XXL Nutrition

hannes doet even zijn excuses (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hannes

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
16
Waardering
0
:mad: hallo mensen van het forum hier met de vrouw van hannes .
hannes heeft een tijdje terug een forum geplaats over wie kan me helpen en uitleg geven over een kuur en nakuur.
het stond een beetje in het hottentots erop omdat hannes niet goed kan schrijven en een beetje analfabeet is met schrijven,het lezen gaat nog wel.
zodoende dat hij mij even erbij roept om het toch nog een beetje leesbaar te maken hier en toch nog iets van zich laat horen hier op het forum .
hij wil bij deze de mensen toch nog even bedanken voor de positieve reacties wat jullie hebben gegeven .
en de negatieve neemt hij op de kop toe die zijn toch niet zo negatiev bedoeld hahahhahahah.
oke nu hebben we dit alvast gehad.
als eerste,s wil ik jullie laten weten dat ik zeer zeker niemand bij de poot neem.
even iets anders ik ben nu al 4 maanden bezig met kuur en nakuur ,en heb al veel gelezen en gehoort van mensen over hoe en wat.
het probleem is ik hoor steeds maar weer andere verhalen ,van hoe je nu het beste kan gaan kuren.
ik weet ieder heeft z,n eigen schema en ieder doet het toch zo op z,n eigen manier dus ik probeer daar wel een midden weg in te vinden .
ik weet ik heb het in het begin een beetje verkeert gekuurt daar ben ik nu ook wel achter gekomen dankzij sommige van het forum waarvan ik reactie,s heb gehad .
ik maak binnen kort kort wel een volledig schema van me zelf over de kuur en eetpatroon die ik over 6 weken weer ga nemen ,ook dan weer wachtend op jullie reactie.
ik probeer het nu wel goed te doen.
en trouwens 2 weken kuren en niet trainen als je maat op vakantie is ben ik nu ook al achter gekomen ,dat dat zeer zeker niet goed is . ik heb er dus wel van geleerd.
hoop wel het een en ander bij te leren ook via dit forum blijft immers een harde sport ,kan soms niet meer lopen :D
jullie horen snel weer van mij ik laat wel weer iets van me horen als ik vragen heb ,ik probeer het nu iets duidelijker erop te zetten.
en trouwens bedankt nog voor de gouden eikel award heb ik m trouwens al gewonnen ,want ik win namelijk nooit wat hahahhahha .
even voor de duidelijkheid ik ben de vrouw die dit typt hannes zit naast me en zegt wat ik moet schrijven .
hoop dat ik het hiermee een beetje duidelijker overkom en het nu wel goed geschreven is .
en bij deze toch nog onze excuses ervoor voor die gene bij wie het niet zo duidelijk was .
 
het is je vergeven :cool: , veel succes nog in de toekomst.
Wanneer je je schema`s post zal je zeker wel weer commentaar gaan krijgen, maar daar kan je alleen maar uit leren.
 
ik ga in ieder geval m,n best hier doen en dat ik in de toekomst genoeg ervan kan opsteken :D :D :D :cool:
 
tuurlijk bro komt allemaal goed gewoon lekker lezen lezen en nog eens lezen ook wij zijn zo begonnen :p ;)
 
hey, is wel goed hoor.. alleen heb je soms jonge gasten die niet eens de moeite nemen om een normaal verhaal te typen met spatie's, punten en alinea's. daarom wordt er een beetje bot op gereageerd. no hard feelings :D

wat ik me wel afvraag is of je genoeg tijd neemt tussen je kuren om te herstellen. Want ik maak op uit je verhaal dat je pas nog gekuurd hebt. Of heb ik dat verkeerd?

maak in ieder geval zelf een schema'tje, post die hier dan kan iedereen die bekritiseren.

greetz
 
als eerste even bedankt voor je reactie . :D
dit typt dus de vrouw hahahah.
hannes heeft inderdaad 3 tot 4 maanden achter elkaar gekuurt.
hij wacht nu twee maanden tot de volgende kuur .
hij heeft nu ook herstel hormoon eject.gehad ,nu nog de laatste week daarmee .
dan gaan we over 4 weken 9 dagen op vakantie en dan begint hij aan de volgende kuur .
groetjes hannes en z,n vrouw en de kids
:cool:
 
Wel leuk dat je vrouw je hierin steunt Hannes.
 
wat ik hem in ieder geval echt aanraad, omdat hij zo lang heeft gekuurd is om zijn bloed te laten checken als jullie terug zijn van vakantie. 4 maanden is een hele lange tijd om je eigen testosteron en lever zo zwaar te onderdrukken.

Hij zal echt een hele goede nakuur moeten doen wil zijn eigen test aanmaak een beetje vlot op gang komen. Dus laat je bloed checken op:

gamma gt
ALAT
ASAT

eigen testosteron
en vrije testoteron

als dat allemaal goed is zou ik pas denken aan de volgende kuur..
 
nou hannes je kunt beter eert even wachten ik vind het sowieso te kort na een kuur van 3-4 maanden en geld meestal een regel om verstandig te kuren en dat is time on time off incl. nakuur dus ga vanuit dat je 4 maanden minimaal niet kuurt,,,, geef je lichaam meer tijd om te herstellen na je kuur van 4 maanden,,, heb je in die 4 maanden alleen met aas gekuurd?? of i.c.m hgh igf slin?? kan ook een verschil zijn om te kunnen begrijpen voor ons.

wat voor hormoon heb je gehad voor je herstel hier kunnen we niet veel mee geef de werkzame stof eens door anders als je het niet weet he tmerk en de hoeveel heid mg's .

groeten
 
bedankt voor je reactie
de hormoon kuur weet ik zo niet maar ik zal het even navragen en dan horen jullie van mij wat ik precies heb gehad.
wat ik wel weet is dat het 1500nog wat is ,maar geen mlg maar een ander woord
ik denk niet dat je hier nu wat aan hebt
maar ik moest het 3 keer in de week inject.....hebben
en met m,n testicels je weet wel tussen m,n benen even voor de duidelijkheid zijn nu weer op normale grote en dat al na twee weken .
en met m,n zaadlozing gaat het nu ook al bijna goed .
ik ben daar over wel tevreden ..........
maar ik laat wat van me horen over deze reactie
greetssssssssssss
 
reactie

firedsoul zei:
Wel leuk dat je vrouw je hierin steunt Hannes.
ja he... en bedankt voor je reactie
het is gewoon een toppie vrouwtje
maar ik ben ook een toppie mannetje hahahah,zei lacht nu wat ze moet schrijven van mij
groetjes en nog een fijne vaderdag voor alle bodybilders vaders die dit nu lezen hihihihihihihii
 
het zal wel h.c.g werkzame stof zijn geweest 1500 iu oftewel pregnyl .... word meestal gebruit in een kuur om je testes op grootte te houden
 
ja dat klopt met 1500 iu oftewel pregnyl ik snap die woorden en termen allemaal niet maar in ieder geval bedankt voor de ondersteunig.
maar ik moet er wel bij zeggen het werkt in ieder geval wel
 
maar zo te lezen je je post dat je prblemen hebt gehad met je de grootte van je 'ballen' en met de zaad lozing is niet zo mooi en om dan al weer snel te gaan kuren is vragen om problemen bro!!!! geef je lichaam meer tijd en ga eens langs de dokter om je bloed te laten cheken ,,, als dat allemaal dan weer goed is denk dan pas weer aan een kuur bro,,, snuffel hier veel rond op het forum en doe ervaring op want je kunt nog heel veel lerenvoordat je je zelf gaat verpesten,,, je moet aas beschouden als hulp middel niet als "" het om te groeien"" zorg dat je snor zit met je voeding want dat is de basis bro,,,

groeten
 
reactie

kevinlorenzin zei:
maar zo te lezen je je post dat je prblemen hebt gehad met je de grootte van je 'ballen' en met de zaad lozing is niet zo mooi en om dan al weer snel te gaan kuren is vragen om problemen bro!!!! geef je lichaam meer tijd en ga eens langs de dokter om je bloed te laten cheken ,,, als dat allemaal dan weer goed is denk dan pas weer aan een kuur bro,,, snuffel hier veel rond op het forum en doe ervaring op want je kunt nog heel veel lerenvoordat je je zelf gaat verpesten,,, je moet aas beschouden als hulp middel niet als "" het om te groeien"" zorg dat je snor zit met je voeding want dat is de basis bro,,,

groeten



ik ga in ieder geval m,n best doen en goed alles nalezen hier bedankt in ieder geval
 
zoals al eerder aangeraden zou ik zeker eens langsgaan bij de dokter, dan weet je waar je aan toe bent, en ga je ook meer uit je volgende kuur kunnen halen
 
@hannes
even iets anders ik ben nu al 4 maanden bezig met kuur en nakuur ??? ???

waarom zo lang, ik neem toch aan dat ik t goed gelezen heb?
 
Hoezo?

10 weken kuren na 3 weken nakuren en dat voor 3 weken.

Is al gauw 16 weken=4 maanden.
 
firedsoul zei:
Wel leuk dat je vrouw je hierin steunt Hannes.

IDD. Ben maar zuinig op je vrouwtje... Super dat je zoveel begrip krijgt ;)
 
Zo maar even nieuwsgierig,zet ze ook de injects in je bips?
Wel top dat ze zo achter je staat ;)
 
Back
Naar boven