Fitness Seller

Halve liters wg

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Misschien lompe vraag maar is het slecht om in 1 keer een halve liter weightgainer ipv de ´gebruiksaanwijzing-dosering´erin te knallen?
 
naja als je denkt in 1 keer zoveel calorieeen nodig te hebben kan je het wel doen jah..
 
Is bedoeld voor na de maaltijd. Lijkt me echt een calorie overdosis en ik betwijfel of je lichaam dat allemaal kan verwerken (denk dat er dan veel vet opgeslagen wordt).

Je kunt veel beter opsplitsen in drie kleine shakes die je bv na je kleinere maaltijden neemt.
 
Originally posted by Johny
Is bedoeld voor na de maaltijd. Lijkt me echt een calorie overdosis en ik betwijfel of je lichaam dat allemaal kan verwerken (denk dat er dan veel vet opgeslagen wordt).

Je kunt veel beter opsplitsen in drie kleine shakes die je bv na je kleinere maaltijden neemt.

hij vraagt of het kan en het kan wel..
 
Originally posted by nilsjei1234


hij vraagt of het kan en het kan wel..
Tuurlijk, je kan ook proberen de hele pot ineens binnen te kappen, maar of dat nu zo slim is... :D
 
Als je ACNE wilt cker doen!!!
 
Wat is eigenlijk een weightgainer, is dat dan vloeibaar???
Dacht altijd dat een weightgainer eiwitpoeder is...
 
khad eerst ook een WG, en die had per 100gr ong. 15 gr eiwit en 75 gr KH
 
Originally posted by Big Byron
Tuurlijk, je kan ook proberen de hele pot ineens binnen te kappen, maar of dat nu zo slim is... :D

ja maar het is niet slecht voor je ofzo, het slaat waarschijnlijk wel grotendeels op als vet dat wel maar ja..
 
wat zit er in die halve liter???
 
Waarom zou je in godsnaam in 1x een halve kg. weg willen werken??
 
Originally posted by soulreaver
Waarom zou je in godsnaam in 1x een halve kg. weg willen werken??
haha dat weet ik ook niet maar hij vraagt of ut slecht voor je is..
 
Soulraver-> niet halve kilo
maar halve liter

Na het eten vind ik het wel lekker om een half litertje weg te werken. Heb geen tijd om dit te verdelen in 3 keer.
 
Ja, hoeveel zit er nou in die liter??? Dat zegt toch helemaal nix! Hoeveel WG gebruik je?
 
Originally posted by iKsZ
Misschien lompe vraag maar is het slecht om in 1 keer een halve liter weightgainer ipv de ´gebruiksaanwijzing-dosering´erin te knallen?

waarom niet...

deed dat ook altijd, handig als je meer calorieen binnen wil krijgen.
 
hij bedoelt denk ik zeg maar 50 gram wg-poeder met een halve liter melk ipv 250 ml melk dat je meestal op de achterkant van de verpakking ziet.
 
ik denk dat je je het beste aan de dosering kunt houden die op de verpakking staat en zoek anders s uit hoeveel er in zit en hoeveel je wilt gebruiken,
een halfe liter melk moet je zelf weten maar hoeveel poeder doe je er in dat is de vraag
 
Back
Naar boven