MuscleMeat

Hans Teeuwen stopt

Bezoekers in dit topic

o jaaa o jaaa o jaaa o jaaa BOEIE BOEIE




















Teeuwen is echt wel leuk...
 
DBC01 zei:
Weet je wat het is bench, ik durf als één van de weinigen hier er een eigen mening op na te houden. Ik loop niet mee met wat 100 anderen zo goed vinden en ik dúrf het te zeggen als mijn smaak niet strookt met de meerderheid. Dat zit veel mensen dwars want ze zouden dat ook wel willen alleen hebben ze het lef niet.

Hans Teeuwen zonder krachttermen = een dooie mus in een dakgoot.
Hij kán geen scenario meer schrijven zonder die woorden want dan valt ie door de mand en vindt niemand hem meer leuk. Want Hansie mot schelden.

Probeer te argumenteren zonder je held te imiteren.

Lol, jezus man, er is ook niemand ter wereld die zichzelf zo heeft wijs gemaakt een soort van held te zijn als jij he, mr'tje vind van zichzelf dat ie een hoop respect en erkenning verdient, krijgt dit in het echte leven uiteraard niet als bovenmaatse, slecht gepoportioneerde, halfwerkloze deurwaarder en wat doe je dan? Je gaat constant op internet jezelf neer zetten zoals je graag gezien zou, als iemand met een echte eigen mening (het enige wat je doet is ''stukjes'' schrijven over bepaalde groepen mensen die je afzeikt zodat je je beter dan hen voelt) en als echt origineel persoon en in de loop van tijd ga je er nog zelf in geloven ook, goed gedaan man!

Van iedereen ben jij de nepste persoon, of ik kan beter zeggen, act, die je hier tegen kan komen, je zit achter je pc'tje je zelf wijs te maken dat je meer voorstelt dan anderen, nix meer, maak jezelf maar nix wijs ouwe

*zet Extince op: grootheidswaan, ik lijd eraan
 
En voor je dot soort commentaren dat je hier krijgt op gaat vatten als ''zie je nou wel, ik ben anders en dat durven ze niet maw ik ben echt anders/orgineel'' laat me je dan uit die droom halen, je bent zo doorzichtig dat het triest is
 
evilman zei:
Ik vraag me af of hij er echt zo moe van is. tijd terug zag ik hem bij netwerk en zij hij dat hij nu wel het gevoel had dat hij zich in moest houden met harde grappen nu mensen (en ook de nepmoslims) nogal heftig reageren op bepaalde uitspraken. dus dat je tegenwoordig neergeknald wordt of wat dan ook voor iets verkeerds zeggen. en dat hij daardoor zich meer inhoud. En DAT zou zijn imago en shows dus geen goed doen. Want hij is nu eenmaal hard. Ik weet niet of dit misschien een onderliggende reden is maar het zou best kunnen denk ik. Hoewel ik zeker vindt dat ie niet moet inbinden maar voluit moet gaan!


"Ik ben soms bang he.... dat ehhhh... ik allemaal groeperingen achter mij aankrijg. Moslims, hells angels, christenen, vrouwen in de overgang....."
:D
 
Heb nog n show van Teeuwen op dvd. Indien iemand een goeie server weet, wil ik m wel uploaden.

Kan ze trouwens allemaal wel uploaden, broer van mn vriendin heeft ze allemaal.
 
Gorilla-Man zei:
*zet Extince op: grootheidswaan, ik lijd eraan

ook al waren er medicijnen of AS voor toch liet ik ze staan!!


Iedereen heeft een eigen mening, als DBC01 Hansje (de koning van de lach ;) ) niks vindt, mag dat.
Kan er niet mee zitten, hans is commercieel gezien gewoonweg briljant. Ben een keer naar een voorstelling geweest Dat dan weer Wel in Breda. Toen kwam ik hem tegen in de bar, heeeel even een babbeltje gemaakt.
Gewoon hele relaxte vent, niet grof in de mond, rustig pratend en hij toonde interesse in mij als persoon, ook al was het maar voor 3 min.
 
Meeeennnnnn.........vader heeft een hele grote penis, mn vader heeft een hele grote pik. En af en toe als hij en ik alleen is, dan wil ie maar 1 ding en dat ben ik....want ik zeg auw auw pappa, dat doet pijn.....

:D
 
Leviathan zei:
Heb nog n show van Teeuwen op dvd. Indien iemand een goeie server weet, wil ik m wel uploaden.

Kan ze trouwens allemaal wel uploaden, broer van mn vriendin heeft ze allemaal.

DBC gooit zijn server wel open :roflol:
 
DBC01 zei:
Weet je wat het is bench, ik durf als één van de weinigen hier er een eigen mening op na te houden. Ik loop niet mee met wat 100 anderen zo goed vinden en ik dúrf het te zeggen als mijn smaak niet strookt met de meerderheid. Dat zit veel mensen dwars want ze zouden dat ook wel willen alleen hebben ze het lef niet.

Het is maar hoe je het bekijkt. Je wilt zo anoniem mogelijk blijven, dus tja, vanaf je pc een eigen mening geven...

Ik vond sommige dvd's wel goed.
 
Gorilla-Man zei:
En voor je dot soort commentaren dat je hier krijgt op gaat vatten als ''zie je nou wel, ik ben anders en dat durven ze niet maw ik ben echt anders/orgineel'' laat me je dan uit die droom halen, je bent zo doorzichtig dat het triest is

Het is elke keer weer genieten hoe jij zo ongelofelijk boos en geirriteerd kan reageren op al mijn threads :fu: Je moest es wat vaker online komen c.q. reageren eigenlijk. Je zet duidelijk je PC aan om je af te reageren, ik heb ém aan om mensen zoals jij mateloos te boeien en dat doe ik of niet? :D

Droom anders verder met je Gorillaman poppetjes die weefseltjes kunnen transplanteren en heb vooral geen commentaar op mensnen die wél hun pix posten want zelf ben je te schijterig om 1. Je mening te geven zonder dat het een reply is op een ander en 2. Pics te plaatsen.

Een hoop grootheidswaanzin met je avatar maar voor de rest net zo'n internetheld als waarvan je anderen beticht, wijsneusje. ;)
 
CoD zei:
Het is maar hoe je het bekijkt. Je wilt zo anoniem mogelijk blijven, dus tja, vanaf je pc een eigen mening geven...

Ik vond sommige dvd's wel goed.

Erg anoniem ja met een zak over m'n hoofd zeker op een BBQ meeting hè? :roflol:

Dat ik het irritant vind dat mensen zonder je te kennen of je gezien te hebben naar je naam en adres vragen is een ander verhaal.
 
KaLe zei:
DBC gooit zijn server wel open :roflol:

Als ik daar DBB'ers een enorm plezier mee kan doen dan interesseert me dat niks hoor, als je ze maar geconverteerd hebt naar .avi ;)

Alleen tekenfilms van Superheroes etc. gaat me wat te ver.
 
toch heeft Gorillaman wel een punt DBC'tje. Je hele virtuele leven bestaat uit de ziekelijke neiging iedereen op de kast te jagen. Je doet me een btje denken aan het contactgestoorde mannetje dat op de middelbare school altijd iedereen irriteerde, het was hem allemaal te doen om de aandacht. Negatieve aandacht was hem even lief als positieve.

Komt nog bij dat jij alles vanuit je eigen perspectief redeneert. Is het je wel eens opgevallen dat al je verhaaltjes en threads samen te vatten zijn met de woorden IKKUH IKKUH IKKUH? Wel, dat zou natuurlijk nog gewoon kunnen ware het niet dat daar dan weer die ziekelijke neiging om de hoek komt kijken dat werkelijk iedereen het met je eens moet zijn en wie dat niet is, is een knurft van heb ik jou daar.

verder vind ik je wel een amusante kerel, een lieverd zelfs. Alleen een btje voorspelbaar ;)
 
Jammer dat hij gestopt is, vond hem altijd wel gaaf, alleen de laatste jaren werd hij wel minder.
 
Anders reageert er amper een hond Boogmans, trouwens die vraag is deze week al eerder geplaatst. Kijk, je kunt wel elke keer zeggen: 'ik vind een beetje dat' of 'mag ik misschien' maar daar schiet je niks mee op. Mijn threads zijn bewust zo geschreven om te prikkelen anders kun je na 50 subjects wel ophouden want het wordt saai, iedereen leest erover heen en er ontstaat geen interessante discussie.
Verder heeft Gorillaman altijd de neiging om persoonlijk oftopic te gaan.
Zo hebben we het in dit topic niet over iemands beroep of raten we geen pics hier.
Toch moet ie altijd kinderlijk als z'n aapjes-afbeelding voorstelt, ingaan op iemands beroep of fysiek en daar onwaarheden over plaatsen.
Ik zeg altijd: Ben je het niet met iemand eens, val hem aan met gegronde redenen en met zaken die ertoe doen die waar zijn. Maar ga geen kinderachtige leugentjes vertellen omdat je boosheid je dwars zit en oh oh wat is ie boos, sinds vorig jaar oktober al. Da's lang hoor! :D

Als we de cijfers uit deze thread bijvoorbeeld mogen geloven zou je kúnnen concluderen dat 99% van de DBB'ers Hans Teeuwen een warm hart toedraagt,
Dat geloof ik niet. Wat ik wél geloof is dat door de felheid van de replies, veel mensen ervoor kiezen om hun afkeurende mening niet te geven uit angst voor dezelfde hoop bagger van opnieuw gequote Hsns Teeuwen-teksten die ik al moet doorspitten, danwel scheldkannonades. :D

Op m'n lijstje staan nog:
-hockey beoefenaars
-Mensen die in R'dam/A'dam centrum wonen en kinderen opvoeden
 
Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Anders reageert er amper een hond Boogmans, trouwens die vraag is deze week al eerder geplaatst. Kijk, je kunt wel elke keer zeggen: 'ik vind een beetje dat' of 'mag ik misschien' maar daar schiet je niks mee op. Mijn threads zijn bewust zo geschreven om te prikkelen anders kun je na 50 subjects wel ophouden want het wordt saai, iedereen leest erover heen en er ontstaat geen interessante discussie.
Verder heeft Gorillaman altijd de neiging om persoonlijk oftopic te gaan.
Zo hebben we het in dit topic niet over iemands beroep of raten we geen pics hier.
Toch moet ie altijd kinderlijk als z'n aapjes-afbeelding voorstelt, ingaan op iemands beroep of fysiek en daar onwaarheden over plaatsen.
Ik zeg altijd: Ben je het niet met iemand eens, val hem aan met gegronde redenen en met zaken die ertoe doen die waar zijn. Maar ga geen kinderachtige leugentjes vertellen omdat je boosheid je dwars zit en oh oh wat is ie boos, sinds vorig jaar oktober al. Da's lang hoor! :D

Als we de cijfers uit deze thread bijvoorbeeld mogen geloven zou je kúnnen concluderen dat 99% van de DBB'ers Hans Teeuwen een warm hart toedraagt,
Dat geloof ik niet. Wat ik wél geloof is dat door de felheid van de replies, veel mensen ervoor kiezen om hun afkeurende mening niet te geven uit angst voor dezelfde hoop bagger van opnieuw gequote Hsns Teeuwen-teksten die ik al moet doorspitten, danwel scheldkannonades. :D

Op m'n lijstje staan nog:
-hockey beoefenaars
-Mensen die in R'dam/A'dam centrum wonen en kinderen opvoeden

je wilt altijd aan de andere kant van de wip zitten. Zitten de meeste mensen hier aan de ene kant dan moet dbc-01 aan de andere kant gaan zitten. En dat dan niet om je mening door te drukken, maar om door het gewicht van de rest boven de andere uit te steken. Je denkt je hiermee te onderscheiden maar dat vind ik wel meevallen. Plus heb je het erover dat je je mening moet aandikken omdat er anders niemand op reageert, maar als je dat echt moet doen dan gaat het toch meer om de sensatie dan om inhoudelijk discussie.
Ik denk idd dat de term: drama queen je op het lijf geschreven is.
 
nofear train! zei:
je wilt altijd aan de andere kant van de wip zitten. Zitten de meeste mensen hier aan de ene kant dan moet dbc-01 aan de andere kant gaan zitten. En dat dan niet om je mening door te drukken, maar om door het gewicht van de rest boven de andere uit te steken. Je denkt je hiermee te onderscheiden maar dat vind ik wel meevallen. Plus heb je het erover dat je je mening moet aandikken omdat er anders niemand op reageert, maar als je dat echt moet doen dan gaat het toch meer om de sensatie dan om inhoudelijk discussie.
Ik denk idd dat de term: drama queen je op het lijf geschreven is.

En daar heb je wel gelijk in :D
 
Persoonlijk heb ik niets met dat "over-the-hill" getrokken podiumdier. Geef mij maar Herman Finkers of Jan Jaap van der Wal
 
Leviathan zei:
Meeeennnnnn.........vader heeft een hele grote penis, mn vader heeft een hele grote pik. En af en toe als hij en ik alleen is, dan wil ie maar 1 ding en dat ben ik....want ik zeg auw auw pappa, dat doet pijn.....

:D

Nu zit ik de hele tijd met dat nummer in m'n hoofd! :D
 
"Ja man, onderweg, ik zag allemaal dingen. Schitterende boom!" :cool:

[/DBC-pestmode]
 
Back
Naar boven