AndroidHealthClinic

Hans Teeuwen stopt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geef nou eerlijk toe: Ik ben toch jouw favoriete entertainer? :roflol:
 
Rob G zei:
Jonge DBC Hans Teeuwen was gewoon zwaar de shit en ik heb me echt zwaar krom gelachen om die gast. Jij kan het gewoon niet hebben dat de beste 2 cabaretiers van NL uit Brabant komen!

RobG solliciteert naar een hernieuwde provincie-oorlog.
Maar omdat ie de knuffáhl-Brabo van 2005 is zeg ik: :kiss: TUURLIJK!
 
tja DBC, wanneer je niet van cabaret houd kan je Hans Teeuwen natuurlijk nooit goed vinden
 
Hans T. ownt nubs.
 
Hans Teeuwen zuigt. Heb hem nooit grappig gevonden op sommige stukjes na. Veel en veel te grof. Doe mij maar de dikke en de dunne, wim kan, herman finkers, etc. etc. dat zijn grappenmakers en nooit grof.
 
DBC01 zei:
RobG solliciteert naar een hernieuwde provincie-oorlog.
Maar omdat ie de knuffáhl-Brabo van 2005 is zeg ik: :kiss: TUURLIJK!

:)

Maar ff serieus, kijk Hans Teeuwen is natuurlijk wel 'makkelijke' humor. Maar ik vind het nog steeds gewoon super goed. OK het is lomp en plat, maar wel gewoon super grappig. Vooral het oude werk is echt erg sterk. En ook wat hij BV gedaan heeft met mannen van de radio is echt zwaar grappig, zo simper maar zo leuk.
 
Je doet het nu overkomen alsof de enige die Teeuwen goed vinden zelf randdebielen zijn en jij boven dit eenvoudig vermaak staat. Prima hoor, ga jij lekker een avondje literair cafe snuiven, ga ik wel liggen pissen om de bijbelvertelling! :)
 
delguy zei:
Zijn idd vaak diezelfde typetjes die hem zo geweldig vinden.

Bier, hans teeuwen en voetbal.

Moet zeggen vind dit wel een gouden trio! :rolleyes: Vond hem wel lachen, al werden zijn latere shows wel veel van het zelfde. Youp van't Hek is wat mij betreft de nr. 1 cabaretier van nederland. Daar kan die gereformeerde Bert Visscher ook niet aan tippen. (wel eens opgevallen dat hij nooit vloekt? Altijd hatseflats en dat soort CDA kreten.)
 
Dani zei:
Je doet het nu overkomen alsof de enige die Teeuwen goed vinden zelf randdebielen zijn en jij boven dit eenvoudig vermaak staat. Prima hoor, ga jij lekker een avondje literair cafe snuiven, ga ik wel liggen pissen om de bijbelvertelling! :)

Ik zal het je sterker vertellen; een literaire bril is in de maak! :D

Wees blij dat er nog iemand is die z'n menin dúrft te geven tegen de (Teeuwen) massa in. Er zijn wel meer mensen die zich kapot irriteren aan hans T. maar durven dit hier niet te posten omdat de meerderheid het prachtig vindt! :rolleyes:

Pis jij jezelf maar onder
 
Dani zei:
Je doet het nu overkomen alsof de enige die Teeuwen goed vinden zelf randdebielen zijn en jij boven dit eenvoudig vermaak staat. Prima hoor, ga jij lekker een avondje literair cafe snuiven, ga ik wel liggen pissen om de bijbelvertelling! :)

Het zijn wel vaak dezelfde die hem leuk vinden.. ;)

Maar vaak is het een beetje onwetendheid. Ik kan je shows laten zien van bepaalde cabaretiers dat je denkt heb ik al die tijd om teeuwen gelachen :dunno:
 
Daar kan die gereformeerde Bert Visscher ook niet aan tippen. (wel eens opgevallen dat hij nooit vloekt? Altijd hatseflats en dat soort CDA kreten.)

Ook Grefo's hebben humor...toch? :roflol:

Ook bij Visscher: Hard schreeuwen zodat de on-grap niet opvalt.
 
Brutez zei:
Het zijn wel vaak dezelfde die hem leuk vinden.. ;)

Maar vaak is het een beetje onwetendheid. Ik kan je shows laten zien van bepaalde cabaretiers dat je denkt heb ik al die tijd om teeuwen gelachen :dunno:

Nee dat mag je niet zeggen. Hansje is heilig en om Hans lachen we allemaal.
Toch?
 
ronald.ot zei:
dit vind ik echt jammer # geloof er geen Zak van(

Hans Teeuwen stopt

Hans Teeuwen stopt met cabaret. Dit zegt de cabaretier in een interview met de Volkskrant dat zaterdag verschijnt. Reden voor zijn besluit is onder meer dat hij zich op andere dingen wil richten, waaronder filmmaken. Verder vindt Teeuwen het geven van voorstellingen 'vermoeiend' en zegt hij het gehad te hebben met cabaret.

Of Hans Teeuwen nóóit meer één voet op het podium zal zetten sluit hij niet uit. Zeker is wel dat hij de komende jaren geen nieuw theaterprogramma zal maken.

‘Ik heb tien jaar cabaret gedaan, vijf programma’s gemaakt die eigenlijk allemaal wel succesvol waren, er is veel gelachen, ik heb veel applaus gekregen, maar als ik eraan terugdenk, is het eerste dat me te binnen schiet toch die ongelooflijke vermoeidheid’, aldus Teeuwen tegen de Volkskrant.

Film is een bezigheid waar de cabaretier op dit moment meer plezier en voldoening uit haalt. Over twee weken debuteert Teeuwen met de film De Nieuwe Lola's - Masterclass als filmregisseur op het Nederlands Filmfestival.

‘Cabaret is toch eentonig. In film zit meer variatie. Er gebeurt meer. Het geeft mij in elk geval het gevoel dat ik, voordat ik mezelf als cabaretier ga herhalen of in routine verval, een nieuw speeltje heb gevonden waar ik iets mee kan, aldus Teeuwen.’

Bron: Volkskrant.nl
 
Hans Teeuwen is goed of beter gezegd, hij was goed. Goede keuze doet hij er mee ophoudt. Het doet mij deugd dat niet iedereen hem goed vindt.
Hans Teeuwen in "de mannen van de radio" is trouwens ook heel leuk.
 
De laatste shows van hem vond ik toch al niet meer zo leuk...
 
Teeuwen is ook 1 van men favoriete cabaretiers :) .. hij heeft mischien niet zulke inhoudelijke grappen als Herman Finkers of Theo Maasen en hij maakt vaak harde "makkelijke" grappen, maar dat is gewoon zijn sT :)

Maar daarentegen maakt ie soms grappen waarvan je denkt "hoe komt ie derop!". En dat vind ik weer et mooie van Teeuwen, je weet nooit wat je van em kan verwachten.

- Bertje en Henk
- Bijbelverhaal
- Kruik
- Onverstaanbaar verhaal
- Bereden politie
- Nostradamus
- enz.

Allemaal krankzinnige fragmenten uit zen shows, maar wel grappig :) .. tenminste, je moet er van houden. :)

En improviseren is ie ook een meester in, bv. het fragment uit de show Trui als ie een meisje uit het publiek de vraagt stelt: "zit je op school ? " zij antwoord "nee, ik studeer" Hans "da's toch school?" *hans verbaast zich even over et antwoord* .. en komt vervolgens "werk je in de horeca, nee kben barman"

:D geweldig stukje

Magoed, de meningen over onze Hans verschillen nogal wat .. en imo is het gewoon zo dat je em of fantastisch vind, of zen soms harde grappen niet kan waarderen. :)
 
DBC snapt de bedoeling van cabaret duidelijk niet, of hij kan het niet velen dat een brabander het zo ver heeft geschopt. Theo Maassen vind je zeker ook niks?

Luister kerel, de reden dat Hans Teeuwen zoveel suc6 heeft is omdat hij directe grappen maakt en nu komt het belangrijkste: deze goed weet te brengen, zijn mimiek, stemverheffing, karakters en dergelijke zorgen ervoor dat het publiek lacht, ook al is de grap misschien ooit simpel. Dàt is nu juist de kunst van Hans Teeuwen. Jij kunt die grap maken, maar niemand in de zaal zal zo hard lachen als wanneer Hans het doet.

Daar ontgaat jou het hele gedoe. Misschien kun jij niet lachen om zijn manier van cabaret, prima, dat is jouw probleem. Je kunt hoog en laag blijven springen over dat hij slecht is, maar je ziet hoeveel mensen om hem lachen. Zijn humor is er een die niet veel wordt gebruikt. Harde, grove humor op het juiste moment met de juiste gelaatstrekken en mimiek.
Hij is niet voor niks zo succesvol.

Af en toe ben je echt weer zo'n ouwe zeiklul ook he. Altijd maar klagen op dingen waar iedereen het met je oneens is.
 
DBC is gewoon jaloers, hij probeert hetzelfde als Hans Teeuwen maar faalt in de afwerking.
 
let maar op als die stopt zit die zo weer in het gesticht.... want opstraat kun je niet zo dom doen... dan sluiten ze je gewoon op hoor...
 
Back
Naar boven