
Dan ben ik sinds juni terug bij een coach, met een ander schema en de focus op spier(massa)groei.
Alsook zeg ik er graag bij dat ik sinds juni geen druppel alcohol meer heb aangeraakt, en dit werpt ook wel zijn vruchten af.
Ik hoop op dit forum veel ideeën op te doen, want mijn doel is om er nog beter (en groter) uit te zien.

Groeten,

Giel-Jan
 
Back
Naar boven