Fitness Seller

Nieuws Hans Schonewille overleden aan corona en zoon ligt op ic

Bezoekers in dit topic

Ano_200622

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2010
Berichten
11.755
Waardering
2.886
Lengte
2m
Massa
158kg

Waarschijnlijk niet gevaccineerd, anders had die sceptische familie er wel bij gezet dat de vaccins niet werken. Ik vind het bijzonder hinderlijk als mensen die tegen allerlei maatregelen en vaccins zijn toch op de ic gaan liggen als ze corona krijgen. Ik ken meerdere mensen met andere klachten die veel langer moeten wachten op een operatie omdat dit soort lui het zorgpersoneel onnodig bezig houden. En als de sportscholen straks weer dicht gaan en concerten en festivals weer worden afgelast hebben we het aan hun te danken.
 
Blijft me verwonderen hoe welig pseudowetenschap en zelf antiwetenschappelijke attitudes in de fitness en gerelateerde branches teren. Chiropraxie, dry needling, psycho-analyse, antivax... Ik zie het zelf bij top strongman continue verschijnen.
 
Blijft me verwonderen hoe welig pseudowetenschap en zelf antiwetenschappelijke attitudes in de fitness en gerelateerde branches teren. Chiropraxie, dry needling, psycho-analyse, antivax... Ik zie het zelf bij top strongman continue verschijnen.
Dry needling werkt evengoed als standaard kiné behandelingen
 
Blijft me verwonderen hoe welig pseudowetenschap en zelf antiwetenschappelijke attitudes in de fitness en gerelateerde branches teren. Chiropraxie, dry needling, psycho-analyse, antivax... Ik zie het zelf bij top strongman continue verschijnen.
Inderdaad, dry needling werkt echt wel. Wet needling schijnt niet echt een voordeel te hebben tov dry needling.
 
Dry needling werkt evengoed als standaard kiné behandelingen
Zegt veel over standaard kiné-behandelingen.

Maar nee, er is geen enkel bewijs dat dry needling langdurig/genezend werkt, in tegenstelling tot de grote claims die het maakt.
Het is allemaal somatisch gedoe, iets wat heel makkelijk te p-hacken valt, en gewoon het feit dat je een behandeling krijgt waarvan je overtuigt bent dat die gaat werken verhoogd al het placebo-effect als het om pijn gaat.
 
Laatst bewerkt:
Blijft me verwonderen hoe welig pseudowetenschap en zelf antiwetenschappelijke attitudes in de fitness en gerelateerde branches teren. Chiropraxie, dry needling, psycho-analyse, antivax... Ik zie het zelf bij top strongman continue verschijnen.
Het spreekwoord is niet voor niks wie niet slim is moet sterk zijn.
 
Blijft me verwonderen hoe welig pseudowetenschap en zelf antiwetenschappelijke attitudes in de fitness en gerelateerde branches teren. Chiropraxie, dry needling, psycho-analyse, antivax... Ik zie het zelf bij top strongman continue verschijnen.
over het algemeen zijn het niet de meest heldere lichten in de top van de krachtsport
 
Zegt veel over standaard kiné-behandelingen.

Maar nee, er is geen enkel bewijs dat dry needling langdurig/genezend werkt, in tegenstelling tot de grote claims die het maakt.
Het is allemaal somatisch gedoe, iets wat heel makkelijk te p-hacken valt, en gewoon het feit dat je een behandeling krijgt waarvan je overtuigt bent dat die gaat werken verhoogd al het placebo-effect als het om pijn gaat.
Insert 'neuromodulation'.

Dry needling is niet meer dan een paracetamol toedienen.

(eens dus)
 
Oh god, van dit forum had ik meer verwacht dan pro corona vaccin posts. Menen jullie serieus dat jullie die prik zijn gaan halen? Damn, ik schatte sommigen hier hoger in 10 jaar geleden 😅 (note; ik ben niet voor of tegen; die keuze maakt ieder voor zich, maar dat die prikken voor sommigen totaal overbodig waren en misschien zelfs eerder schadelijk valt niet te ontkennen)
 
Oh god, van dit forum had ik meer verwacht dan pro corona vaccin posts. Menen jullie serieus dat jullie die prik zijn gaan halen? Damn, ik schatte sommigen hier hoger in 10 jaar geleden 😅
Was je sinterklaasavond 2008 voor het laatst hier ?
 
Oh god, van dit forum had ik meer verwacht dan pro corona vaccin posts. Menen jullie serieus dat jullie die prik zijn gaan halen? Damn, ik schatte sommigen hier hoger in 10 jaar geleden 😅 (note; ik ben niet voor of tegen; die keuze maakt ieder voor zich, maar dat die prikken voor sommigen totaal overbodig waren en misschien zelfs eerder schadelijk valt niet te ontkennen)
Ik denk dat je de corona topics even moet bijlezen.
 
Ik denk dat je de corona topics even moet bijlezen.
😁 probeerde er net wat van af te kicken, die laatste 3 jaar hebben 10+ jaar aan gains gekilled. Tijd om dat spiergeheugen eens te testen 🙏
 
Back
Naar boven