Fitness Seller

Handtattoo en kantoorfunctie? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat begrijp ik, maar TS vraagt wat "wat zou jij doen in die situatie". Dan mag ik toch antwoorden waarom IK het niet zou doen.
Het is toch beter dat hij eerlijke antwoorden krijgt, anders krijgt hij er geen juist zicht op hoe uiteenlopend mensen erover denken.
 
Ik heb mijn onderarm bijna vol met harry potter tattoos.

Ok maar waarom staan die daar ? Is dat niet om een statement te maken van "schijt aan alles, ik zet mijn arm gewoon vol met Harry Potter" ?

Dat komt in het bedrijfsleven toch niet ernstig over..
 
Ik heb mijn onderarm bijna vol met harry potter tattoos. Als ik onzeker overkwam, kom ik nu zeker over als een zieke nerd die een beetje bankdrukt :(
Staat Dobby er ook op?
 
Ik heb mijn onderarm bijna vol met harry potter tattoos. Als ik onzeker overkwam, kom ik nu zeker over als een zieke nerd die een beetje bankdrukt :(

Maar broer, do you even leviosa?

1600106823714.png
 
Lekker alles volzette jonguh schijt aan alles en als het ze nie bevalt, ja dan ehhhh ga je toch lekker bij de mcdonalds werke ken jou het schele ofnie
 
Ik heb mijn onderarm bijna vol met harry potter tattoos. Als ik onzeker overkwam, kom ik nu zeker over als een zieke nerd die een beetje bankdrukt :(
Foto?
 
Ooh wauw!
Dat had ik in mijn hoofd toch heel anders voorgesteld. Nou, voor mij zeker geen Harry Potter Nerd hiermee.
Strak gezet hoor. Mooi!
Was gelukkig ook een beetje het plan erachter. Sommige mensen zien het direct, de meesten hebben geen idee. Altijd leuke gezichten als ze er naar vragen :D

Thanks!!
 
Je zal je toch echt moeten aanpassen aan de normen en waarde van de werkgever. Het ziet er gewoon niet professioneel uit en dat zal ook niet zo snel veranderen. Afhankelijk van je sector kan het belangrijker of minder belangrijk zijn om er professioneel uit te zien. Prima dus als je me een hamburger verkoopt bij de Mac, maar voor financieel advies zou ik je niet inhuren.

Ligt eraan vanuit invalshoek je het bekijkt, als je naar iemand gaat die tattoos zet dan verwacht je dat die persoon zelf ergens op het lichaam wat heeft wat we als piece of art kunnen benamen, je wil namelijk je tattoo bij een professional laten zetten lijkt me, jij zet de termen tattoo en professionaliteit tegenover elkaar, ik zoek de nuance en toon aan dat het niet zo z/w is als wat jij hier schetst.
 
Tattoo's zijn van oudsher status-dingetjes van criminelen en paupers. Als je je uitdost als iemand die buiten de samenleving staat zal je gewoon minder serieus genomen worden. Je gaat daar toch ook niet in je trainingspak met dreadlocks zitten?
Mijn hemel, hoeveel mensen lopen er rond met dat soort tattoos? en dan heb ik het idee dat je doelt op Yakuza etc. je kan ook gaan overdrijven.
 
Over het algemeen is het niet geaccepteerd. En het heeft ook te maken met de rest van je uitstraling hoe de tattoo's overkomen.
Ben je een net gekleed, goed verzorgt en redelijk gemiddeld ogend qua formaat dan valt het gek genoeg minder op als aanstoot.
Ben je net gekleed, goed verzorgt maar "groot" dan word het al eerder als bedreigend uiterlijk gezien.

Ik doe het iig niet, ik ben bijna 2 meter bij pak en beet 115kg en heb ook een erg kort geschoren kop met een baardje. En ookal kleed ik mijzelf netjes merk je toch dat mensen een "reactie" hebben als je binnenkomt.
 
Over het algemeen is het niet geaccepteerd. En het heeft ook te maken met de rest van je uitstraling hoe de tattoo's overkomen.
Ben je een net gekleed, goed verzorgt en redelijk gemiddeld ogend qua formaat dan valt het gek genoeg minder op als aanstoot.
Ben je net gekleed, goed verzorgt maar "groot" dan word het al eerder als bedreigend uiterlijk gezien.

Ik doe het iig niet, ik ben bijna 2 meter bij pak en beet 115kg en heb ook een erg kort geschoren kop met een baardje. En ookal kleed ik mijzelf netjes merk je toch dat mensen een "reactie" hebben als je binnenkomt.
Wordt je er niet schijtziek van om je constant maar aan te passen zodat je in het straatje van andere mensen past?
 
Wordt je er niet schijtziek van om je constant maar aan te passen zodat je in het straatje van andere mensen past?

Ik pas me niet echt aan moet ik zeggen.
 
Back
Naar boven