XXL Nutrition

halter hempje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beelzebab

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
487
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Hee mensen ik ben vandaag overal in de stad geweest op zoek naar zo'n halter hempje maar nergens te vinden , ook op internet heb ik gezocht maar resultaat niks. Weten jullie een online site waar ik zo'n hempje kan bestellen??

M.v.g beelzebab
 
muscletotaal.nl
 
Ha, mooi ik ga meteen die link es bekijken, ik heb ook al tijden problemen met t vinden van de juiste haltershirtjes.
 
Echt mooie bodybuilderhempies vind je idd eigenlijk niet ... ik zoek ook nog zo'n modelletje met zo'n smalle band tussen de schouderbladen
 
Ja ik ook, of met van die soort koortjes aan de voorkant, gewoon die echt ouderwetse bb patser haltershirtjes, echt balen, ook op deze site weer niets.
 
Hiekie zei:
Echt mooie bodybuilderhempies vind je idd eigenlijk niet ... ik zoek ook nog zo'n modelletje met zo'n smalle band tussen de schouderbladen

Y back (tank) top heet dat, je vind ze bijv hierrr

Scroll down :)
 
zie ze best veel in de stad... maar misschien niet precies die jij-:,±jullie zoeken
 
Ik heb 2 van zulke hempies, met van die koordjes ... die zijin echter al behoorlijk ouder en zijn nog wel goed ... Maar jah, op straat draag je zoiets niet ... alleen in de gym ... , die andere model kun je op straat nog wel eens aan hebben
 
ik heb deze maar dan de 2005 versie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die heb ik ook, is goeie kwaliteit :thumb:
*en powerhouse is gewoon hardcore :p*
 
is er geen nederlandse site waar ik die y-back hempjes kan bestellen?
 
halterhempjes

beelzebab zei:
is er geen nederlandse site waar ik die y-back hempjes kan bestellen?

Ik koop ze altijd bij de H&M (Hennes & Mauritz) voor ca Euro 6,95 voor mijn man en hij is er dol op en moet ze zelfs bijbestellen voor de jongens op de sportschool, ze hebben ze in alle kleuren en er zit lycra in, geen geld toch ? Goed zoeken want ze zijn snel op en ze leveren ze constant aan.
 
thx mightyduck, hier ga ik wel wat bestellen denk ik.
 
idd :D

gewoon ff een flex kopen en bestellen voor 12 euro (of zo iets)
 
Back
Naar boven