AndroidHealthClinic

Handschoenen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sadface

Novice
Lid geworden
23 jun 2018
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Ik heb een vraagje,zijn fitness handschoenen met polsondersteuning aan te raden of niet? Ik heb ze eerder gebruikt maar er werd vertelt dat dan mijn pols klein en zwak zouden zijn.

Klopt dit? Ik heb zelf namelijk niet de sterkste polsen op dit moment. Heb een tfcc injury op mijn rechtepols en dit kreeg ik pas nadat ik zonder polsondersteuning begon te trainen.

Ik wil ook niet groeien en kleine polsen hebben... dan maar vanaf nu zonder polsondersteuning trainen mochten die polsondersteuningen slecht zijn

Jullie tipa info en ervaringen stel ik enorm op prijs

Alvast bedankt,
 
Je polsen gaan niet groter worden zonder handschoenen hoor, ook zullen ze niet minder sterk worden door handschoenen met polsbescherming.

Enige manier om je polsen groter te krijgen is door heel dik te worden :rolleyes:
 
Je polsen gaan niet groter worden zonder handschoenen hoor, ook zullen ze niet minder sterk worden door handschoenen met polsbescherming.

Enige manier om je polsen groter te krijgen is door heel dik te worden :rolleyes:
Dus het maakt niks uit? Met of zonder pols ondersteuning?
 
Je polsen gaan niet groter worden zonder handschoenen hoor, ook zullen ze niet minder sterk worden door handschoenen met polsbescherming.

Enige manier om je polsen groter te krijgen is door heel dik te worden :rolleyes:

Mijn broer ging op zijn 17de trainen, woog toen 59kg bij 1,87m. Zijn polsen zijn toen flink wat dikker geworden, waarschijnlijk door zwaar bankdrukken. Zelf ben ik op mijn 18de begonnen (85kg bij 1,87m) maar mijn polsen werden niet dikker.
 
dus bij iedereen is het verschillend?
zal ik nou wel handschoenen met polsondersteuning aanschaffen of juist niet?
 
dus bij iedereen is het verschillend?
zal ik nou wel handschoenen met polsondersteuning aanschaffen of juist niet?

Ik wilde aangeven dat bij het beginnen van de krachttraining, mijn broer waarschijnlijk nog "in de groei" was in ik waarschijnlijk niet meer. Behalve dikkere polsen, ontwikkelde mijn broer ook opvallend dikke polsspieren, de m. abductor pollicis longus en de m. extensor pollicis brevis. Zelf heb ik overigens hele dunne botten, inclusief polsen. Mijn broer heeft nog dunnere botten, maar forsere polsen.

Als mijn interpretatie juist is zullen jouw polsen mogelijk niet veel steviger worden aangezien je al 26 bent. En gezien de verdere informatie die je geeft over je polsen, zou je inderdaad kunnen overwegen van die handschoenen te gebruiken.
 
a-wear-gloves-when-you-lift-just-make-sure-they-match-your-purse-arnold-schwarzenegger-146-55-88.jpg


uiteraard met een knipoog ;-)
 
Als je polspijn krijgt van oefeningen valt het ook aan te raden om even naar je techniek van het vastgrijpen te kijken, grote kans dat je je polsen onder een gekke hoek plaatst onder de stang
 
En iedereen die hier reageert vergeet voor het gemak even dat TS last heeft van TFCC-letsel....
 
Ik gebruik liever gewone wristwraps zonder handschoenen.
 
Back
Naar boven