XXL Nutrition

Hans Kroon foto's op internet eindelijk!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi dat ie al 25jaar traint maar ik zie het er niet aan af bij ons op gym lopen mensen die net 3jaar trainen en zien er beter uit en ook naturel.
 
Misschien hebben die meer talent?
Hans Kroon heeft gewoon een goede fysiek, hoe je het ook went of keert.
En voor een natural heeft hij imho wel een indrukwekkende fysiek.

Wat wel een beetje jammer is dat Hans Kroon nogal afgeeft op krachtsporters die wel de keuze maken hun vooruitgang chemisch te ondersteunen. Leven en laten leven zou ik zeggen.
 
Ik denk maar zo je leeft maar 1x en of je nou gebruikt ja of nee nou en je leeft maar 1x en life ot to short to be small.
 
Mwoah, dat is wel een beetje een kortzichtige benadering.
Ik sterf liever op mijn 80ste terwijl ik zo dement als een draaideur tegen de goudvis sta te ouwehoeren, dan op mijn 50ste met een kapotte lever, kapotte nieren, impotent, hartklachten en wat je al niet meer van anabolen kan krijgen.
Er is niks mis met anabolen zolang je je gezond verstand maar blijft gebruiken.
 
big kelvin zei:
mooi dat ie al 25jaar traint maar ik zie het er niet aan af bij ons op gym lopen mensen die net 3jaar trainen en zien er beter uit en ook naturel.

Ik denk dat je overdrijft (moet wel, want je hebt aan de hand van de foto's van Hans Kroon helemaal geen goed beeld van zijn fysiek kunnen krijgen)

Volgens mij is die Kroon ook nog eens een vegi... en voor een vegi ziet hij er flink uit hoor (maar ik heb even gezocht en ik kan het niet terug vinden, dus het kan ook het warme weer en mijn leeftijd zijn wat mijn geheugen parten speekt). En ook stukken beter dan de meeste mensen die ik ken... Het is sowieso unfair om mensen te vergelijken omdat genetisch vermogen echt een vreselijk groot verschil maakt.
 
dumbbell-shrugs-e.jpg


Deze gezichtsuitdrukking verwoord mijn gedachte over Hans Kroon. Sorry hoor, maar dit is drie keer niks. Vooral omdat ie al zo tering lang traint.
 
Zijn er eigenlijk naturals hier die groter zijn dan Hans Kroon? Ik vind hem er goed uitzien voor een natural, maar er zullen er zeker zijn die het natural beter doen dan Kroon mede door hun betere genen.
Maar ik snap gewoon de meeste negatieve reacties niet over zijn fysiek. Ik denk dat er velen zijn die een vertekend beeld hebben van wat men natural kan bereiken.
 
B.A. Baracus zei:
Zijn er eigenlijk naturals hier die groter zijn dan Hans Kroon? Ik vind hem er goed uitzien voor een natural, maar er zullen er zeker zijn die het natural beter doen dan Kroon mede door hun betere genen.
Maar ik snap gewoon de meeste negatieve reacties niet over zijn fysiek. Ik denk dat er velen zijn die een vertekend beeld hebben van wat men natural kan bereiken.

jij snapt het niet hij is gewoon k*t :cool: hoe dan ook :D
 
Mans zei:
Dat zijn bij lange na geen armen van 50 cm.


Zelfs als je verkeerd meet kom je bij lange na niet aan de 50cm.

Vond het al een balletje en nu nog steeds. :rolleyes:
 
niet zo geweldig tog... er zijn genoeg jongens die groter zijn
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dikke lul dat die gast 50 cm armen heeft, en ik vind hem helemaal niet bijzonder, eerder iemand die niet traint
 
Ik zeg het niet graag aangezien ik mij ook eerder in het contra-anabolen-kamp bevind (niet blindelings !) maar als iemand met zo'n look tegen anabolica-gebruikers begint te protesteren heb ik ook zoiets van, jongen ram aub die spuit er zelf ook eens in want zo vlot het ook niet
 
Z'n armen zijn echt wel knap voor een natural maar z'n torso en benen zijn twee keer niks voor 25 jaar trainen :)
 
Moen zei:
Ik zeg het niet graag aangezien ik mij ook eerder in het contra-anabolen-kamp bevind (niet blindelings !) maar als iemand met zo'n look tegen anabolica-gebruikers begint te protesteren heb ik ook zoiets van, jongen ram aub die spuit er zelf ook eens in want zo vlot het ook niet

Haha precies, als je na zoveel jaren trainen nog steeds zo eruit ziet dan doe je toch wel iets fout lijkt me.
Ik vind het vrij kansloos.
 
Mars zei:
Haha precies, als je na zoveel jaren trainen nog steeds zo eruit ziet dan doe je toch wel iets fout lijkt me.
Ik vind het vrij kansloos.

Is wel vrij makkelijk om zoiets te zeggen. Vergeet niet dat hij 43 jaar is. De meeste van die leeftijd hangen met hun dikke pens ergens rond op café.

Zijn armen lijken mij ook geen 50cm, maar je weet ook niet of ie een tijd heeft stilgelegen.
 
B.A. Baracus zei:
Is wel vrij makkelijk om zoiets te zeggen. Vergeet niet dat hij 43 jaar is. De meeste van die leeftijd hangen met hun dikke pens ergens rond op café.

Zijn armen lijken mij ook geen 50cm, maar je weet ook niet of ie een tijd heeft stilgelegen.

Neej dat is waar, maar hij heeft zoveel commentaar op de jongens die er wel geweldig uit zien (pro's) dus je hoeft geen medelijden met hem te hebben.
Enne leeftijd zegt ook helemaal niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven