XXL Nutrition

Halloo hoopt hier om wat kennis opte doen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fre1987

Novice
Lid geworden
3 sep 2016
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Zou graag men kuur terug doen met deca en test met diana bol en turinabol met nakuur nolva en clomid maar kan ik niet iets er bij nemen zodat ik geen gezwellen krijg in men borst ? Ben er blijkbaar gevoelig aan ? Men laatste kuur heb ik boldenone met winstrol gedaan ging lekker niets van gezwel maar men voorkeur is echt toch test en deca kan iemand mij raad geven ?
 
tamoxifen (nolva) en anders dbol eruit gooien

overigens verkeerde forum
 
Man, als ik zo naar je avatar kijk heb je net zulke armpjes als ik, moet je daar nou voor kuren...? Gewoon naturel blijven trainen dan krijg je ook geen borstjes.... :o Ik heb niet de sterkste armen van het forum maar ik heb het wel opgebouwd vanaf het bot, naturel. Ik heb het zover opgebouwd dat ik nu op dumbbells van 14kg zit. Per arm.
 
Man, als ik zo naar je avatar kijk heb je net zulke armpjes als ik, moet je daar nou voor kuren...? Gewoon naturel blijven trainen dan krijg je ook geen borstjes.... :o Ik heb niet de sterkste armen van het forum maar ik heb het wel opgebouwd vanaf het bot, naturel. Ik heb het zover opgebouwd dat ik nu op dumbbells van 14kg zit. Per arm.
:eek: :D
 
Doe eens wat research naar 'gyno'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven