MuscleMeat

Halterschijven 30mm

Bezoekers in dit topic

Ciron

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
813
Waardering
861
Lengte
1m84
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Weet iemand waar je nog 30 mm schijven kan kopen? Zie overal uitverkocht etc
 
Marktplaats wordt het een en ander opgezet, helaas wel allemaal voor de hoofdprijs
 
Beste is vrees ik Fitness Seller en Decathlon in de gaten houden. Decathlon moet je dan nog 1-2mm ruimen (goed te doen met een slijpkopje en een boor). Maar ook dan is snelheid geboden.

Decathlon had gisteren nieuwe voorraad; een paar budget bankjes en Dumbellsets in doos (20kg) en die waren in no-time weg. Ik heb voor mijn broer daar een bankje en setje dumbbells besteld (hij is niet zo kritisch, alleen om te overbruggen) . Achteraf spijt dat ik niet 2 setjes heb besteld, maar toen ik dat bedacht was alles al opperdepop. :D
 
Als je echt desperaat bent... 10kg 28mm haltersets liggen bij de Decathlon Arena (48 stuks). Ik denk dat ze bij alle filialen wel binnendruppelen.

En ja, ik zag al mensen lopen met 2 haltersets onder de armen, dus zal wel rap gaan.

Ik zie ook dat de 20kg haltersets en de 2kg schijven weer op voorraad zijn. Voor dumbbells tot een kilo of 22 kan je dus wel wat in elkaar combineren (10x2+staaf van 2kg), maar voor het echte werk is het zuinig. En Barbells vullen gaat hem ook niet worden met 2kg schijven.
 
Laatst bewerkt:
GorillaSports is al helemaal leeg denk ik???
Maybe heeft decathlon nog iets
 
Back
Naar boven