XXL Nutrition

Handschoenen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar wat is het voordeel daarvan ??? geen moer!
 
Zie je het voordeel niet dan?
Voor het geval je 1 rep wil benchpressen en direct daarna 1 rep deadliften en dan weer 1 rep benchen etc.
Zo blijft de stang continu in je handen.
Probeer maar, ik weet zeker dat je beschouwd wordt als hardcore :hedbang:
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook handschoentjes, omdat ik niet van die vieze eelthanden wil krijgen en omdat ik anders heel de tijd zit te graaien in een ander zijn zweet en dan heb ik ook nog eens weinig grip.

Dan maar handschoentjes die niet zo fijn zitten.
 
Originally posted by Spike
een beetje magnesium en zweetkluwen behoren tot het verleden!

soms laat het wel een witte stofwolk achter maar dat vind ik niet erg :D

handschoenen gebruik ik niet graag. ik moet het ijzer op mijn handen voelen, ik kan niet anders.

verder stoort de eelt mij niet. hoe werkte het in jouw nadeel trouwens ??


Haha,ik heb magnesium van Allright..een tijdje geleden kwam de manager van de gym(die overigens ronnie heet,maar absoluut geen vergelijkingen toont met echte ronnie) naar me toe dat ik moest kappen met die magnesium..

de vloer waar de halters/equipment staat is van een soort pluizig materiaal en als die magnesium eenmaal op de grond valt dan is die vloer verdoet..

nu doe ik dus steeds magnesium op me handen boven een doek die ik zelf meebreng whehe
 
Originally posted by Purple
Ik gebruik ook handschoentjes, omdat ik niet van die vieze eelthanden wil krijgen en omdat ik anders heel de tijd zit te graaien in een ander zijn zweet en dan heb ik ook nog eens weinig grip.

Dan maar handschoentjes die niet zo fijn zitten.

dames met veel eelt op hun handen zien er overigens ook niet zo bijzonder charmant uit :)
 
Originally posted by bestoldschool
Zie je het voordeel niet dan?
Voor het geval je 1 rep wil benchpressen en direct daarna 1 rep deadliften en dan weer 1 rep benchen etc.
Zo blijft de stang continu in je handen.
Probeer maar, ik weet zeker dat je beschouwd wordt als hardcore :hedbang:

:roflol:
 
Ik gebruik ook handschoenen tegen het zweten magnesium zou beter zijn maar dat mag bij ons niet :mad:




Groeten bigboy25.
 
Originally posted by bestoldschool
Nee, maar er zijn een paar van die genies die ik het heb zien doen. (vorige week nog en die gozer was de nationale kampioen hier 2 jaar geleden :( )

Hahaha... :p

Straps vind ik alleen handig bij pulldowns, voor de rest niet. Een voorbeeld, BB rows, het kan handig lijken, maar als het verkeerd gaat lig je dus wel met je bek op de grond, samen met die stang waar je dus aan gekluisterd zit :D
 
Originally posted by Purple
Ik gebruik ook handschoentjes, omdat ik niet van die vieze eelthanden wil krijgen en omdat ik anders heel de tijd zit te graaien in een ander zijn zweet en dan heb ik ook nog eens weinig grip.

Dan maar handschoentjes die niet zo fijn zitten.

Ja, maar jij bent een vrouw.... :p

Met magnesium heb je geen gripprobleem. En dat zweet kan je eraf vegen. Eelthanden? Nee, zo snel heb je die nu ook weer niet. Ik had er eerst wel last van, vooral door pulldowns. MAar dat komt dan vaak omdat die stang niet de juiste doorsnede heeft voor je knuisten. We hebben nu van die nieuwe stangen. Echt van die homodingen uit de wehkamp lijkt het wel. Ach, het went inmiddels, maar die straps móéten nu wel om, niet alleen om die laatste reps erbij te kunnen doen, maar ook voor de verbeterde grip.
 
1 oplossing.......MAGNESIUM........
 
Ik gebruik sinds kort ook handschoenen, omdat ik ook heel veel eelt op mijn handen kreeg, het is minder geworden, alleen het nadeel is dat het eelt nu verplaats, waar mijn vingers vrij zitten.
 
Back
Naar boven