Fitness Seller

Hannibal King

Bezoekers in dit topic

Ik vind dat hij op hem lijkt

1723021516903.png

Nou je t zegt ja :roflol:

@ On Topic
Jij zit ook lekker op de 5K kcal trein dus, maak je dan ook steeds van die fancypantsy meals?
Nee dat wordt te gortig. Met al die cals richt ik me op efficientie.

Gister had ik:
-6 x volkoren bol
-6x medium ei
-sriracha mayo 30gr
1440 cals

-Kipgehakt 400gr
-rijst 350gr
-ketjap manis 30ml
1841 cals

-cheese onion 120gr
619cals

-whey cookies 40gr
-pindakaas 30gr
-lactose vrije halfvolle melk 250ml
-havermout 170gr
1100cals

5000 cals
253 protein
565 carbs
155 vet

Ben ik weerrrrrr.

Hoe is het met jullie ondeugende boeven? Lekker contestje gedaan zie ik! Gaan jullie nou opeens gezellig zitten doen met zijn allen? 😄 Ik heb ook maar eventjes netjes mijn stem(men) uitgebracht 😌 Ik ben ook te goed voor deze wereld...

Wat minder goed was de tweede helft van mijn bulk! Welgeteld 700 gram aangekomen. Dus die muur waar ik het over had, die ben ik heel erg snel na mijn laatste bericht tegengekomen. Stekker er maar uit getrokken.

Maar prima, duiken we lekker de maintenance in, ga ik me weer even focussen op wat compounds voor het eerst in een half jaar ofzo. Ik sta oprecht te trappelen.

Heb er al een leg en een push sessie opzitten.

Met squat moet ik van ver komen heb ik gemerkt:
140x3 was ooit mijn max geloof ik, dus daar zit ik nu aardig onder.

Bench van vanochtend:
Back-off:

Met bench is mijn max met 110kg dacht ik 8. Dus daar zit ik niet ver onder. Maar vooral die back-off verbaasde me, volgens mij was mijn max met 100, wanneer ik vers aankwam 12 reps. Om dan nu back-off 9 reps eruit te knallen. Dus, erg verrast en blij mee 😏

Verder wil ik shoulder press met 30kg kunnen. Ik deed 26kgx6.

En thats it voor nu! Wat meer bewegend beeldmateriaal de komende tijd dus van mijn hand.

Bonus content:
1000025498.jpg

U mirin'?

Adios, autistische amigos!

Nee dat wordt te gortig. Met al die cals richt ik me op efficientie.

Gister had ik:
-6 x volkoren bol
-6x medium ei
-sriracha mayo 30gr
1440 cals

-Kipgehakt 400gr
-rijst 350gr
-ketjap manis 30ml
1841 cals

-cheese onion 120gr
619cals

-whey cookies 40gr
-pindakaas 30gr
-lactose vrije halfvolle melk 250ml
-havermout 170gr
1100cals

5000 cals
253 protein
565 carbs
155 vet
Aaaaah lekker eten man, kom ik aanzetten met 2200kcals per dag 😭

Aaaaah lekker eten man, kom ik aanzetten met 2200kcals per dag 😭
Ja daar wordt niemand vrolijk van, 2200.

Wanneer ik intermittent fasting, strategisch gebruik van caffeine en de verzadigings index in mijn voordeel gebruik, dan kan ik mega laag gaan in cals zonder dat het te onbehaaglijk wordt. Dus, als je dit nog niet deed, dan zou ik me hier maar eens in gaan verdiepen. Ik heb hierdoor nooit meer moeite met de cut en iedere keer gaat het van een leien dakje. Letterlijk 100% succes ratio.

Ja daar wordt niemand vrolijk van, 2200.

Wanneer ik intermittent fasting, strategisch gebruik van caffeine en de verzadigings index in mijn voordeel gebruik, dan kan ik mega laag gaan in cals zonder dat het te onbehaaglijk wordt. Dus, als je dit nog niet deed, dan zou ik me hier maar eens in gaan verdiepen. Ik heb hierdoor nooit meer moeite met de cut en iedere keer gaat het van een leien dakje. Letterlijk 100% succes ratio.
Ja ik ken het en momenteel ben ik mijn "voedingsraam" al aan het verkleinen. IF inderdaad, eigenlijk 14 uur niets en 10 uur wel eten, dus nog niet echte hardcore IF maar momenteel zit het wel goed.

Alleen al die lekkere dingen die voorbij komen passen niet meer in mijn schema dus tja, zie je pannenkoeken met stroop voorbij schieten....of een aantal kaiserbroodjes met kaas en weet ik wat nog meer tja dat gaat hem even niet worden, misschien een halve dan.

Maar komt goed, geen probleem, doel gaan behaald worden en dan kunnen we weer langzaamaan kcals uppen....my time will come.

Legday!

Top set vorige keer was 120x3, erna 110x4

Nu lukte mij 125x3, 120x4 en 120x3. Dus dat gaat de goede kant op. Zeker gezien mijn lijf nog niet helemaal hersteld voelde van vorige legday.

Hoe lang hebben jullie nodig voor een goede recovery na zware squats? Met een volle week zit ik zoiezo goed, 4 dagen is imo eigenlijk gewoon niet genoeg.

Dit is set nummer 3:

Wat doen jullie voor kuiten btw? Die van mij worden steeds vasculairder, maar qua volume wil het nog niet zo. We hebben nu een nieuw kuit apparaat en daar voel ik hem heel erg lekker, dus wie weet 🚀 was vergeten een pic te maken maar dat ding is echt fantastisch.

Als ik tijd en energie heb morgen weer chest ❤️‍🔥

Back
Naar boven