AndroidHealthClinic

Hans Teeuwen stopt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
Overigens denk ik ook dat een goede grap een goede grap is omdat hij refereert aan minder goede grappen. Wie alleen maar goede grappen maakt maakt gewoon grappen, maar geen goede meer :)

je weet pas of iets goeds is als je iets hebt om ermee te vergelijken wat minder goed is ;)

ookal is dit geen goed meetbare factor, je kunt het wel vergelijken :)
 
Rob G zei:
Whaha gewoon een dikke discussie over de grappigheid van Hans Teeuwen. Zullen we hierna gaan discussieren of spagetti lekker is?

Het gaat hier over SMAAK jongens. De een vind het grappig en de ander niet, het is niet zo dat iemand grappig IS, het is zo dat JIJ persoonlijk iemand wel of niet grappig vind stelletje apen.

En ik vind Hans Teeuwen toevallig erg grappig, en vele met mij. Maar toch vind ik het niet erg dat hij stopt want hij was naar mijn mening over zijn top heen.

Dit is nou precies het punt.. hiermee heb je alles gezegd.. dit is de kern en de rest is niet echt van toegevoegde waarde.. een beetje forumopvulling :D
 
Rob G zei:
Whaha gewoon een dikke discussie over de grappigheid van Hans Teeuwen. Zullen we hierna gaan discussieren of spagetti lekker is?

Het gaat hier over SMAAK jongens. De een vind het grappig en de ander niet, het is niet zo dat iemand grappig IS, het is zo dat JIJ persoonlijk iemand wel of niet grappig vind stelletje apen.

En ik vind Hans Teeuwen toevallig erg grappig, en vele met mij. Maar toch vind ik het niet erg dat hij stopt want hij was naar mijn mening over zijn top heen.
Doe nou niet zo flauw Rob. Je moet DBC wel een stijve lul bezorgen door een hoop pagina's mee vol te lullen. Ipv zomaar het antwoord er neer te zetten :( Flauw kind.
 
MENSEN hij stopt NIET definitief, hij doet de eerste 2jaar geen shows meer

gelukkig!!! kan ik toch nog ooit naar zn show toe :D :D :D :D :D :D :D
 
hans teeuwen sucks! met z'n zielige grappen. kerel had VEEEEELLL eerder moeten stoppen. Maar goed ieder z'n eigen smaak!
 
Ik vind hans teeuwen geweldig. En als je zijn show niet leuk vind moet je er niet heen gaan nee ;) . Er is niets mis met meegesleept te worden in iets wat misschien geeneens grappig is.

Het gaat er om dat je het op dat moment naar je zin hebt en eens lekker kan lachen. Over Cabare moet je niet nadenken, en ook niet kritisch naar gaan kijken/luisteren. Alles met een grote korrel zout nemen, en gewoon lachen lachen lachen en nog eens lachen. Een van de leukste dingen om te doen! Verpest het niet om er serieus te naar gaan kijken/luisteren ;)
 
Prima dat hij stopt, simpele zielen humor vind ik het.

Niet offensive bedoeld tegenover de fans, iedereen is op zijn tijd wel infantiel, ik ook, maar deze man is voor mij inderdaad die oom die nooit grappig is en eigenlijk door iedereen wordt uitgekotst. Rot op met je ontzettend simpele en flauwe humor man, bedenk eens iets dat echt leuk is.

Die figuren die hem dan ook nog eens nadoen ja... Meestal zeer inspiratieloze humor, gebaseerd op een inspiratieloze kopie van zeer slappe humor. Zo mogelijk zelfs nog slechter dan het orgineel.
 
Ik hou meer van Najib Amhali en Jurgen Raymann :D
 
Spaghetti is best lekker
 
Nou eh, lasagna is ook niet verkeerd..(om het italiaans te houden ;) )
 
Ik heb het interview et gelezen en hij stopt helemaal niet, hij gaat zich alleen ff tijdje bezig houden met film.

Thank god.
 
Back
Naar boven