AndroidHealthClinic

Halotestin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

amenra

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
342
Waardering
9
Lengte
2m
Massa
117kg
Vetpercentage
9%
Heeft er iemand ervaring mee?
ik zou deze bij mijn volgende kuurtje willen nemen
heb wat rondgesnolt in Anabolics, het boek van W.Llewellyn.
halotestin zorgt voor een grote krachttoename, is niet echt een massabouwer maar omdat het geen oestrogene eigenschap heeft en dus geen waterretentie bevorderd en eerder tegenwerkt d8 ik dat het wel een goeie combo zou zijn met deca, sust e3d 200mg deca en 250mg sust
... nu ben ik er ook niet uit of ik het in den beginne van de kuur zou zetten of op het einde van de kuur...in begin zou het wel een goeie kickstart zijn qua kracht... maar zou het op het einde van de kuur ook geen goede eigenschap hebben voor het vocht wat tegen te werken?
in het boek staat er ook niets over de cortisol werking of halotestin deze zou verhogen... vermits je echt niet wil dat je cortisol gaat pieken op het einde van je kuur.

ook zal ik de liver stabil erbij gaan nemen omdat halotestin erg agressief voor de lever is en ik maar op 2x 20mg pd dag ga doseren vermits halotestin een halfwaarde tijd van 16u heeft... maar dan bekijk ik het zo dat je ook maar 16u wakker bent... dus zou ik het eig met 1 dosering kunne doen in de ochtend bij het opstaan.

mvg
 
Halotestin is mild in het verhogen vd cortisol in tegenstelling tot winny.

Ik zeg aan het eind vd kuur halo gebruiken.
 
Halotestin is mild in het verhogen vd cortisol in tegenstelling tot winny.

Ik zeg aan het eind vd kuur halo gebruiken.


oke dat had ik het liefst gedaan. dus dat komt me goed uit
en dosering? splitsen? of in 1 keer smorgends 40 a 50 mg pakken?
 
20-40mg uurtje voor de training zou ik doen.
 
20-40mg uurtje voor de training zou ik doen.


ok, maar ik zit met shiften dus mij trainingstijden varieren...
is het niet beter om op n constante tijd halo in te nemen?
 
Halo is leuk om een kwartier voor je training te nemen.
Pomp, en gezonde agressie als gevolg!

Vind het wel een middel waar je voor uit moet kijken, niet voor beginners.
 
Halo is leuk om een kwartier voor je training te nemen.
Pomp, en gezonde agressie als gevolg!

Vind het wel een middel waar je voor uit moet kijken, niet voor beginners.


gaat mn 3e kuurtje worden.
heb dbol al geprobeert op 60mg pd en zelfs geen vochtkop^^ nix gains met gemaakt... en oxy toestanden passen nu niet echt in een deca kuurtje... heb wedl mn opzoekwerk gemaakt en ga cker niet te hoog in dosering zoals je zelf al zegt... het is een heftig middel.
 
heeft een oral in feite enige meerwaarde bij injects? ivm eiwitsynthese of iets anders?
of is het toch in principe beter alles in de spuit op te trekken?
 
Meestal word het toch gebruikt om nog net even wat harder te knallen aan het eind, om het feest lekker af te sluiten ;)

Verder maakt het niet uit of je spuit of slikt.. 17aa is de opname gewoon goed.. Bijv winny inject en winny oral, weinig die verschil merken..
 
even een kleine bump, ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen met de "Nederlandse" halo.

Trouwens is halo net juist zeer zwaar cortisolonderdrukkend(wat goed is buiten dat je meer kans hebt op ontstekingen), vandaar de agressie(die trouwens enorm is overroepen en zeer dosisafhankelijk is).
 
Laatst bewerkt:
edit
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven