Fitness Seller

Hans Janmaat

Bezoekers in dit topic

Vieze politici/media toen, weglopen omdat de democratie hen ff niet beviel. Grove peren geplukt toen die tot 2000 gebakken zijn en waar we nu mee opgescheept zitten.

Taal niet (willen) spreken, botsing islam-Westen. Asielzoekers problematiek.....

Maar vraag me wel af of hij ook in alle vrijheid meer had kunnen betekenen voor Nederland weet niet of genoeg mensen al begrepen wat hij inzag...

Als ik zo her en der wat hoor, slechte redenaar maar wel met een correcte insteek wat visie betreft. De gehele politiek was totaal in onbalans....
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig kunnen we nu wel zeggen wat we denken, zien en horen. Het is wachten tot de laatste uitwassen van die bekrompen politiek correcte tijd (ja enkelen zitten er vast en zeker nog in vast) verdwenen zijn uit het functioneren van de Nederlandse samenleving.

Hopelijk heeft menig 'politiek correcte' politici of burger uit die tijd ergens in hun leven kennis mogen maken met de verrijking die zij zo graag voorstonden en niet durfden te bekritiseren om dan tot de conclusie te komen dat het toch niet zo fijn was allemaal....
 
Laatst bewerkt:
Hans Janmaat is voor mijn tijd. Zit nu het zwarte schaap te kijken. Valt me op dat die zgn. 'gutmenschen' in zon reflex schieten elke keer, zonder in een gewone discussie te kunnen gaan. Hij is een racist, een gevaar etc. Hetzelfde wat ik zag bij Fortuyn. Ook verschrikkelijk hoe die Witteman reageert en redeneert. Hij bepaalt wel ff wat goed is en wat niet.

Het is wel duidelijk dat er links minstens zoveel idioten zijn als rechts. En ik moet ool denken aan wat Theo van Gogh zei over degene die na Fortuyn zou komen: Dat zou nl echt een mafketel zijn. Gelijk heeft hij gehad, want Wilders doet volledig aan a-politiek. En dat heeft niets met zijn gedachtegoed te maken, maar zijn manier voor politiek voeren.


(Btw mooi stukje ook: Discussie van Dam en Foruyn in Lagerehuis.)

Cliffs: Heel veel mensen zijn heel dom.
 
"Meneer Fortuyn, u bent een buitengewoon minderwaardig mens" aldus de VARA coryfee
 
http://www.youtube.com/watch?v=5Jw54jZW9lE

Moet je alle delen even kijken. Vooral dat stuk over die stemcomputers is interessant.

Het is eigenlijk verschrikkelijk hoe die lui van de linkse kerk hem heeft geboycot en een aanslag op hem niet eens voor de 100% afkeuren. Door de linkse media werd hij totaal genegeerd, behalve als ze hem voor schut konden zetten. Zoals bij Het Zwarte Schaap waarbij hij amper aan het woord mag komen en hij alleen belachelijk wordt gemaakt.

Wat hij zei mocht in die tijd allemaal niet gezegd worden en alle politieke partijen zagen het wel goed komen. Kijk nu op dit moment hoe de multiculturele samenleving er voor staat als het gaat om niet-westerse allochtonen.

Hij was van voor mijn tijd en heb verder niet echt een mening over wat hij allemaal verkondigde, maar het is duidelijk dat daar een soort elitaire kerk zit binnen de media die er alles aan doen de gewone domme man voor te schrijven wat ze moeten stemmen. Dat was toen al zo en is nu nog steeds zo. Gelukkig wordt dat wel steeds minder.
 
Is niet zo gek dat enige vorm van nationalisme totaal uit den boze was tot enige tijd na de 2e wereldoorlog natuurlijk.
En dan vooral tot het wegvallen van de laatste generatie die dat nog echt bewust heeft meegemaakt.

Daarna zie je dat nationalisme overal in Europa weer kans begon te krijgen en de perken van wat gezegd kon worden in de media flink zijn verzet inmiddels.

Klinkt ons nu redelijk gematigd in de oren ja maar in de context van de tijd, jaren 80 en 90 was het dat nog niet. Was ook nog redelijk normaal om je af te vragen of iemand "goed" of "fout" zou zijn in de oorlog met alle emotionele reacties van dien, iets wat nu niemand geen hond meer interesseert trouwens.

Verder had 'ie z'n charisma niet mee en had hij ook gewoon een zeer eng clubje mensen om zich heen wat z'n geloofwaardigheid niet ten goede kwam. De CD had veel duidelijkere banden met extreem rechts en neo-nazi groeperingen dan bijvoorbeeld nu de PVV (bewust) heeft.

De tijd was er nog niet rijp voor maar ik schrik er ook wel van hoe normaal de dingen die in Janmaat's filmpjes voorbij komen klinken in m'n hoofd inmiddels.

Vind het ook wel grappig hoe men hier schrijft alsof "links" een soort censuur toepaste. Dan heb je slecht begrepen wat de 2e wereldoorlog met Nederland gedaan heeft en waar we vandaan komen. En dat is dan weer ironisch.
 
Zou zo de vader van tbeestje kunnen zijn
 
Wat een hetze voor een zogeheten racist, generatie 1968 kon er blijkbaar ook wat van.
 
Laatst bewerkt:
Vieze politici/media toen, weglopen omdat de democratie hen ff niet beviel. Grove peren geplukt toen die tot 2000 gebakken zijn en waar we nu mee opgescheept zitten.

Taal niet (willen) spreken, botsing islam-Westen. Asielzoekers problematiek.....

Maar vraag me wel af of hij ook in alle vrijheid meer had kunnen betekenen voor Nederland weet niet of genoeg mensen al begrepen wat hij inzag...

Als ik zo her en der wat hoor, slechte redenaar maar wel met een correcte insteek wat visie betreft. De gehele politiek was totaal in onbalans....

Was toch ook zo met Pim Fortuyn.
Werd eerst gedemoniseerd en na zijn dood ineens geprezen als de man die Nederland wakker schudde.
En zijn grootste tegenstanders gebruiken nu ideeen van hem alsof ze het zelf verzonnen hebben

Edit: taalvaut
 
Laatst bewerkt:
De vraag is, wie zijn de grootste racisten?

Als ik morgen wil trouwen met een moslima, dan mag dit waarschijnlijk niet van haar broertje(s) of ouders

Als morgen een moslim mijn denkbeeldige zusje wil trouwen, dan ga ik daar geen stokje voor steken, want mijn zusje beslist wat zij wil

Wie zijn nu de echte racisten? :trollface:
 
De vraag is, wie zijn de grootste racisten?

Als ik morgen wil trouwen met een moslima, dan mag dit waarschijnlijk niet van haar broertje(s) of ouders

Als morgen een moslim mijn denkbeeldige zusje wil trouwen, dan ga ik daar geen stokje voor steken, want mijn zusje beslist wat zij wil

Wie zijn nu de echte racisten? :trollface:

Ik voel een ban aankomen.
 
Ik voel een ban aankomen.

Zeg ik wat verkeerd dan? :trollface:

(ps ik wil geen ban, want ben van plan over een week nieuw trainingschema en voedingsschemate maken en zou die graag op dit forum posten om te kijken of ie goed is of niet)
 
Zeg ik wat verkeerd dan? :trollface:

(ps ik wil geen ban, want ben van plan over een week nieuw trainingschema en voedingsschemate maken en zou die graag op dit forum posten om te kijken of ie goed is of niet)

Kan ook als kloontje
 
Hans Janmaat was een racist. Die was echt niet goed bij z'n hoofd.. Niet met een Fortuyn of Wilders te vergelijken.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven