AndroidHealthClinic

Halotestin ervaring

  • Topic starter Champ
  • Startdatum
  • Reacties 9
  • Weergaven 4K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Halotestin is nergens te vinden,
maar toch zou ik graag wat ervaringen van mensen willen lezen.
Merkte je veel kracht winst? Viel de agressie wel mee of echt oncontroleerbaar?
 
er is niet alleen weinig info over te vinden maar het is ook nauwelijks te krijgen.
 
Fluoxymesterone

Champ zei:
Halotestin is nergens te vinden,
maar toch zou ik graag wat ervaringen van mensen willen lezen.
Merkte je veel kracht winst? Viel de agressie wel mee of echt oncontroleerbaar?



Chemical zei:
Verder heefthet bij mensen die er aanleg voor hebben grote invloed op het gedrag. Je wordt er dus niet vriendelijker op.
Heb het zelf een aantal malen gebruikt en gooide de prullebak door mijn hele huis heen omdat ik een gekookt eitje niet gepelt kreeg.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...otestin-fluoxymesterone-ervaringen-20299.html



Chemical zei:
Heb het een paar kleer gebruikt. Wordt meestal gebruikt voor het behoud van kracht in de laatste weken voor een wedstrijd en om opgefokt te blijven voor het trainen. Verder zorgt het vor een goede hardheid.
Let wel op dat het zwaar androgeen is en als je er vatbaar voor bent kun je er extreem agressief van worden.
Chemical zei:
Nee ik had er verder weinig last van. Je krijgt alleen een beetje het supermansyndroom. Dus het idee dat je de hele wereld aankan. En ja je moet in die tijd niet modelvliegtuigjes gaan maken ofzo want geduld is ver te zoeken.
http://forum.dutchbodybuilding.com/anabole-steroiden/halotestin-13204.html



Chemical zei:
halotestin heeft alleen nut als je al een erg laag vet% hebt , het zort voor een opvulling van de spieren en stelt je in staat nog redelijk te trainen op een zeer laag kcal dieet. In ieder ander opzicht zul je er niets aan hebben het zorgt niet voor een goedetoename in spiermassa. Het wordt meestal genomen door powerlifters die wat extra kracht willen maar graag in dezelfde gewichtsklasse blijven. Halotestin is ook erg levergiftig, je kan het dan beter bij d-boll of oxy houden.
Big_T zei:
in principe test = test Maar met prop is de hoeveelheid test groter omdat de ester minder gewicht heeft. En wat dat vocht aangaat, gewicht winnen daar heb je als powerlifter niets aan dus...
Maar ik blijf erbij, er is geen reden om halo te nemen, wat ik eerder aanhaalde is de ideale stack voor kracht omdat ik het in praktijk heb zien werken, een bench press die van 150 naar 210 ging in 6 weken.
Oxy is een mogelijkheid maar dan alleen als je niet in een zwaardere gewicht categorie valt.
Maar over de stack: test geeft je agressie, goed libido en zin in training, tren geeft je lean geans en zeker de kracht, anavar staat erom bekend een heel positieve werking op creatine te hebben. Ik denk dat dit te beste en gezondste keuze is. Want halo is voor je lever erger dan oxy, en dat wil wat zeggen. Zeker nooit langer dan 5 weken gebruiken en jezelf ook laten testen. Je zou niet de eerste zijn die in het ziekenhuis beland door abnormale leverwaarden.
[Link niet meer beschikbaar]




 
Zou een leuke aanvulling zijn aan het GS assortiment idd
 
ja! maar ja.........
 
werkt het meteen.. dus kan je het bijv alleen voor een zware training gebruiken of moet je het echt opbouwen?
 
champ wat voor gekke dingen ben je allemaal van plan?:)..waarschiijnlijk zal je die shit wel vrij snel merken...

wel grappige opmerkingen van chemical
 
ik ben nix van plan.. ik kan er niet aankomen.. maar wilde me gewoon informeren ;)
 
Origineel gepost door Chemical
Heb het zelf een aantal malen gebruikt en gooide de prullebak door mijn hele huis heen omdat ik een gekookt eitje niet gepelt kreeg.

Uit alle post die ik van Chemical lees krijg ik de indruk dat het een verstandige vent is die zich volwassen weet te gedragen. Dus als die al doorflipt…. :eek:

Stiekem wel lachen, de boel afbreken omdat je een eitje niet gepeld krijgt :D
 
Back
Naar boven