MuscleMeat

Hans Kroon foto's op internet eindelijk!!!!!!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sport2000 zei:
om zo'n gewicht zou ik idd ook lachen:D

Markus weet inderdaad niet wat hij aantreft in die gym.
 
Sport2000 zei:
om zo'n gewicht zou ik idd ook lachen:D

Hij staat een techniek te demonstreren, niet te showen hoe groot zijn ego is of hoe sterk hij wel (of) niet is.
 
B.A. Baracus zei:
Is wel vrij makkelijk om zoiets te zeggen. Vergeet niet dat hij 43 jaar is. De meeste van die leeftijd hangen met hun dikke pens ergens rond op café.

Als hij dus 43 nu is en al 25 jaar traint is er iets niet helemaal lekker gegaan lijkt me dus het is geen vergelijking met dikke mensen in het cafe,kerel.

Ik erger me gewoon mateloos aan mensen die het nodig vinden om a.s gebruikers af te zeiken en die Hans Kroon doet dat dus graag en moet ie niet janken als ie afgemaakt word omdat ie er nog steeds niet uitziet.

Mijn sportschoolhouder is 48 en heeft weliswaar wat gebruikt maar ziet er ook wel 25x beter uit dan Hansje....
 
Oh, en dat compenseer je dan maar door respectloos te zijn tegenover iemand die je helemaal niet kent... lekkere houding is dat. Als ik zeg dat jij er niet uitziet (niet dat ik dat vind of gezegd heb overigens) wordt ik geflamed en krijg ik waarschuwingen van de moderators, maar als het gaat om iemand die niet op het board zit mag het wel ?

Een beetje mensen op een fototje zitten te vergelijken met iemand die je van up-close kunt zien...

persoonlijk erger ik me mateloos aan mensen die naturals er per definitie bijna slecht uit vinden zien, zelfs als ze verschillende wedstrijden gewonnen hebben (berend Breitenstijn bijvoorbeeld). De perceptie van mensen hier is zo vervormd door het altijd maar kijken naar anabolen-builders dat er totaal geen respect lijkt te zijn voor mensen die naturel zijn en misschien ondanks wat minder talent toch een prestatie durven laten zien.


maar goed, het is te heet om me op te winden ... (time to unsubscribe I guess)
 
Hans Kroon is zelf degene die zat te flamen.
 
boogie zei:
Lees nog ff de post van 3xl jongens:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=605109&postcount=40

Hij heeft dus een tijdje veel minder gedaan, en op de foto van de bovenstaande link vind ik em er voor en natural best heel goed uitzien!



Maar volgens mij is er niet een heel groot verschil ook hoor tussen 3xl en Hans.
Je moet niet vergeten dat Hans niet poseert op de foto's en als ik dan foto's bekijk van 3xl dan is echt niet een enorm verschil hoor volgens mij zijn 3xl z'n armen ook niet veel groter 50 cm.
 
Lees die post van 3xl eerst; het is een foto van Hans Kroon, gap.
 
lol wat doet dit in pro sectie
 
jammer dat er geen posingfoto's op staan want het is zo een beetje moeilijk te beoordelen. Maar men moet niet vergeten dat foto's heel slecht kunnen uitkomen, en dat je irl er veel beter uit ziet.
 
Voor een naturel vind ik dat hij er goed uitziet, vooral dan op de foto waarnaar Boogie verwijst.
 
boogie zei:
Lees die post van 3xl eerst; het is een foto van Hans Kroon, gap.


Dat hele verhaal wat daar staat, wat door 3xl is geschreven is 1 grote onzin, ik vraag me af hoe ie daar bij komt.
Misschien was het wel een grapje van hem.
 
maniac zei:
Voor een naturel vind ik dat hij er goed uitziet, vooral dan op de foto waarnaar Boogie verwijst.


BEGIN JIJ OOK AL. DAT IS HANS KROON NIET, DAT IS Z'N VRIEND VAN 1.90M MET EEN GEWICHT VAN 125 KILO NATURAL VET 15%. MAAR DEZE FOTO IS AL 6 JAAR OUD, HIJ IS NU IETSJE GROTER.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een nerd waar te veel ophef over gemaakt men kan niet met me eens zijn maar het is mijn mening..
Altijd dat zelfde hypothetische gezeik over kijk es wat je naturel kunt bereiken bla bla bla bla bla zeikerds..(nou als je dit kunt bereiken in 25 jaar trainen pak dan allemaal meteen maar een spuit)

En sorry hoor Duckk maar 3xl oogt toch echt een stuk groter dan die nerd op die necedo site.. :rolleyes:
 
Idd als dat het vooruitzicht zou zijn na 25 jaar trainen holycrap.
 
duckk zei:
BEGIN JIJ OOK AL. DAT IS HANS KROON NIET, DAT IS Z'N VRIEND VAN 1.90M MET EEN GEWICHT VAN 125 KILO NATURAL VET 15%. MAAR DEZE FOTO IS AL 6 JAAR OUD, HIJ IS NU WAT GROTER.

Ik heb hier een boekje liggen met foto's van een BB-er, helaas staat er geen naam bij maar ik neem aan dat het Hans Kroon is omdat ze hem ook ophemelen in dat boekje.(Groot worden, clean blijven)

Zou raar zijn als ze een ander(niet-naturel) als model zouden gebruiken.
 
Mars zei:
Idd als dat het vooruitzicht zou zijn na 25 jaar trainen holycrap.
Net of zou het niet beter kunnen ??? . Net of is hij het enigste voorbeeld voor een naturel ;)
 
Pff ja maar ze gebruiken hem als boegbeeld muahahahahahahahaha dat is het trieste!
Net wat ik zeg ik zie een nerd die betweterig overkomt en niet meer zijn hoofd past wel precies bij necedo dat is waar....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven