XXL Nutrition

ham in blik van de aldi. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het enige wat je bij de aldi kan halen zijn schoonmaakmiddelen en waspoeder ,de rest is smerig.

en kwark, diepgevroren kipfilet, water in flessen van 2 liter, ketchup, mayo,...
 
Alles wat je nu opnoemt vind ik juist de meest ..... "super"markten:rolleyes:
Maar jullie hebben ook geen hoogvliet, c1000 e.d.?

nope ... en ook geen DeBoer of Jumbo :(

Wij moeten daar allemaal de grens voor over of anders betalen we wat meer ervoor.
Enige wat in België goedkoper is, is de sterke drank dacht ik :p

OT: is idd ingeblikte ham met een hoop gelatine onder ...
per 100gr: 191kcal - 15gr eiw - 1gr KH - 14gr Vet
 
Laatst bewerkt:
ben het niet met je eens gap. ik haal bijv mijn groenten en fruit bij de lidl en die zitten in dezelfde prijsklasse, maar zien er stukken beter uit dan bij de aldi.

En smaken ze ook beter? ;)
En hoe zit het met de kwark van de lidl? Ik heb die van de gb al geprobeerd, niet te vreten en stukken duurder dan die van de aldi. En ik ga echt niet naar 3, 4 verschillende supermarkten als ik in 2 winkels al m'n produkten kan terugvinden. Buiten m'n steak, volkoren spaghetti, rijst en havermout, haal ik alles in de aldi, het overige komt uit de gb/carrefour.
 
En smaken ze ook beter? ;)
En hoe zit het met de kwark van de lidl? Ik heb die van de gb al geprobeerd, niet te vreten en stukken duurder dan die van de aldi. En ik ga echt niet naar 3, 4 verschillende supermarkten als ik in 2 winkels al m'n produkten kan terugvinden. Buiten m'n steak, volkoren spaghetti, rijst en havermout, haal ik alles in de aldi, het overige komt uit de gb/carrefour.

Zelfde troep als in de Aldi ... ik koop gewoon de groenten in de normale supermarkt en soms
op de markt. Zoveel verschil qua prijs maakt dat heus niet.

En die kwark van de Lidl is er zwaar op achteruit gegaan. Vroeger was dat bijna idem dezelfde
als die van Aldi. Maar met nog meer eiwitten in. Ideaal dus. Maar helaas pindakaas hebben ze
hem vervangen voor een ronde plastik pot nu. Minder eiwitten, ziet er uit als yoghurt en smaakt
maar poep.
 
Brinta,melk, yoghurt,kwark,pasta's , pasta saus, afbakbrood ciabatta, rijst, toiletpapier,keukenrollen,runderrookvlees etc. allemaal van de Aldi :)
 
En wat dachten we van de halve liter blikken bier :D hahaha, echt duits!! Ik lach me altijd kapot als ik die zie staan :P
Geef mij maar gewoon een flesje amstel of bavaria. ( jupiler hahah, dat snappen de belgen wel denk :D)
 
En wat dachten we van de halve liter blikken bier :D hahaha, echt duits!! Ik lach me altijd kapot als ik die zie staan :P
Geef mij maar gewoon een flesje amstel of bavaria. ( jupiler hahah, dat snappen de belgen wel denk :D)

Gadverdammme niet te zuipen dat bier :P. Houdt het liever bij Grolsch. :cool:
 
Het enige wat je bij de aldi kan halen zijn schoonmaakmiddelen en waspoeder ,de rest is smerig.

Bullshit. Ze hebben goede melk, yoghurt, kwark, aardappelen, rijst, spagetti, brood, jam, kaas, vruchtenyoghurt, pizza's, chips, noten, candybars, snoep, koeken, pleerollen, tandenborstels, appeltaart, jus d orange, ijsthee, caramelijs en namaak m & m's.

Ik haal er alles behalve me wijn, bier, yoghi, musli, havermout, groenten, fruit en vlees.
 
ik moet er helemaal van :kots:
 
Kwark is lekker daar..

Hoe bewaren jullie de Tonijn alstie open is? gewoon in het blikje met een Plasticzakje dr omheen>
 
Kwark is lekker daar..

Hoe bewaren jullie de Tonijn alstie open is? gewoon in het blikje met een Plasticzakje dr omheen>

waarom kun je het gewoon niet helemaal opeten???

niet in het blikje bewaren kerel ... doe het desnoods in een plastik bakje
 
Alleen al de twee woorden ham en blik gecombineerd klinkt walgelijk!
Zo'n beetje zelfde als olijven uit een pot, zure zult of corned beef, brrrrr....
 
eet niets waar geen voedingswaarden opstaan, waarschijnlijk bestaat het gewoon uit 50% verzadigd vet en 50% minderwaardig vlees
 
Lidl is masterlijk !!

Koop daar zowat alles
Kwark, kipfilet, tonijn enzovoort

OT: Kijken ze jullie ook altijd raar aan in de rij bij de kassa als je er staat met 15 bakken kwark, 5 à 10 blikjes tonijn, paar kilo kip ???
Kan me er kapot aan ergeren en dan de reacties, Wow jij vind kwark lekker he hahahahahahahahah samen met zijn vrouw en kinders en de rest van de rij mij beetje uitlachen :P
 
Lidl is masterlijk !!

Koop daar zowat alles
Kwark, kipfilet, tonijn enzovoort

OT: Kijken ze jullie ook altijd raar aan in de rij bij de kassa als je er staat met 15 bakken kwark, 5 à 10 blikjes tonijn, paar kilo kip ???
Kan me er kapot aan ergeren en dan de reacties, Wow jij vind kwark lekker he hahahahahahahahah samen met zijn vrouw en kinders en de rest van de rij mij beetje uitlachen :P

tot je een beestpose aanneemt en iedereen met open mond staat te kijken :D
 
Lidl is masterlijk !!

Koop daar zowat alles
Kwark, kipfilet, tonijn enzovoort

OT: Kijken ze jullie ook altijd raar aan in de rij bij de kassa als je er staat met 15 bakken kwark, 5 à 10 blikjes tonijn, paar kilo kip ???
Kan me er kapot aan ergeren en dan de reacties, Wow jij vind kwark lekker he hahahahahahahahah samen met zijn vrouw en kinders en de rest van de rij mij beetje uitlachen :P

Moet je ze tik voor hun bek geven beetje neuzen in andermans karretje schijthekel aan dat soort geintjes. En in hun eigen karretje allemaal bier en drank en frituur shit en dat doordeweeks, vetkleppen!
 
Back
Naar boven