Fitness Seller

ham in blik van de aldi.

Bezoekers in dit topic

Victory

* * * Commitment * * *
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2008
Lengte
1m83
Massa
99kg
Vetpercentage
8%
Het enige wat je bij de aldi kan halen zijn schoonmaakmiddelen en waspoeder ,de rest is smerig.

en kwark, diepgevroren kipfilet, water in flessen van 2 liter, ketchup, mayo,...

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Alles wat je nu opnoemt vind ik juist de meest ..... "super"markten:rolleyes:
Maar jullie hebben ook geen hoogvliet, c1000 e.d.?

nope ... en ook geen DeBoer of Jumbo :(

Wij moeten daar allemaal de grens voor over of anders betalen we wat meer ervoor.
Enige wat in België goedkoper is, is de sterke drank dacht ik :p

OT: is idd ingeblikte ham met een hoop gelatine onder ...
per 100gr: 191kcal - 15gr eiw - 1gr KH - 14gr Vet

Laatst bewerkt:

christG

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2004
Lengte
1m83
Massa
85kg
ben het niet met je eens gap. ik haal bijv mijn groenten en fruit bij de lidl en die zitten in dezelfde prijsklasse, maar zien er stukken beter uit dan bij de aldi.

En smaken ze ook beter? ;)
En hoe zit het met de kwark van de lidl? Ik heb die van de gb al geprobeerd, niet te vreten en stukken duurder dan die van de aldi. En ik ga echt niet naar 3, 4 verschillende supermarkten als ik in 2 winkels al m'n produkten kan terugvinden. Buiten m'n steak, volkoren spaghetti, rijst en havermout, haal ik alles in de aldi, het overige komt uit de gb/carrefour.

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
En smaken ze ook beter? ;)
En hoe zit het met de kwark van de lidl? Ik heb die van de gb al geprobeerd, niet te vreten en stukken duurder dan die van de aldi. En ik ga echt niet naar 3, 4 verschillende supermarkten als ik in 2 winkels al m'n produkten kan terugvinden. Buiten m'n steak, volkoren spaghetti, rijst en havermout, haal ik alles in de aldi, het overige komt uit de gb/carrefour.

Zelfde troep als in de Aldi ... ik koop gewoon de groenten in de normale supermarkt en soms
op de markt. Zoveel verschil qua prijs maakt dat heus niet.

En die kwark van de Lidl is er zwaar op achteruit gegaan. Vroeger was dat bijna idem dezelfde
als die van Aldi. Maar met nog meer eiwitten in. Ideaal dus. Maar helaas pindakaas hebben ze
hem vervangen voor een ronde plastik pot nu. Minder eiwitten, ziet er uit als yoghurt en smaakt
maar poep.

porterhouse

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Brinta,melk, yoghurt,kwark,pasta's , pasta saus, afbakbrood ciabatta, rijst, toiletpapier,keukenrollen,runderrookvlees etc. allemaal van de Aldi :)

KoekieMonster

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m84
En wat dachten we van de halve liter blikken bier :D hahaha, echt duits!! Ik lach me altijd kapot als ik die zie staan :P
Geef mij maar gewoon een flesje amstel of bavaria. ( jupiler hahah, dat snappen de belgen wel denk :D)

Gauner

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 mei 2008
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
En wat dachten we van de halve liter blikken bier :D hahaha, echt duits!! Ik lach me altijd kapot als ik die zie staan :P
Geef mij maar gewoon een flesje amstel of bavaria. ( jupiler hahah, dat snappen de belgen wel denk :D)

Gadverdammme niet te zuipen dat bier :P. Houdt het liever bij Grolsch. :cool:

Gast 2315

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2006
Lengte
1m91
Massa
128kg
Het enige wat je bij de aldi kan halen zijn schoonmaakmiddelen en waspoeder ,de rest is smerig.

Bullshit. Ze hebben goede melk, yoghurt, kwark, aardappelen, rijst, spagetti, brood, jam, kaas, vruchtenyoghurt, pizza's, chips, noten, candybars, snoep, koeken, pleerollen, tandenborstels, appeltaart, jus d orange, ijsthee, caramelijs en namaak m & m's.

Ik haal er alles behalve me wijn, bier, yoghi, musli, havermout, groenten, fruit en vlees.

olddutch

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
23 aug 2007
Lengte
1m85
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
ik moet er helemaal van :kots:

Anoniem_1989_9

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 jun 2008
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Kwark is lekker daar..

Hoe bewaren jullie de Tonijn alstie open is? gewoon in het blikje met een Plasticzakje dr omheen>

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Kwark is lekker daar..

Hoe bewaren jullie de Tonijn alstie open is? gewoon in het blikje met een Plasticzakje dr omheen>

waarom kun je het gewoon niet helemaal opeten???

niet in het blikje bewaren kerel ... doe het desnoods in een plastik bakje

jerney

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 jul 2007
Lengte
1m63
Massa
56kg
Vetpercentage
27%
Alleen al de twee woorden ham en blik gecombineerd klinkt walgelijk!
Zo'n beetje zelfde als olijven uit een pot, zure zult of corned beef, brrrrr....

gallius

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2005
Lengte
1m88
Massa
101kg
eet niets waar geen voedingswaarden opstaan, waarschijnlijk bestaat het gewoon uit 50% verzadigd vet en 50% minderwaardig vlees

Europe

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 okt 2006
Lidl is masterlijk !!

Koop daar zowat alles
Kwark, kipfilet, tonijn enzovoort

OT: Kijken ze jullie ook altijd raar aan in de rij bij de kassa als je er staat met 15 bakken kwark, 5 à 10 blikjes tonijn, paar kilo kip ???
Kan me er kapot aan ergeren en dan de reacties, Wow jij vind kwark lekker he hahahahahahahahah samen met zijn vrouw en kinders en de rest van de rij mij beetje uitlachen :P

Victory

* * * Commitment * * *
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2008
Lengte
1m83
Massa
99kg
Vetpercentage
8%
Lidl is masterlijk !!

Koop daar zowat alles

OT: Kijken ze jullie ook altijd raar aan in de rij bij de kassa als je er staat met 15 bakken kwark, 5 à 10 blikjes tonijn, paar kilo kip ???
Kan me er kapot aan ergeren en dan de reacties, Wow jij vind kwark lekker he hahahahahahahahah samen met zijn vrouw en kinders en de rest van de rij mij beetje uitlachen :P

tot je een beestpose aanneemt en iedereen met open mond staat te kijken :D

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Lidl is masterlijk !!

Koop daar zowat alles

Moet je ze tik voor hun bek geven beetje neuzen in andermans karretje schijthekel aan dat soort geintjes. En in hun eigen karretje allemaal bier en drank en frituur shit en dat doordeweeks, vetkleppen!

Naar boven