Fitness Seller

Hank, ben nieuw hier, en heb een paar vraagjes.

Bezoekers in dit topic

Hank-V

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
13
Waardering
0
Hoi iedereen, ik ben hank, kom uit het prachtige Urk.(flevoland)
Ik heb een paar vraagjes:
hoe kan ik dat fototje (van jezlef) verranderen?
mag ik meteen posten of moet je daar van die sterren voor hebben, ik zie dat iedereen die post, die heeft?
Ik ben 46 jaar 193cm 110 kilo, en ben naturel maar wil misschien een groeihormoon gaan gebruiken, wat denken jullie daar van, het schijnt dat je dat uit amerika kan laten komen.
 
Welkom hier op het board Hank, en je mag zoveel posten als je zelf wil, is geen probleem.
Voor je vraag over groeihormoon, die kan je beter stellen in de sectie steroiden.
Groet;
Willem 2.
 
je hebt iig een mooie basis gelegd om te kuren mijns insziens (ervan uitgaande dat je op niet zo'n hoog vet % zit uiteraard)

groeihormoon lijkt me in jouw fase een veel te dure optie, ik zou me eerst eens gaan verdiepen in AAS voordat je meteen groeihormoon pakt. neem de profielen van testosteron, deca, dianabol enz eens door

groetjes
Michel
 
igf lr3 kost niet meer dan AAS.
 
probeer een bread and butter kuur
 
Latin spirit zei:
Igf lr 3 is geen groeihormoon kerel

Maar ik denk wel dat hij dat bedoeld aangezien hij er geen verstand van heeft.
 
ja denk ik ook, ik vind het gewoon erg zonde als je nog een AAS-maagd bent (wat een mooi woord :D ) terwijl je met AAS nog zoveel vooruitgang kan boeken voor veel minder geld
 
tokkel zei:
Maar ik denk wel dat hij dat bedoeld aangezien hij er geen verstand van heeft.
Ik heb inderdaad niet zo veel verstand van dat soort dingen.
ik denk dat ik eerst maar even wat dingen ga doorlezen hier, want er is heel veel informatie over groeihormonen enzo.
bedankt iedereen!
 
Oh en ik heb 12.6%
maar ik weet niet zeker of dat helemaal klopt want ik heb dat gemeten met zo'n weegschaal.
 
Hank-V zei:
Hoi iedereen, ik ben hank, kom uit het prachtige Urk.(flevoland)
Ik heb een paar vraagjes:
hoe kan ik dat fototje (van jezlef) verranderen?
mag ik meteen posten of moet je daar van die sterren voor hebben, ik zie dat iedereen die post, die heeft?
Ik ben 46 jaar 193cm 110 kilo, en ben naturel maar wil misschien een groeihormoon gaan gebruiken, wat denken jullie daar van, het schijnt dat je dat uit amerika kan laten komen.

Ik ken Jezlef niet, maar kan je wel een beetje op weg helpen. Ga linksboven naar Gebruiker CP. Vervolgens aan de linkerkant staat een rijtje die betrekking hebben op je profiel. Ergens onder staat: wijzig avatar. Die klik je aan en vervolgens zoek je het plaatje op en dat upload je. Mag niet te groot zijn. Jezlef is dan weg en je kan dan bijv een plaatje van jezelf neerzetten.
 
Hahaha jezlef, nou bedankt hoor!
 
Back
Naar boven