XXL Nutrition

Hand gebroken

Bezoekers in dit topic

dennis80

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
60
Waardering
0
Ik heb mijn hand op verschillende plaatsen gebroken en kan voorlopig niet trainer, ik wil mijn massa niet verliezen wat kan of moet ik gebruiken om mijn massa niet te verliezen tijdens mijn herstel.

Dennis
 
Probeer te blijven squaten of als dat niet gaat zwaar leg press
 
Yep, benen en buikspieren goed trainen en de toestellen gebruiken die je nog wel kan (pec-deck, schoudertoestel, ...).
 
Wat vreselijk knudde.. is het je schrijfhand of de andere. Dat scheelt natuurlijk heel veel.
Idd probeer oefeningen die je zonder handen kunt doen en wees niet te trots om je te laten helpen!!!

Ik las gisteren de webstek van Juliëtte Bergman, die had haar enkel gebroken na door een hond te zijn aangevallen. Ze liet zich de gym indragen om toch die oefeningen te doen die ze kon blijven doen zonder haar benen te gebruiken..
Dus, gebruik je fantasie en surf maar eens naar www.exrx.net voor ideetjes.

Veel beterschap toegewenst:wave: :wave2: :thumbup:

Espi
 
Laatst bewerkt:
Het is mijn schrijf hand, ja het is vet knudde net nu het zo goed gaat met trainen. Ik ben vanmorgen wel naar de sportschool geweest en heb maar een beetje buik en benen gedaan. Ik hou mij ook gewoon aan mijn dieet en zorg voor voldoende eiwitten.

Dennis
 
gelukkig kan het in een paar weken al weer aardig meevallen... wat evt. pijn betreft. Kunnen ze niet gewoon een paar kilo gips om je hand heen doen :D

een voorspoedig herstel man.
 
Heee Dennis, was je al aan die kuur begonnen, nee toch?!.... benen, buik, kuiten, onderrug. En misschien een flinke conditie opbouwen?!
 
wat is er precies gebroken, wanneer en hoe en wat zijn je beperkingen?
(bv steunfunctie: met open hand of vuist?)
 
Misschien ook nog een kleine tip, ik weet niet of je rookt?(waarschijnlijk niet, als sporter?)

Maar roken verslechtert de aanmaak en (nieuwe) groei bij een botbreuk. Dit kan voor je herstel enkele weken schelen.

Greetz
 
Back
Naar boven