XXL Nutrition

Hangende borstspieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elianvdb__

Novice
Lid geworden
9 jun 2021
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
80kg
Goedemiddag Beesten,

Wie kan mij voorzien van tips en tools tegen hangende borst(spieren).

Ik ben bijna helemaal droog en toch heb ik last van een hangende chest.

Veel incline/decline?

Alle tips zijn welkom.
 
 
Dankjewel voor je antwoord, alleen kan ik hier geen duidelijk antwoord uit halen. De ene zegt incline de ander decline 😜
Hangende borsten heb je pas als je vet percentage hoog is, als je goed droog staat wat je dus stelt en je hebt veel spiermassa in je tieten dan hangen ze ook wel eens. Laat eens een foto zien.
 
Laatst bewerkt:
21 jaar 1.87 en 80 kilo.
Picca or it doesn't happen.
 
Ligt ook aan je anatomie. Ik heb lage tepels, zoals bolo. Dus bij mij "hangen" ze altijd.

1623245466214.png
 
Iemand tips op de manier van trainen om ze wat meer omhoog te laten komen? Veel incline / decline speciale oefeningen ? Antwoorden in die richting was ik naar op zoek.
 
Iemand tips op de manier van trainen om ze wat meer omhoog te laten komen? Veel incline / decline speciale oefeningen ? Antwoorden in die richting was ik naar op zoek.
Denk dat daar niet veel aan te doen is, dat is je anatomie of je moet massa willen verliezen dan wordt het vanzelf platter.
 
Als je bent afgevallen dan duurt het een tijdje voor je huid om bij te trekken.
 
Als je bent afgevallen dan duurt het een tijdje voor je huid om bij te trekken.
Nee dat is het niet, hij kijkt een gegeven paard graag in de bek :p bepaalde mensen spenderen hun halve leven in de gym om die borstplaat van Bolo te kunnen hebben.
 
Ik moet beach-lean(<15% bf) zijn eer mijn hangtieten weg zijn, terwijl ik een 4pack heb op +20%, dus mogelijk store je er zoals mij ook heel makkelijk vet in je tietjes.
De oplossing is lager in vet proberen gaan.
 
Ligt ook aan je anatomie. Ik heb lage tepels, zoals bolo. Dus bij mij "hangen" ze altijd.

Bekijk bijlage 529792

Moest meteen aan Bolo denken.
Straalt juist veel power uit. Sommige hebben het tegenovergestelde. Een vierkant blokje van 2mm hoog maar helemaal gelijk verdeeld. Vaak die homo's in v-neck shirts.
 
Is vooral genetisch bepaald. Bovenkant borst is bij mij ook minder aanwezig - ondanks jaren veel incline werk gedaan te hebben. Staar je er niet blind op.
 
Back
Naar boven