MuscleMeat

Handtattoo en kantoorfunctie? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ben ik het niet helemaal mee eens, ik ken zat profit-organisaties die een duidelijk commercieel oogmerk hebben maar een informele cultuur hebben waar je ook met zichtbare tattoos mag werken juist omdat ze meer waarde hechten aan omzet dan aan interne cultuur en uitstraling. tuurlijk, je komt niet aankakken op je adidasslippers.

heb zelf op een blauwe dag als projectmanager gewerkt binnen een bedrijf dat gericht was op sales, meerdere mensen die managementfuncties vervulden hadden zichtbare tattoos en kwamen dagelijks in aanraking met potentiële klanten. commercieel directeur had hier geen moeite mee en wilde juist aantonen dat het bedrijf geen stropdascultuur heeft.

het zijn vooral de bedrijven met een 'stropdascultuur' die Biomek eerder beschreef die moeite ervaren met tattoos en vastgeroest zijn in een bepaalde cultuur of zich hier simpelweg mee identificeren

wel ben ik het met je eens dat non-profit organisaties waarschijnlijk wat vrijer zijn qua cultuur

Hadden die ook handtattoos of tattoo's die bedekt konden worden? zomaar een nieuwsgierige vraag.
 
Iemand met beide handen vol tattoos maar komt in nette kleding naar de sollicitatie, gewoon goed verzorgd verder.

Iemand zonder tattoos die op z'n slippers en joggingbroek naar de sollicitatie komt?

Wie zou je eerder aannemen? En nee, ga niet met een uitgebreid "geen van beide" antwoord komen om zo proberen het punt te ontwijken.

Waarschijnlijk allebei niet. Denk dat ze dan de vacature opnieuw uitzetten. Ik zou de persoon met handtattoo kiezen maar goed dat is mijn mening.
 
Hadden die ook handtattoos of tattoo's die bedekt konden worden? zomaar een nieuwsgierige vraag.

beide, moet wel zeggen dat het subtiele tattoos waren op de handen of onderarmen

geen complete sleeves, enkel een tekst of symbool.. wellicht dat daar ook weer verschil in zit vanuit het oogpunt van een werkgever
 
Zijn we hier nou uitgelult of wa?
Gewoon niet doen. Tattoo draagt niks bij aan je persoonlijkheid.

Echte schoonheid zit van binnen en niet op je huid.

Beoordeel een boek niet aan zijn kaft.

En zo nog wat open deuren...
Gewoon niet doen. Inkt moet je doen als je in een motor bende zit of de naam van je pooier in je nek moet zetten.

Verder gewoon laten doe handel....
Ik spreek uit ervaring 😉
 
Gaat dit topic nu nog steeds door?
 
Gewoon niet doen. Inkt moet je doen als je in een motor bende zit of de naam van je pooier in je nek moet zetten.
Waarom zou ik m'n eigen naam in m'n nek laten zetten?
 
Waarom zou ik m'n eigen naam in m'n nek laten zetten?
Tsja, waarom zou je je eigen geboortedatum ergens op je lichaam in romeinse cijfers laten zetten vraag ik me altijd af...
 
Tsja, waarom zou je je eigen geboortedatum ergens op je lichaam in romeinse cijfers laten zetten vraag ik me altijd af...
Stel dat je Alzheimer krijgt?
 
Tsja, waarom zou je je eigen geboortedatum ergens op je lichaam in romeinse cijfers laten zetten vraag ik me altijd af...
Zo'n streepjescode in je nek was ook ooit iets:p
 
Zo'n streepjescode in je nek was ook ooit iets:p
1601230352226.png

Hitman vibes
 
Al blijkt uit ervaringen in het verleden dat, hoewel daar zeker ook een kern van waarheid in zit, ik van binnen best meeval als je het de tijd geeft en me leert kennen. Is me acheraf weleens letterlijk zo gezegd: men zag op persoonlijk vlak enorm op tegen de samenwerking, maar had zelden zoveel met een collega kunnen lachen en prettig kunnen werken. Ik vond dat een heel mooie houding, ook dat iemand erop terug komt en dat durft uit te spreken.
Ik heb dat jaren terug ook gehad, mijn afdeling werd toen opnieuw gevormd door twee groepen mensen samen te voegen en ze op twee locaties inzetbaar te maken. Ik werd als negatieve betweter beta cuck aan de feministische quinoa vretende bitch van de andere locatie gekoppeld om elkaar te trainen, Alle collega's en de leiding hadden vuurwerk verwacht, maar na een paar uur ging het al heel goed en nu is het de enige collega waar ik buiten het werk ook mee omga.
 
Back
Naar boven