Fitness Seller

Hans Teeuwen vs. Peter R. de Vries (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel lachwekkend dat je geen eens (g)odverdomme mag zeggen op een forum.

Kut Christenen, hopelijk komen ze allemaal in de hel.
 
Goed dat je dat onderscheid maakt. Ik sta volledig achter onbeperkte VVM maar ik zal zelf nooit gaan provoceren omdat het idd onverstandig is, maar het moet wel mogen.

Ja ben ik het zeker mee eens, ideaal zou zijn maximale vrijheid, met maximaal respect naar elkaar. :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Goed dat je dat onderscheid maakt. Ik sta volledig achter onbeperkte VVM maar ik zal zelf nooit gaan provoceren omdat het idd onverstandig is, maar het moet wel mogen.

Charlie Hebdo provoceerde ook en is eigenlijk gewoon een kutblad dat niemand las en nu opeens heel veel lof krijgt.

Dus eigenlijk ben je het dan toch (gedeeltelijk) eens met wat Peter zij?

Ik ben voor VVM. Maar er zit een groot verschil tussen onnodig provoceren of beledigen en zeggen wat je wil. Van wat ik gelezen heb was het bij Charlie Hebdo meer dat eerste het geval
 
Charlie Hebdo provoceerde ook en is eigenlijk gewoon een kutblad dat niemand las en nu opeens heel veel lof krijgt.



Dus eigenlijk ben je het dan toch (gedeeltelijk) eens met wat Peter zij?



Ik ben voor VVM. Maar er zit een groot verschil tussen onnodig provoceren of beledigen en zeggen wat je wil. Van wat ik gelezen heb was het bij Charlie Hebdo meer dat eerste het geval

Charlie Hebdo was/is links, ze wilden ironish genoeg bewijzen dat het wel meeviel met de verdraagzaamheid van (radicale) moslims. Dat ik persoonlijk niet van provocatie hou is wat anders dan wettelijk beperken natuurlijk.
 
Goed dat je dat onderscheid maakt. Ik sta volledig achter onbeperkte VVM maar ik zal zelf nooit gaan provoceren omdat het idd onverstandig is, maar het moet wel mogen.
Ik sta anders ook wel achter onbeperkte vet vrije massa godnondeju zeg
 
Hans Teeuwen is ook wel zo over de houdbaarheidsdatum heen. Vind het maar een irritante man waar al jaren niets zinnigs meer uit komt. Ik snap wel dat hij gefrustreerd is na alles wat er gebeurd is, in zijn directe omgeving.

Maar hij komt op mij vaak nogal labiel (gelijk een crack junk) over.

Vind dat Pter R de Vries (verschrikkelijke kerel), ergens wel gelijk heeft. Maar wat Big T zegt: two wrongs don't make a right.

Weet wel dat het hele je suis charlie verhaal weer een typerend voorbeeld is van de selfie makende stille tocht generatie waar we in leven. Ik walg er een beetje van. MH17, dit. Volk verslaafd aan (stille) protesten, rouw, gevoelens delen, meningen uiten. Er wordt gepraat hoe wij hier als samenleving mee om moeten gaan. Vrijheid van meningsuiting. Blabla. Dat er eens iemand opstaat die met wat maatregelen komt in plaats van al dat geleuter.

Er is een probleem, presenteer een oplossing of hou je schmoel. Echt. Ondertussen worden de vluchtelingen uit Syrië nog in een warm bad ontvangen en proberen we tegelijkertijd op de jongeren die er heen willen om te vechten in te praten. Oestrogeen beleid. Hippies aan de macht.
 
Er is een probleem, presenteer een oplossing of hou je schmoel.

Bom erop?

Vind Hans Teeuwen, afgezien die twee clipjes, ook niet veel soeps overigens.
 
Peter De Vries lijkt me een held, respect voor wat hij zegt in dat filmpje, volledig mee eens. & Staat imo ver boven hansworst Teeuwen die totaal niet grappig is.
 
Laatst bewerkt:
Dus iemand die meepraat met de media, zegt wat de media wilt horen, en totaal geen risico neemt is een held, en iemand die durft zeggen wat hij denkt (met gevaar voor eigen leven) is een hansworst.
 
Ben het niet eens zo vreselijk oneens met peter r in dit geval.

Ze hebben beiden wel een punt, en als hans dan toch zo'n groot voorstander is van de onbeperkte vrijheid van meningsuiting dan hoeft ie petertje ook niet zo hard onderuit te halen als peter alleen maar zijn mening uit.
 
Dus iemand die meepraat met de media, zegt wat de media wilt horen, en totaal geen risico neemt is een held, maar iemand die durft zeggen wat hij denkt (met gevaar voor eigen leven) is een hansworst?

Nja, als dat zo is moet ik mss m'n mening herzien, ga enkel af op het fimpje & daar lijkt hij echt te zeggen wat hij denkt. Hij lijkt mij juist tegen de gangbare mening ivm met vrijheid meningsuiting in te gaan, + geeft ook aan hoe kinderachtig dat hele "Je suis charlie" gedoe is. Moet je btw die meid haar blik zien als hij zegt dat hij nooit zal "Je suis charlie hebdo" zal zeggen, is imo echt een held/baas daar.

En Hans Teeuwen zit gewoon op z'n paard (net als in dat andere idiote filmpje dat hij gemaakt heeft na de aanslag) omdat hij zich weer aangevallen voelt omdat hij zelf cartoonist is, vind het maar een aansteller. & zeggen dat iemand dom over komt terwijl je je zelf als een halve gare druk zit te maken, spastische bewegingen, uitdrukkingen zit te maken, en dan ook nog eens de moraalridder spelen, op het gevoel werken, over fatsoen praten terwijl hij zelf geen respect/fatsoen heeft..
 
Staatsleiders die aanwezig waren in Parijs, hadden vorige week lovende woorden voor de gestorven koning Abdullah Al Saud. :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je Suis Hypocrisie
 
Staatsleiders die aanwezig waren in Parijs, hadden vorige week lovende woorden voor de gestorven koning Abdullah Al Saud. :roflol:

Je Suis Hypocrisie

Deze man was er ook

15i44xu.jpg


Voorspelbaar he
 
Allemaal ophangen.

Je Suis Pierrepoint
 
Petertje zit alweer bij Jinek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wel lachwekkend dat je geen eens (g)odverdomme mag zeggen op een forum.

Kut Christenen, hopelijk komen ze allemaal in de hel.

Heb het uitgezet, ze lijken toch vooral te focussen op afbeeldingen.
 
Da's godverdomme goed nieuws!
 
Back
Naar boven