Fitness Seller

halters..

Bezoekers in dit topic

debutant

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Na 3 maanden op toestellen te trainen op full body schema heb ik vandaag een split schema opgemaakt.

Vandaag heb ik voor de eerste x met halters proberen te trainen. Echter is mijn probleem dat ik niet stabiel ben op de losse gewichten. Mijn beweging trilt een beetje en wijkt van zijn koers af als ik het zo moet uitleggen.

Nu is mijn vraag hoe ik mezelf erop kan trainen om stabieler te worden met losse gewichten? Zou ik verder moeten trainen op toestellen? Of met lage gewicht trainen op losse gewichten?

Ik hoor wel vaker dat losse gewichten beter traint dan op toestellen. Echter denkt mijn trainer daar anders over in mijn geval aangezien ik nog niet stabiel sta op losse gewichten en heeft me dus voorlopig nog niet bij de losse gewichten geplaatst.

Groetjes!!

Door trainen, oefening baart kunst.

Die instabiliteit komt net door het trainen met machines; het beste wat je kan doen is verder trainen met losse gewichten. Let wel dat je een goede houding aanhoud :)
En sla je trainer in het gezicht.

Gewoon iets lichtere gewichten pakken met losse gewichten ff je spieren er aan laten wennen en dan steeds zwaarder gaan met losse gewichten.

Na 3 maanden op toestellen te trainen op full body schema heb ik vandaag een split schema opgemaakt.

Vandaag heb ik voor de eerste x met halters proberen te trainen. Echter is mijn probleem dat ik niet stabiel ben op de losse gewichten. Mijn beweging trilt een beetje en wijkt van zijn koers af als ik het zo moet uitleggen.

Nu is mijn vraag hoe ik mezelf erop kan trainen om stabieler te worden met losse gewichten? Zou ik verder moeten trainen op toestellen? Of met lage gewicht trainen op losse gewichten?

Ik hoor wel vaker dat losse gewichten beter traint dan op toestellen. Echter denkt mijn trainer daar anders over in mijn geval aangezien ik nog niet stabiel sta op losse gewichten en heeft me dus voorlopig nog niet bij de losse gewichten geplaatst.

Groetjes!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van trainer veranderen.. En gewoon blijven doorgaan met die halters, evenwicht en stabiliteit komt wel ;).

de eerste keer op de fiets zal het ook niet perfect verlopen zijn. dus gewoon oefeningen. gewicht niet te hoog houden op het begin en techniek werken.

zolang je op machines blijft trainen blijft de kans zeer klein dat het een volgende keer na heel veel tijd op machines trainen beter gaat.

Gewoon blijven oefenen idd, dat corrigeren zorgt juist dat je spiervezels op verschillende manieren aanspreekt, uiteindelijk helpt dat voor meer kracht en massa.

Terug
Naar boven