XXL Nutrition

Halterbank (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Amped

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
781
Waardering
37
Aangezien de halterbank die ik eigenlijk had besteld een levertijd van 3 weken heeft (mij werd verteld dat ie deze week binnen zou zijn..) en mijn abbo net afgelopen is, toch nog opzoek naar een andere halterbank.

Kan alleen vrij weinig vinden.

Websites die ik afgezocht heb zijn;

fitness-seller
helisports
betersport.nl (bagger geloof ik)

Heb alles thuis liggen behalve halterbank nog (mag ook free stands + inc/decl bank zijn), graag wel met safety's.
Iemand die nog een degelijke weet? Mijn budget ligt op het moment rond de 250 tot 300 euro.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 19:34 ----------

Ohja, ff tussedoor nog.. ik zie bij sommige halterbanken 250 max belastbaar en sommige 120 steunen 120 bench. Tellen ze bij de 250kg gewoon beide op en is het dan hetzelfde, of is het daadwerkelijk 250 op de steunen? Vandaar dat ik ook nog niet echt gekozen heb voor iets.
 
Laatst bewerkt:
Zat ik net toevallig naar te kijken idd.
 

Zat ik net toevallig naar te kijken idd.

Ik heb precies de 2 in mijn home gym staan.

Het bankje is erg goed maar het squat rek is eigenlijk niet breed genoeg. Althans voor mij dan.

Ik heb er een stuk aan gelast zodat het breder is. Dit omdat bij bench press je met je ellebogen tegen de spotters aan kunt komen. Zeker als je wat langer bent, Ik ben zelf 1m93 iemand van 1m70 had dit probleem dus weer niet.
 
Heeft iemand ervaring met een Maxxus BodyMaxx 4000?

Is al wat ouder, maar zou dit willen gebruiken om te drukken & squatten thuis. De bank is los, dus kan je verschuiven om te squatten. Die rotzooi achterin zou ik niet monteren, zou 't dus puur als bankdruk-squatrek gebruiken.

POWER_9Total.jpg
 
Back
Naar boven