MuscleMeat

Handje drukken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flappy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
174
Waardering
1
Misschien een beetje vage vraag.....:rolleyes:
Maar ik vraag met namelijk af welke spieren je zoal gebruikt met handje drukken.
Ik heb namelijk verloren van een ecto die nooit een sportchool van binnen heeft gezien.
Terwijl ik al best aardige stats heb...
Hebben jullie miss een verklaring?

hoihoi
 
volgens mij onderarmen
ga maar eens armpje drukken tegen een stratenmaker :P
 
en armlengte lijkt mij?.........
 
Wat zijn je stats dan?
Volgens mij ben je gewoon zelf een 'ecto in denial' :p
 
Wat zijn je stats dan?
Volgens mij ben je gewoon zelf een 'ecto in denial' :p

owja zo'n opmerking zat ik op te wachten...
maargoed;)

bankdrukken 100kg
deadlift 120kg
squat 150kg

En dat alles 8 reps zo ongeveer......

marje gebruik wel vaak straps.. dus mn onderarmen trainen zkr?
 
Lijkt erop dat die ecto je owned. Techniek is zeker even belangrijk maar als hij nog niet eens traint en zoals je zegt nog ecto is ook mag je toch wel niet verliezen met zo'n stats?

Tips:

- Probeer niet zijwaarts te duwen maar meer de hand naar je toe trekken en een klein beetje opzij , zo kan je meer kracht geven.
- Train je onderarmen , vooral bovenkant onderarm. Bij de meeste mensen ( vooral ongetraint ) zit daar de zwakte. En bij armworstelen ben je maar zo sterk als je zwakste schakel. Ookal is veel bicep kracht ook niet te onderschatten.
- Meer deadliften , hammer curl , Thors hammer
- Meer armworstelen ( let wel op voor blessures , komt snel bij armworstelen )

http://www.youtube.com/watch?v=hDrijM0H_Uc

Die grote kerel is mega man , die grote kerel in het begin in de film Troy.

http://www.youtube.com/watch?v=RLP1J1pea4M

En hier tips van Magnus himself , als je een kerel als mega man kan verslaan gezien het gewichtsverschil is dit zeker het bekijken waard.
 
Lijkt erop dat die ecto je owned. Techniek is zeker even belangrijk maar als hij nog niet eens traint en zoals je zegt nog ecto is ook mag je toch wel niet verliezen met zo'n stats?

Tips:

- Probeer niet zijwaarts te duwen maar meer de hand naar je toe trekken en een klein beetje opzij , zo kan je meer kracht geven.
- Train je onderarmen , vooral bovenkant onderarm. Bij de meeste mensen ( vooral ongetraint ) zit daar de zwakte. En bij armworstelen ben je maar zo sterk als je zwakste schakel. Ookal is veel bicep kracht ook niet te onderschatten.
- Meer deadliften , hammer curl , Thors hammer
- Meer armworstelen ( let wel op voor blessures , komt snel bij armworstelen )

http://www.youtube.com/watch?v=hDrijM0H_Uc

Die grote kerel is mega man , die grote kerel in het begin in de film Troy.

http://www.youtube.com/watch?v=RLP1J1pea4M

En hier tips van Magnus himself , als je een kerel als mega man kan verslaan gezien het gewichtsverschil is dit zeker het bekijken waard.

Hehe dat bovenste mag niet, je mag je hand niet naar je toe trekken, alhoewel als je sterker ben ben je sterker en had je anders ook wel gewonnen.

Ik verlies zelden van mensen, en het grappige is dat mensen altijd met een excuus komen waarom ze hebben verloren, of je draait je hand teveel naar binnen, of je arm is langer, of je zet je af terwijl ik me andere hand gewoon in de lucht hou ;)
 
Hehe dat bovenste mag niet, je mag je hand niet naar je toe trekken, alhoewel als je sterker ben ben je sterker en had je anders ook wel gewonnen.

Ik verlies zelden van mensen, en het grappige is dat mensen altijd met een excuus komen waarom ze hebben verloren, of je draait je hand teveel naar binnen, of je arm is langer, of je zet je af terwijl ik me andere hand gewoon in de lucht hou ;)

Kijk het filmpje eens uit waarin Magnus tips geeft zegt het daar zelf , je moet natuurlijk nie overdrijven.:rolleyes: En de sterkere wint niet altijd.
 
Handje drukken????
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Oww, je bedoeld armpje drukken;)
 
Ik heb deze vakantie met m'n ietwat dronken hoofd ook armpje gedrukt in een kroeg, de barman wou dat graag en ik werd een beetje opgenaaid door m'n vrienden en had wat gedronken.

Uiteindelijk hem 2x platgeduwt maar hij vond dat ik oneerlijk speelde (2e keer zei hij zelfs dat we dan volgens mijn regels zouden doen en nog verloor hij) maargoed ik deed als ik die filmpjes zie niets verkeerd.

Dit was wel meteen de laatste keer dat ik armpje druk want heb daarna 3 weken met een dikke blessure gezeten, aanhechting van m'n bicepspees geïrriteerd en misschien ontstoken. Sommige momenten echt op m'n tanden gebeten van de pijn.

Dus voor mij geen armpje drukken meer..
 
Ik heb deze vakantie met m'n ietwat dronken hoofd ook armpje gedrukt in een kroeg, de barman wou dat graag en ik werd een beetje opgenaaid door m'n vrienden en had wat gedronken.

Uiteindelijk hem 2x platgeduwt maar hij vond dat ik oneerlijk speelde (2e keer zei hij zelfs dat we dan volgens mijn regels zouden doen en nog verloor hij) maargoed ik deed als ik die filmpjes zie niets verkeerd.

Dit was wel meteen de laatste keer dat ik armpje druk want heb daarna 3 weken met een dikke blessure gezeten, aanhechting van m'n bicepspees geïrriteerd en misschien ontstoken. Sommige momenten echt op m'n tanden gebeten van de pijn.

Dus voor mij geen armpje drukken meer..

Hehe , idd mensen die er niet veel vanaf weten denken meteen dat je iets gedaan hebt die niet mag. Meestal komen de blessures als je tegen iemand armworsteld met ong evenveel kracht. Ook goed om iets zachts onder je elleboog te leggen , komt zeer veel kracht op je elleboog te staan.
 
Lijkt erop dat die ecto je owned. Techniek is zeker even belangrijk maar als hij nog niet eens traint en zoals je zegt nog ecto is ook mag je toch wel niet verliezen met zo'n stats?

Tips:

- Probeer niet zijwaarts te duwen maar meer de hand naar je toe trekken en een klein beetje opzij , zo kan je meer kracht geven.
- Train je onderarmen , vooral bovenkant onderarm. Bij de meeste mensen ( vooral ongetraint ) zit daar de zwakte. En bij armworstelen ben je maar zo sterk als je zwakste schakel. Ookal is veel bicep kracht ook niet te onderschatten.
- Meer deadliften , hammer curl , Thors hammer
- Meer armworstelen ( let wel op voor blessures , komt snel bij armworstelen )

http://www.youtube.com/watch?v=hDrijM0H_Uc

Die grote kerel is mega man , die grote kerel in het begin in de film Troy.

http://www.youtube.com/watch?v=RLP1J1pea4M

En hier tips van Magnus himself , als je een kerel als mega man kan verslaan gezien het gewichtsverschil is dit zeker het bekijken waard.


Goeie post!:rolleyes:

Jep ik kan dit ook zker niet hebben...:mad: ik doe vrijwel nooit handjedrukken, hij doet wel vrij zwaar werk.
Ik zit de hele dag met mn balle op mn buraeaustoel. vandaar dat hij best sterke onderarmen heeft. Ik heb het idee dat hij ook veel meer kracht in zn handen heeft

Ik ga mn onderarmen trainen en mn straps de prullebak in:D
Weer een nieuwe motivatie!
Ik ga het over een maandje opnieuw met hem proberen:D

Ik hou jullie op de hoogte!
 
wat voor een oefening is dat precies thors hammer?
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ik doe het ook verticaal , op het plaatje is het alleen horizontaal. Probeer deze oefening maar eens met 5kilo aan 1 kant. ( verticaal omhoog )

Zo
image026.jpg
:
image029.jpg
 
weet alleen dat het slecht is voor je aanhechtingen
 
Wristcurls, Hammercurls, houthakken, straten, gavelen, farmerswalks.
Zijn goede oefeningen. ;)

Wel eens de onderarmen van oude monteurs gezien? Deden alles nog met de hand, zware moeren en bouten aandraaien de hele dag...pfff.
Ga daar ook maar niet tegen armworstelen.

Veel kracht kunnen ontwikkelen vanuit de polsen is de truuk een beetje.
Als 13/14 jarige versloeg ik al menig volwassen kerel met armworstelen hihi.
 
Wristcurls, Hammercurls, houthakken, straten, gavelen, farmerswalks.
Zijn goede oefeningen. ;)

Wel eens de onderarmen van oude monteurs gezien? Deden alles nog met de hand, zware moeren en bouten aandraaien de hele dag...pfff.
Ga daar ook maar niet tegen armworstelen.

Veel kracht kunnen ontwikkelen vanuit de polsen is de truuk een beetje.
Als 13/14 jarige versloeg ik al menig volwassen kerel met armworstelen hihi.

Idd , als je z'n pols kan overnemen ga je winnen.
 
Erg mooi filmpje, hoe werkt dat "wrist overtake"?

Dus dat je je tegenstander in een gare pols positie duwt?

Een wrist overtake is volgens mij gewoon wnr je z'n pols overneemt. Als je iemands pols kan overnemen ga je de wedstrijd winnen. Als je er mee wil over weten moet je 'the toproll' opzoeken.
 
Back
Naar boven