AndroidHealthClinic

Hamstrings

Bezoekers in dit topic

BeastMode0N

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2013
Berichten
6.384
Waardering
2.184
Lengte
1m83
Vetpercentage
> 50%
Beste BBers,

Ik heb sinds een tijdje last van m'n hamstrings en dacht dat het allemaal wel over ging en dacht dat ik wel even een potje kon voetballen maar na 15 minuten stond ik alweer aan de kant omdat het echt niet ging en nu heb ik er alleen maar meer last van, steeds stekende pijn en het strekken van mijn been lukt dan ook niet zonder pijn.

Nu is mijn vraag kan ik nu wel gaan deadliften of moet ik dat ook net zoals mijn benen over 2 weken pas weer gaan trainen aangezien hamstring blessure zeer ernstig kan worden ik 2 weken rust wil houden qua KT bij m'n benen ?

Alvast bedankt!
 
Beste BBers,

Ik heb sinds een tijdje last van m'n hamstrings en dacht dat het allemaal wel over ging en dacht dat ik wel even een potje kon voetballen maar na 15 minuten stond ik alweer aan de kant omdat het echt niet ging en nu heb ik er alleen maar meer last van, steeds stekende pijn en het strekken van mijn been lukt dan ook niet zonder pijn.

Nu is mijn vraag kan ik nu wel gaan deadliften of moet ik dat ook net zoals mijn benen over 2 weken pas weer gaan trainen aangezien hamstring blessure zeer ernstig kan worden ik 2 weken rust wil houden qua KT bij m'n benen ?

Alvast bedankt!

En dan vraag je nog of je kan gaan deadliften? Sla jezelf even met een stoel ofso

Houd rust, en als het met een paar dagen niet minder word naar de huisarts/fysio.
 
Oke, bedankt ! Ja ik wou aankomende week voor de 1e keer beginnen met deadliftst dusja wist niet precies welke spieren ik er mee aanspreek..
 
Oke, bedankt ! Ja ik wou aankomende week voor de 1e keer beginnen met deadliftst dusja wist niet precies welke spieren ik er mee aanspreek..

Ik zou toch maar rustig beginnen als je voor de 1e keer met deadlifts aan de slag gaat en niet eens weet dat ze de hamstrings zwaar aanspreken.
 
Ja maar als ik pas volledig herstelt ben ga ik er pas mee beginnen hoop ik.. En dan ga ik ook gelijk beginnen met starting strenght of 5x5
 
Ja maar als ik pas volledig herstelt ben ga ik er pas mee beginnen hoop ik.. En dan ga ik ook gelijk beginnen met starting strenght of 5x5

Hij bedoelt dat je je meer moet verdiepen in je oefeningen zodat je weet wat je er precies allemaal mee traint ipv ik moet dit en dit doen want dat staat daar en daar.
 
Ja ik ben een beginner en heb er nog niet alle verstand van ik wist dat het goed voor bijna je hele rug is en je spreekt je biceps er ook mee aan.. Maar als ik nu beetje logisch nadenk kan ik het eigenlijk ook wel nagaan dat je er de hamstrings er ook mee aanspreekt. Weet ook ongeveer wel waar je op moet letten bij de deadlift zoals holle rug, het begin met je benen tillen laatste stukje met de rug afmaken moet ik nog wel meer in gaan verdiepen maar dat komt zo snel mogelijk !
 
Back
Naar boven